AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Ik heb minder snel last van backpump bij RDL's als ik explosiever uitstoot bij het omhoog komen.
Echt je heupen de stang (in mijn geval) n proberen te boren.

• Topic Starter Topic Starter
Even druk en geen zin gehad om te loggen, kan een keer gebeuren of nie dan.

Dinsdag langs jack geweest en we zijn weer zwaarder geworden + vp gelijk. die 0,2% stijging valt nagenoeg te verwaarlozen vind ik zelf. Zit nu prima in mijn vel en de trainingen gaan lekker. Dinsdag ook nog eventjes borst weer gepakt en dat net zo goed in de kracht als zondag. Opzich best vreemd eigenlijk.. Hiermee kom ik gelijk op het volgende punt. Vandaag weer hams rug getraind en die ging aardig mwa,

Oftewel borst hersteld redelijk snel voor mijn gevoel, haal er namelijk wel alles uit wat er in zit. Maar benen lopen toch een beetje achter qua herstel. Dit merkte ik voornamelijk vanochtend/vanmiddag. Voor school gingen we op bezoek bij een bedrijf en ik ging natuurlijk zo gezond als ik ben op de fiets. Een beetje tegenwind maar alah. Het feit was wel dat de beentjes aardig aan het zeuren/ en verzuren waren. Maandag heb ik ze getraind en nu nog steeds niet helemaal jofel..

Onderrug zat ook weer aardig te zeuren etc dus stiff dl een beetje mee gestopt voor deze training.

stiff dl dumbel
15x14
12x24 ja laat maar onderrug zat weer donders veel te zeuren

liggend leg curl
5x12x45

staand one leg legcurl focking pijnlijk. Zo vol en spaninngspijn op de hams niet chill..
3x12x18 focking pijnlijk! flink naar de klote en maximale spanning op de hams ook.. stond helemaal strak. beetje gevoel als of je het hebt verrekt maar dan constant.

pull ups
12
6
5
3

single hand lat pull
4x12x25 pijnlijk en moeilijk..

triangle pulldown
3x12x66 moeizaam.. Geen grip op dat klote ding

dumbel row
3x12x30

cable row
3x12x66

straight arm pullover cable
3x15x18 single hand
triceps ook helemaal strak fock..

shrugs
15x34
15x36
15x38

Laatst bewerkt:
Lees al een hele lang tijd stiekem mee. Bij deze: In!

Lees al een hele lang tijd stiekem mee. Bij deze: In!
Welkom! Als er vragen zijn stel ze he.

Zo ben net weer terug van de FIBO. Mooie ervaring om alles te zien en met veel samples weer richting huis gegaan.

Ook het idool van onze @Pillz gespot zal zo even een foto uploaden van hem.

Wat wel opvallend was en weet niet of dat vaker zo is. Maar je zag bij veel booth's en voornamelijk de Nederlandse afdeling veel atleten hebben waarbij je zag dat ze gebruiken. Veel pukkels op de armen en rug etc. Beetje apart om te zien aangezien ze altijd de illusie willen wekken van True natty.

Welkom! Als er vragen zijn stel ze he.

Zo ben net weer terug van de FIBO. Mooie ervaring om alles te zien en met veel samples weer richting huis gegaan.

Ook het idool van onze @Pillz gespot zal zo even een foto uploaden van hem.

Wat wel opvallend was en weet niet of dat vaker zo is. Maar je zag bij veel booth's en voornamelijk de Nederlandse afdeling veel atleten hebben waarbij je zag dat ze gebruiken. Veel pukkels op de armen en rug etc. Beetje apart om te zien aangezien ze altijd de illusie willen wekken van True natty.

Tsja, waarom zou je er niet voor uitkomen vraag ik me af.

Vet! Wie?

Kai?
Ronnie?
Marcus'?
:D

Vet! Wie?

Kai?
Ronnie?
Marcus'?
:D
Coleman gezien en Ruhl je favoriet natuurlijk Haha. Kanonskogels van armen heeft die Ruhl ook.

Wie ik voor de rest nog heb gezien; levrone, panda, nochii, castro, panda, lazar en schiet mij straks nog wel wat te binnen.

Voor de rest was het; draag een legging dag op de FIBO. Ik had die memo niet gekregen maar dat maakt niet uit. Heb mijn ogen goed de kost gegeven. Donders wat kijk je daar je ogen uit.

Wel is het een wereld van uiterste; vrouwen waar elk vrouwelijk hormoon is verdwenen. Vrouwen zich echt belachelijk mooi zijn echt bizar. Vrouwen waar bij het lijkt dat de bil implantaten hebben en tot slot vrouwen waarvan 50% recyclebaar is.

Laatst bewerkt:
Was je nog nooit op fibo geweest??

Coleman gezien en Ruhl je favoriet natuurlijk Haha. Kanonskogels van armen heeft die Ruhl ook.

Wie ik voor de rest nog heb gezien; levrone, panda, nochii, castro, panda, lazar en schiet mij straks nog wel wat te binnen.

Voor de rest was het; draag een legging dag op de FIBO. Ik had die memo niet gekregen maar dat maakt niet uit. Heb mijn ogen goed de kost gegeven. Donders wat kijk je daar je ogen uit.

Wel is het een wereld van uiterste; vrouwen waar elk vrouwelijk hormoon is verdwenen. Vrouwen zich echt belachelijk mooi zijn echt bizar. Vrouwen waar bij het lijkt dat de bil implantaten hebben en tot slot vrouwen waarvan 50% recyclebaar is.

Hoe groter de bil, hoe harder Dr X er over heen wil! <3

Lijkt me toch ook mooi om eens naartoe te gaan, volgend jaar misschien dan maar:)

1 keer is leuk ja.

Vaker hoeft niet (van mij dan)

1 keer is leuk ja.

Vaker hoeft niet (van mij dan)
Klopt zo speciaal is het niet commercieel je eiwitten verkopen door anabolen er voor te zetten. Goede reclame en leuk om een keer te zien maar verder vind ik het ook niks

Ook niks voor mij, zou gek worden van heel de dag handtekeningen uitdelen en met fans op de foto gaan.

Terug
Naar boven