Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Kijk aan. Mooi voor elkaar bro! Hanos zeker?
Nee geen Hanos. Ik werk voor van Gelder. Van Gelder doet alleen maar groente en fruit. Hanos deli xl doen zo'n beetje alles. Non food/ food

Godver:roflol: Ik moest echt even checken of ik dat niet echt getypt had!:o

We zijn wel een weekendje weg geweest, dus het is mogelijk wat branderig daar nu:roflol:
Wahahaha goed bezig @Hoody

Als het brandt moet je even langs de ggd geven ze je een paar pilletjes voor mee:p

emoji4.png

Zo het is weer maandag en kneiters goed weer. Ik merk aan mijzelf dat ik mijzelf zoveel beter voel met dit weer echt niet normaal. Schommelingen in weer en de hoeveelheid licht en donker speelt een vrij grote rol op mijn gemoedstoestand. Van dit weer word ik echt heel erg vrolijk. Afijn genoeg van dit soort bullshit de zomer komt er aan.

Gvd dat merk je dus ook even in de gym de t*ring.. zowel op een goede manier als slechte. Laten we met slecht beginnen: ik heb het werkelijk nog nooit zo druk gezien in de sportschool dit was echt niet normaal.. Alle parkeerplekken bezet, je fiets kon je praktisch niet meer neer zetten het was echt crowded als fock. Als je het wil zien moet je even mijn verhaal van mijn insta bekijken.
Nu het goede deel: Het is mooi werk, zomer komt er aan oftewel alle mooie vrouwen komen ook weer buiten. Kolere wat heb ik mijn ogen weer uit gekeken gaat echt nergens over. testosteron aanmaak draait op volle toeren.Wat ook altijd mooi is: mooie blonde vrouwen met een goeie bil althans in legging, een goed bos hout voor de deur en dan op een loopband. Normaal gesproken is dit 3 keer klote maarja het wordt toch leuk wanneer er is gekozen voor een totaal geen goede sport beha:D:heart: Was zeer fijn om te zien.

Verder ook weer een paar mooie guy droog momentjes gezien vandaag. schuin op de legpress en dat soort dingen.. was wel grappig om te zien.

de training
incline bench, controlled reps. 2 sec up 2 sec down. Voelde super chill in de borst maar wel tyfes zwaar
20xstang
12x40
12x50
4x12x55
10x55

incline db press
3x11x26

dumbels fly achtig en dan knijpen
3x12x14

dumbel vast met beide handen en dan knijpend naar boven duwen. Veel mensen doen dit met een schijf.
3x10x24

fly's cable
3x12x14+2,5

chestpress wat faal setjes even leeg trekken. Dat al vrij weinig meer in

bent over lat raise
4x12x8

high row voor achterkant schouders
3x12x34

wat buikspieren en done

Lekkere pomperino weer. De borst zal wel flink vol hebben gestaan ;).
Big Gym begint langzamerhand op net zo een jungle als BF te lijken :P. Enfin, ik trek mij er ook niet veel meer van aan. Gewoon knallen :D.

Lekkere pomperino weer. De borst zal wel flink vol hebben gestaan ;).
Big Gym begint langzamerhand op net zo een jungle als BF te lijken :P. Enfin, ik trek mij er ook niet veel meer van aan. Gewoon knallen :D.
ja borst stond weer op klappen haha.

Klopt krijg je he, basic fit loopt leeg. Iedereen gaat naar biggy toe helaas. Jaartje terug was het nog mega rustig inmiddels wordt het de nieuwe basic fit qua drukte. Gewoon knallen indd en straks is merendeel toch weer weg dus no spang.

Vanmiddag wat eerder getraind dan dat ik normaal gesproken doe. Ben de eerste tijd nog vrij op dinsdag van stage dus helemaal prima. Reden dat ik eerder ging/moest trainen was dat mijn paps vnaaf even langs kwam. Even de belastingen ingevuld oftewel geld terugkrijgen jonge!! en vervolgens even degelijk uiteten. Lamslende met wat groentes en dingetjes was wel leuk en smaakte prima. Eiwitjes waren weer zeker binnen haha. Was ook een restaurant wat een keer anders was dan anders. Dit was meer een tent waar voornamelijk zaken worden gedaan. Denk dat deze omschrijving wel genoeg zegt over wat voor tent het is.

Afijn genoeg "lief dagboek verhalen" De training van vandaag waren benen. Verdomme waarom ga ik altijd zo diep de tyfes he! Leg ext vandaag niet gedaan maar was ook absoluut niet nodig. Quads waren al genoeg af en zakte letterlijk door mijn benen heen tijdens lunges dus genoeg is genoeg. Had het vanaf de eerste oefening zwaar mijn god. Maar ja het voelt wel altijd zo lekker, pijn is fijn zullen we maar zeggen.

quads opwarmen in leg ext. Jezelf nergens aan vasthouden en zo pure contractie is de quads.
3x15x32. Pomp begon lichtelijk te komen. Quads en knieën voldoende warm gemaakt.

hack squats
10x20
12x40
3x12x50 Aardig diep aan het gaan al. Dacht alleen: heb het al een tijdje zwaar met dit maar hoe zal een verhoging aanpakken? Achja daar kom je maar op 1 manier achter oftewel 5kg erop geflikkerd en we zien het wel.
12x55 eigenlijk 13 alleen de lock schoot erop waardoor eerste rep maar 3/4 rep was. Deed wel wat met de focus. Was hem wel eventjes kwijt maar goed herpakt.
12x55 Oke, die laatste 4 waren een hel! Ik dacht echt dit gaat hem niet worden maar gelukkig lekker stug door gegaan. Ging echt heel diep hier. Hierna was normaal staan op de benen ook focking pijnlijk aka dit ging niet dus zat half op mijn knieën.

stiff dl
12x30 naah
4x12x32 weer heel diep gegaan. Liep echt rond van wtf doe ik,

liggend leg curl knieën tegen elkaar
3x15x47 Burn baby burn. Hams stonden giga in de fik ik had het niet meer. Hurken, staan, lopen was allemaal even kut!

lunges meer naar voren leunend. Voelt zoveel chiller zo
2x12x40
10x40 zakte letterlijk door mijn benen. Helemaal af en naar de tyfes

staand kuiten
5x15x50 voleldige contractie etc. Gecontroleerde reps.

:evil2:

Waar ben je wezen eten dan? :)

het erge is dat mijn benen nu echt focking pijn doen. Zo'n kloppende pijn alware en is inmiddels 5,5 uur na de training zo zo ongeveer.

paviljoen sterrebos zit naast het belastingkantoor/DUO

Ah ja veel zakenlui daar natuurlijk. Niet bekend mee, maar een goed stuk vlees is hoe dan ook lekker in ieder geval :thumb:

Trainingen naar mijn hart weer hier:heart:

Dat commentaar ook bij de oefeningen soms:roflol:

Trainingen naar mijn hart weer hier:heart:

Dat commentaar ook bij de oefeningen soms:roflol:
Haha Thx man! Het erge is dat ik het ook werkelijk zo beleef dus schrijf het ook zo op lol:D spierpijn valt nu nog mee maar mijzelf kennende heeft dit een paar uur nodig. Mijn spierpijn heeft net zoals ikzelf 2-3 uur nodig om wakker te worden op deze vroege ochtend.

Gisteren borst schouders gepakt. Was weer een beestachtige training echt super nice. Merkte ook dat een extra rustdag goed was voor mijn kracht. Vorige week was di borst achterkant schouders, woensdag benen en donderdag weer borst. Deze week begonnen op maandag dus had borst dinsdag en woensdag rust.

Borst en schouders stonden na de training ook bommetje vol echt heerlijk!

Merk ook dat ik schouders goed moet opwarmen voor de training. Tijdens het opwarmen echt vies veel last van dat kut plekje.. Eenmaal goed opgewarmd is het weg gelukkig.

schouders opwarmen

incline dumbel press
12x16
12x22
2x14x26 say what?!
12x26
2x12x28 BAM!

dumbel press en dan naar binnen draaiend
3x12x14 jezus pijnlijk as fock en borst stond al strak

2x10x14 Dumbels naar buiten laten zakken en dan knijpend naar boven

cable fly's van onder naar boven
3x12x14 Lekkah!

cable fly's schouder hoogte. Iets naar voren leunend en dan de beweging uitvoeren. Ik deed hem zo hoog dat je op kin hoogte komt. puur MMC dus handvaren ook niet helemaal vastpakken wat anders gebruik ik mijn armen te veel.
3x12x14. Jezus borst stond op ontploffen! Kreeg mijn armen maar moeilijk omhoog door de pomp van mijn borst focking bizar!

side raise cable
3x12x9 moeizaam

front raise
3x12x9

side raise ss front raise tot faal
2xfaalx4,5

Zittend dumbel press
3x12x14 helemaal af en schouders ram vol

Afsluitend nog wat buik

Netje die incline presses man! Ook flink wat reps overall:D

Wat heb je na je warming up gedaan??? :D

Ziet er uit als een goede training kerel, zo'n dikke pomp geeft meestal wel een voldaan gevoel!

Wat heb je na je warming up gedaan??? :D

Ziet er uit als een goede training kerel, zo'n dikke pomp geeft meestal wel een voldaan gevoel!
Na Wu die oefeningen die hierboven staan, of wat bedoel je?:P

Ja pomp is heerlijk en geeft wel wat. Alleen kan soms ook te erg zoals vandaag (weer) het geval was. Heb hams/rug/kuiten gedaan. Ik weet niet wat het is maar rug krijg ik zo goed en gemakkelijk ziek vol echt niet leuk meer. Liep met inmiddels 2 meloenen onder mijn armen. Kon je gewoon niet meer normaal lopen zonder armen wijdt zegmaar. Doe het wel maar armen schuren dan gigantisch langs mijn lats. Ach liever een beetje scheuren dan zo voor gek lopen vind ik. Pomp was ook zo bizar dat het gewoon neigde naar dat kramp gevoel echt sick!

Zal zo de hele training uittypen.

afijn zal de training nog eventjes loggen. Zoals hierboven beschreven was de pomp freaking bizar en neigde zelfs naar pijn. Het gevoel van kramp dat er ieder moment in kan schieten. Het is praktisch onmogelijk om meer bloed in je rug te pompen dan dat ik had. Dit was echt niet normaal.

Staat nu nog steeds strak en vol dus benieuwd hoe het morgen met werk voelt. OOk stonden de hammies weer flink in de fik en rete vol.

De training.

Wou WU'en met een curl maar alles bezet. Dan maar opbouwen met dumbels rdl
10x12
10x20
10x24
12x28
4x12x36 Verdomme onderrug had het tyfes zwaar. Verzuurde helemaal de tyfes en na de laatste set ook knettertje vol. Pijnlijk as fock!

Liggend legcurl
3x15x45

single leg leg curl
2x8x18 genoeg. Hams helemaal vol en kon niks meer. Lopen was zo kut met hams die zo schuren....

pull ups
12
7
4 damnit.. Allemaal tot fail doorgegaan.

Single hand pulldown
3x12x25 Hoo fokck pomp begon te komen kolere...

dumbel row
3x12x30 Lats zo knettertje vol gewoon niet leuk meer. Mensen om mij heen moeten vast hebben gedacht dat ik ILS had ( imaginary lat syndrom) Kon gewoon niet "normaal" staan. Rug was zo wijdt door de pomp damn..

Close grip row
3x12x66 Over en klaar. Rug was helemaal naar de t*ring en zo knetter vol... Shirt zat ook gewoon niet chill meer. Trok mijn hele shirt strak en shirt zat strak rond mijn oksels..

shrugs
3x15x28

Kuiten 1 minuut rust max
4x15x50 pijnlijk as fock. Ook hier een zieke pomp

Hahaha. Ik blijf mij verbazen over de gekke pomp die jij altijd ervaart man. Nog steeds geen idee waar het aan ligt?

Terug
Naar boven