Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Kleine buiging in mijn knieën indd. Anders pak ik helemaal volle bak rug.. haha
Ja precies. Ik heb er vandaag ook flink mee geoefend
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine buiging in mijn knieën indd. Anders pak ik helemaal volle bak rug.. haha
.Welkom! Als er vragen zijn stel ze he.Lees al een hele lang tijd stiekem mee. Bij deze: In!
Welkom! Als er vragen zijn stel ze he.
Zo ben net weer terug van de FIBO. Mooie ervaring om alles te zien en met veel samples weer richting huis gegaan.
Ook het idool van onze @Pillz gespot zal zo even een foto uploaden van hem.
Wat wel opvallend was en weet niet of dat vaker zo is. Maar je zag bij veel booth's en voornamelijk de Nederlandse afdeling veel atleten hebben waarbij je zag dat ze gebruiken. Veel pukkels op de armen en rug etc. Beetje apart om te zien aangezien ze altijd de illusie willen wekken van True natty.
Tsja, waarom zou je er niet voor uitkomen vraag ik me af.
Coleman gezien en Ruhl je favoriet natuurlijk Haha. Kanonskogels van armen heeft die Ruhl ook.
Neee...
en dit jaar weer niet...
Ja snap ik. En dan net doen alsof jouw whey supplementen er voor hebben gezorgd dat je zo groot bent geworden. Oplichters...

Coleman gezien en Ruhl je favoriet natuurlijk Haha. Kanonskogels van armen heeft die Ruhl ook.
Wie ik voor de rest nog heb gezien; levrone, panda, nochii, castro, panda, lazar en schiet mij straks nog wel wat te binnen.
Voor de rest was het; draag een legging dag op de FIBO. Ik had die memo niet gekregen maar dat maakt niet uit. Heb mijn ogen goed de kost gegeven. Donders wat kijk je daar je ogen uit.
Wel is het een wereld van uiterste; vrouwen waar elk vrouwelijk hormoon is verdwenen. Vrouwen zich echt belachelijk mooi zijn echt bizar. Vrouwen waar bij het lijkt dat de bil implantaten hebben en tot slot vrouwen waarvan 50% recyclebaar is.
Nop ben er nog nooit geweest. Ohja zag natuurlijk ook nog the True natty vegan rich piano. Damn wat krijgt hij inmiddels een oude kop, en kop wordt ook gewoon nog lelijker.
Kon je bij de FIBO je geluk op. Sommige waren echt een b(u)ilding niet normaal.Hoe groter de bil, hoe harder Dr X er over heen wil! <3
Klopt zo speciaal is het niet commercieel je eiwitten verkopen door anabolen er voor te zetten. Goede reclame en leuk om een keer te zien maar verder vind ik het ook niks