- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WinstrolHahaha. Ik blijf mij verbazen over de gekke pomp die jij altijd ervaart man. Nog steeds geen idee waar het aan ligt?

Pomp is prima bij mij..klaag ik zelden over! Gebrek aan pomp is gebrek aan MMC imo
Pomp is prima bij mij..klaag ik zelden over! Gebrek aan pomp is gebrek aan CARBS imo
En MMC..
Als je geen pomp krijgt in bijvoorbeeld rug of borst doe je wat mij betreft iets fout en weet je dus niet hoe je je spieren aanstuurt...En MMC..
Ik kn zelfs op een low carb dag een prima pomp hebben, maar met carbs is natuurlijk nog beter!Als je geen pomp krijgt in bijvoorbeeld rug of borst doe je wat mij betreft iets fout en weet je dus niet hoe je je spieren aanstuurt...
.Makkelijker gezegd dan gedaan voor een hoop mensen...Gewoon een kwestie van een oefening op de juiste manier uitvoeren Marvin.
Makkelijker gezegd dan gedaan voor een hoop mensen...

Achja beter goed opwarmen toch?Nah eigenlijk niet. Reps liggen altijd tussen de 8-15 werkt wel lekker voor mij de afgelopen tijd.
Haha ja dat klopt helemaal! Borst staat dan maximaal strak en zou dan bijna een bh aan kunnen doen lol.Wat een heerlijke, smerige pomp-workout weerVolgens mij knalt je borst na een training als dit zowat uit elkaar..
Jammer dat je helemaal in het noorden woont, want lijkt me tof eens samen te trainen![]()
Dan kan ik niet

Tussen Gouda en Utrecht (Oudewater)@Skatermarvin waar ergens in het land kom jij weg dan?
Ah ja dat zijn geen plekken waar ik nog vaak kom haha

Kleine buiging in mijn knieën indd. Anders pak ik helemaal volle bak rug.. hahaJij hebt ook al moeite met de RDL zie ikHoud je je benen helemaal recht, of buig je lichtjes op de knieen?