- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat ben ik blij dat ik gister mijn vriendin heb lopen... RAMMEN!!![]()
Was de fik er in?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ben ik blij dat ik gister mijn vriendin heb lopen... RAMMEN!!![]()
Godver
Ik moest echt even checken of ik dat niet echt getypt had!

Nee geen Hanos. Ik werk voor van Gelder. Van Gelder doet alleen maar groente en fruit. Hanos deli xl doen zo'n beetje alles. Non food/ food
Wahahaha goed bezig @HoodyGodverIk moest echt even checken of ik dat niet echt getypt had!
We zijn wel een weekendje weg geweest, dus het is mogelijk wat branderig daar nu![]()

Was zeer fijn om te zien.ja borst stond weer op klappen haha.Lekkere pomperino weer. De borst zal wel flink vol hebben gestaan.
Big Gym begint langzamerhand op net zo een jungle als BF te lijken. Enfin, ik trek mij er ook niet veel meer van aan. Gewoon knallen
.
het erge is dat mijn benen nu echt focking pijn doen. Zo'n kloppende pijn alware en is inmiddels 5,5 uur na de training zo zo ongeveer.
paviljoen sterrebos zit naast het belastingkantoor/DUO
het erge is dat mijn benen nu echt focking pijn doen. Zo'n kloppende pijn alware en is inmiddels 5,5 uur na de training zo zo ongeveer.
paviljoen sterrebos zit naast het belastingkantoor/DUO
Haha Thx man! Het erge is dat ik het ook werkelijk zo beleef dus schrijf het ook zo op lolTrainingen naar mijn hart weer hier
Dat commentaar ook bij de oefeningen soms![]()
spierpijn valt nu nog mee maar mijzelf kennende heeft dit een paar uur nodig. Mijn spierpijn heeft net zoals ikzelf 2-3 uur nodig om wakker te worden op deze vroege ochtend.Na Wu die oefeningen die hierboven staan, of wat bedoel je?Wat heb je na je warming up gedaan![]()
Ziet er uit als een goede training kerel, zo'n dikke pomp geeft meestal wel een voldaan gevoel!