2 dagen rust gehad, achteraf kut qua planning maarja is niet anders. Dinsdag sws rust na 2 dagen trainen. En toen wou ik gisteren trainen alleen het bleef regenen. Ik had weinig zin om als een totaal verzopen kat aan te komen en vervolgens in een dikke plens bui ook nog weer terug.. vandaag en morgen wel weer trainen en zaterdag eventjes kijken of dat uitkomt. kwam er namelijk vandaag ook achter dat zondag de sportschool dicht is.. Achja er zijn ergere dingen, gelukkig is die maandag wel open.
Verder merk ik dat mijn LB volledig naar de t*ring is! Het herstellend vermogen van voornamelijk mijn quads is bijzonder triest te noemen. Vanochtend richting werk gefietst en eerste de beste heuveltje merk ik gelijk dat quads naar de t*ring zijn. Gevoel van verzuring komt er dan in, Vermogen is nagenoeg 0 en voelt gewoon kut. Ook merk ik dat wanneer ik mijn hakken naar mijn billen trek dat er mega veel spanning op de quads staan. Denk eerlijk gezegd dat mijn quads echt muurvast zitten en daardoor ook hun afvalstoffen moeilijk kwijt raken wat er voor zorgt dat mijn benen echt kut herstellen. Zal Jack even contacten wat het beste is om te doen. Deep tissue massage doen ofzo of dry needling of wellicht wat anders. Merk trouwens ook dat hams kut herstellen en kuiten eigenlijk ook niet optimaal.
Afijn Vandaag weer borst/schouders getraind. Super lekere training en pomp was kneiters! OOk schouders afgesloten met dat setje oefeningen van
@Jwdoetookmee . Pomp in de schouders was focking bizar! Kreeg voor het eerste een beetje dat echte 3d schouder met een beginnende bolling.
Borst
incline bench
20xstang
12x40
3x12x60
10x60
incline db press dumbels naar elkaar toe draaien.
3x12x20
Fly's van onder naar boven
3x12x14
Ondertussen wat knee raises doen Ook hier merkte in mijn quads echt trekken.
Fly's normaal
4x12-15x14 Borst klapte uit elkaar. Had zelf moeite met het bewegen van mijn armen door de hoeveelheid bloed in de borst.
side raises
3x12x10
single arm raises
3x15x10
dumbel upright row
3x12x16
bent over lat raise/side raise/front raise van het filmpje van JW
4x10x5 Helemaal naar de klote gaan met 5kg LOL WHAT?