MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Leen die pomp eens aan Marvin.

En MMC..

Ik kn zelfs op een low carb dag een prima pomp hebben, maar met carbs is natuurlijk nog beter!:fire: Als je geen pomp krijgt in bijvoorbeeld rug of borst doe je wat mij betreft iets fout en weet je dus niet hoe je je spieren aanstuurt...

En MMC..

Ik kn zelfs op een low carb dag een prima pomp hebben, maar met carbs is natuurlijk nog beter!:fire: Als je geen pomp krijgt in bijvoorbeeld rug of borst doe je wat mij betreft iets fout en weet je dus niet hoe je je spieren aanstuurt...

Gewoon een kwestie van een oefening op de juiste manier uitvoeren Marvin :o.

• Topic Starter Topic Starter
Even offtopic. Ik ben opzoek naar een soundbar voor beter geluid bij mijn tv. Wat ik nu heb kan echt niet, alleen geluid van tv...

Mensen met goede tips gooi ze op mij. prijs max 200 eu

Het is zondag, mooi weer dus tijd om borst achterkant schouders + abs te pakken. Oftewel een redeijk beachproof workout. Schouders doet soms nog steeds een beetje kut. Voora met rotatar cuff oefeningen. OOk heb ik net zoals @Skatermarvin een filmpje gekozen met een vrouw: 3;19 wat zij daar doet dan doet het echt vreselijk pijn bij mij.. toch maar weer eventjes door jack naar laten kijken en misschien toch fysio.

Training zelf was echt super chill! Toen ik wou beginnen met incline bench vroeg een jongen of die mee kon doen, prima joh. Spreek hem wel vaker in de gym dus doe maar mee, Gevolg hij heeft mijn hele borst workout mee gedaan. En ik citeer: "Verdomme mijn borst zit zo knetter vol het heeft nog nooit zoveel pijn gedaan" Die spierpijn gaat hij wel voelen de komende dagen hahaha. Training was voor mijzelf ook weer belachelijk. Pomp zat er ziek in mede door halve cheatday gisteren. borst wordt langzaam aan beter mag ook wel eens..

Sinds tijden dus ook weer met spotter getraind voor bench beviel goed. Zwaarder dan normaal gegaan en ging lekkah!

schouders en de hele meuk opwarmen.

incline bench
20xstang
18x50 uhm hier schoot ik een beetje door..???:rolleyes: Achja beter goed opwarmen toch?
14x60
2x12x60
12x60 laatste lichte spot
9x60 dood.. kracht was weg gelukkig hebben we daar een spotter voor anders had ik een probleempje lol

Incline db press knijpend
15x14 mwa p*ssy
2x12x16 pijn en goed vol nu

dumbel uit laten zakken en knijpend omhoog
3x12x14 holy fock!

cable fly's duimen er over heen anders kan ik gaan smokkelen met mijn armen. Die buddy dit dus ook geleerd. Hij stond er van te kijken hoe zwaar het was maar tegelijkertijd zo hard en goed kan knijpen met je borst. No problem kerel
15x14 naah is hem niet..
3x12x18 ram vol!

Achterkant schouders
bent over at raise
4x12x9

facepull
3x12x23

hanging leg raises
4x15

Train je de bench nooit met lagere rep range?

Wat een heerlijke, smerige pomp-workout weer:heart: Volgens mij knalt je borst na een training als dit zowat uit elkaar..

Jammer dat je helemaal in het noorden woont, want lijkt me tof eens samen te trainen ;)

Train je de bench nooit met lagere rep range?
Nah eigenlijk niet. Reps liggen altijd tussen de 8-15 werkt wel lekker voor mij de afgelopen tijd.

Wat een heerlijke, smerige pomp-workout weer:heart: Volgens mij knalt je borst na een training als dit zowat uit elkaar..

Jammer dat je helemaal in het noorden woont, want lijkt me tof eens samen te trainen ;)
Haha ja dat klopt helemaal! Borst staat dan maximaal strak en zou dan bijna een bh aan kunnen doen lol.

Haha dat vind ik leuk om te horen. Misschien een keer aansluiten bij een meet samen met @Jasenko @Basma en de hele meuk

22 april wellicht? :)

Vandaag beentjes geklapt en kneiters wat ging hij tegen verwachtingen in toch lekker. Tijdens WU had ik het idee: dit gaat kut worden en alles wat daar bij komt kijken. Setjes die ik doe vielen zwaar voor de beentjes. Gevoel van snelle verzuring en gewoon geen optimale kracht voor mijn gevoel, gelukkig liet mijn gevoel mij weer eens in de steek, dit keer eens op een goeie manier. Hack squat gingen super fijn en weer wat kunnen verhogen.

rdl dumbels ging super kut! Back pump was echt te harden zo pijnlijk! Misschien toch maar weer wat verlagen qua gewicht omdat ik teveel mijn rug er bij ga betrekken.. na 3 setjes ook mee gestopt omdat het zo focking pijnlijk was. Zegmaar een verzuurde/zeurende pijn in de onderrug super kut!

morgen weer langs jack voor check up en eventjes weer naar de schouder laten kijken.

leg ext als WU
3x15x32 nergens aan vast houden en puur de beentjes knijpen.

hack squat gewicht in schijven
12x20
12x40
3x12x50 Bij die laatste schoot de veiligheidspal er op verdomme.. Was op het diepste punt en toen schoot hij er in. Gevolg ik kwam niet meer omhoog. Er uit gestapt, pen weer goed gedaan en verder gegaan met de set. Concentratie en focus eventjes kwijt was echt kut!
2x12x60 BAM jonge. Vanaf rep 6 soms we 1-2sec rust tot de volgende rep. Ik had het niet meer zo diep ging ik. Pomp was ook focking erg niet normaal!

rdl dumbel
15x34
2x12x34 maximaal vandaag pomp/verzuring in mijn onderrug was niet leuk meer zo pijnlijk.

liggend leg curl
15x47
3x12x47 AU!

one leg
2x10x18 maximaal gevolgd door 8 met beide benen. Het zag er niet uit hams stonden zo strak en vol kolere...

lunges
3x12x40 tussendoor lekker zitten :)

leg ext
3x12x73 burn als ma lije!

staand kuiten
5x15x50 kuiten vol en pijnlijk. stond tussendoor 1 sec op link en dan weer op rechts etc etc.

Jij hebt ook al moeite met de RDL zie ik :P Houd je je benen helemaal recht, of buig je lichtjes op de knieen?

Terug
Naar boven