MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Vandaar weer getraind hehe. Schouder loopt weer te cutten dus hopelijk deze week er even en paar naalden in zetten. Hoop dat de fysio even tijd heeft want heb er "last"van ook met dagelijkse dingen wat dus ontzettend kut is..

Voor de rest ging de training wel goed alleen die pijn in de voorkant schouder zit mij absoluut niet lekker.. Voor de rest kan ik over gewicht nu niks zeggen omdat dat totaal niks weerspiegelt op moment. Vorige week wat ik al zei wat last van de keel etc. Lichaam was dus niet helemaal 100% en dat merkte ik gelijk. Zo vochtig als de ziekte.. Moet nog steeds weg trekken aangezien ik zaterdag ook beroerd was. Dat van zaterdag kwam waarschijnlijk door het eten bij het wegrestaurant na de fibo. Was 's ochtends aardig min en later op de dag had ik het bloedheet en nog steeds min etc..

afijn de training

Schouders wat opwarmen
incline bench
20x30 zat er nog op dusja waarom niet.
12x40
12x50
3x12x60
10x60 verdomme..
11x60 geen spotter helaas

dumbel incline in draaiend
14x18
2x12x20

incline db press
2x8x24 maximaal

cable fly's
3x12x18
12x14 borst stond op ontploffen..

bent over lat raise
4x12x9

facepulls
3x12x23

Volgend jaar weer Fibo, of vind je het na 1 keer wel mooi geweest?

Volgens mij zag je vanmiddag fietsen in een grijs trainingspak. Kan dat kloppen? :)

Volgend jaar weer Fibo, of vind je het na 1 keer wel mooi geweest?

Volgens mij zag je vanmiddag fietsen in een grijs trainingspak. Kan dat kloppen? :)
FIBO is zoals hierboven gezegd voor een keer leuk. Ik hecht weinig waarde op al die reuzen in RL te zien of door die tyfes drukte te lopen en schooien voor samples. Volgend jaar niet meer of ik moet er wat te zoeken hebben.

Zou kunnen. Grijze broek, beetje donkergrijs vest van mijn opleiding en zonnebril op mijn hasses. Waar zag je mij dan?

FIBO is zoals hierboven gezegd voor een keer leuk. Ik hecht weinig waarde op al die reuzen in RL te zien of door die tyfes drukte te lopen en schooien voor samples. Volgend jaar niet meer of ik moet er wat te zoeken hebben.

Zou kunnen. Grijze broek, beetje donkergrijs vest van mijn opleiding en zonnebril op mijn hasses. Waar zag je mij dan?

Hehe. Makes sense. Ik vind dat ook geen ruk aan :p.

Yep. Je fietste ons tegemoet aan het begin van de meubelboulevard om een uurtje of 3 ;)

Ik vermoed dat dry needling niet de oplossing is.
Waarom laat je er nieg een keer een goede fysio naar kijken voordat het 'chronisch'wordt?

Ik vermoed dat dry needling niet de oplossing is.
Waarom laat je er nieg een keer een goede fysio naar kijken voordat het 'chronisch'wordt?
Die dry needling zou ik sws laten doen door een goede fysio hier in grun. Werkt samen met North side barbell, een PL vereniging van allemaal studenten.

De reden dat ik dry needling zeg is omdat ik deze pijn al soortgelijk een keer heb gehad. Ongeveer een jaar terug is dat geweest. Kwam toen voort uit een knoop in de achterkant schouder die de pijn veroorzaakte.

Maar kan indd wat anders zijn maar dat verwacht ik niet tbh.

Lekker dagje vandaag gehad. Vanochtend een tentamen gemaakt was volgens mij wel ok ging. Was een tentamen van vorig jaar en doe moet ik dit jaar halen omdat het curriculum wijzigt.. Altijd fijn als je opleiding totaal wijzigt... Vervolgens een middagje stage en toen weer naar huis. Op het laatste moment moesten we nog eventjes wat doen wat er dus voor zorgde dat we rennend naar de trein moesten gaan. 400meter lopen op lacoste schoenen is niet echt bevorderend voor je kuiten. Kuiten en schenen stonden instant strak en vol...

afijn eenmaal thuis gekomen pre'tje er in en toen richting de gym voor een portie benen. Deze training is iets wat anders verlopen dan dat ik had gehoopt. Omdat ik gisteren wat cheats heb gehad was de pomp echt niet te harden vandaag... Benen zo rammetje vol het was gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment zaten hams zo vol dat er gewoon kramp in schoot... Die na pijn van de kramp de hele training nog gevoeld. Daarom de stiff DL overgeslagen. Alleen al met BW had ik het gevoel als ik het zou gaan afscheuren ofzo..

eten ook weer 150kcal omhoog,

deze pomp werd u o.a. mede mogelijk gemaakt door:
[Link niet meer beschikbaar]

Afijn de training

leg ext opwarmen
3x15x32

Hack squats
12x20
12x40
3x12x50 Wou even side pose proberen. Instant kramp in de linker ham. Duurde echt wel een tijd voordat ik hem weg had. Hierna nog steeds dat pijnlijke gevoel in de hams, fock!
2x12x55 heel diep weer.

stiff dl:
10xBW voelde niet goed dus overgeslagen.

Liggend legcurl
5x15x50 Hams ram vol!

single leg
2x10x18 AU!

Lunges
4x12x40. Benen ram vol was niet leuk meer. Trillende beentjes en lopen ging kut!

staand kuiten
5x15x50. AU! kuiten ram vol en strak. Sinds lange tijd zo ziek gehad.

Hoeveel kcal zit je nu op dan?

Nog leuke chicks/milfs in de trein/gym gespot?

Nog leuke chicks/milfs in de trein/gym gespot?
Was een beetje karig gisteren om eerlijk te zijn. Was niet heel veel bijzonders.

Vanmiddag langs fysio geweest en even los laten maken d.m.v. dry needling. Is nu nog behoorlijk beurs dus ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Vanaf morgen ook op stage werken een mobiliteit van voornamelijk schouders en heup. Ben benieuwd de komende weken, Mijn begeleiders hebben echt wel verstand van zaken. Hebben soms meer resultaat in 6 weken dan sommige mensen in 6 jaar hebben bij een fysio

2 dagen rust gehad, achteraf kut qua planning maarja is niet anders. Dinsdag sws rust na 2 dagen trainen. En toen wou ik gisteren trainen alleen het bleef regenen. Ik had weinig zin om als een totaal verzopen kat aan te komen en vervolgens in een dikke plens bui ook nog weer terug.. vandaag en morgen wel weer trainen en zaterdag eventjes kijken of dat uitkomt. kwam er namelijk vandaag ook achter dat zondag de sportschool dicht is.. Achja er zijn ergere dingen, gelukkig is die maandag wel open.

Verder merk ik dat mijn LB volledig naar de t*ring is! Het herstellend vermogen van voornamelijk mijn quads is bijzonder triest te noemen. Vanochtend richting werk gefietst en eerste de beste heuveltje merk ik gelijk dat quads naar de t*ring zijn. Gevoel van verzuring komt er dan in, Vermogen is nagenoeg 0 en voelt gewoon kut. Ook merk ik dat wanneer ik mijn hakken naar mijn billen trek dat er mega veel spanning op de quads staan. Denk eerlijk gezegd dat mijn quads echt muurvast zitten en daardoor ook hun afvalstoffen moeilijk kwijt raken wat er voor zorgt dat mijn benen echt kut herstellen. Zal Jack even contacten wat het beste is om te doen. Deep tissue massage doen ofzo of dry needling of wellicht wat anders. Merk trouwens ook dat hams kut herstellen en kuiten eigenlijk ook niet optimaal.

Afijn Vandaag weer borst/schouders getraind. Super lekere training en pomp was kneiters! OOk schouders afgesloten met dat setje oefeningen van @Jwdoetookmee . Pomp in de schouders was focking bizar! Kreeg voor het eerste een beetje dat echte 3d schouder met een beginnende bolling.

Borst
incline bench
20xstang
12x40
3x12x60
10x60

incline db press dumbels naar elkaar toe draaien.
3x12x20

Fly's van onder naar boven
3x12x14

Ondertussen wat knee raises doen Ook hier merkte in mijn quads echt trekken.

Fly's normaal
4x12-15x14 Borst klapte uit elkaar. Had zelf moeite met het bewegen van mijn armen door de hoeveelheid bloed in de borst.

side raises
3x12x10

single arm raises
3x15x10

dumbel upright row
3x12x16

bent over lat raise/side raise/front raise van het filmpje van JW
4x10x5 Helemaal naar de klote gaan met 5kg LOL WHAT?

De quads gewoon foamrollen bro :). Daarnaast is het misschien een kwestie van volume verlagen (en freuquentie evt verhogen).

2 dagen rust gehad, achteraf kut qua planning maarja is niet anders. Dinsdag sws rust na 2 dagen trainen. En toen wou ik gisteren trainen alleen het bleef regenen. Ik had weinig zin om als een totaal verzopen kat aan te komen en vervolgens in een dikke plens bui ook nog weer terug.. vandaag en morgen wel weer trainen en zaterdag eventjes kijken of dat uitkomt. kwam er namelijk vandaag ook achter dat zondag de sportschool dicht is.. Achja er zijn ergere dingen, gelukkig is die maandag wel open.

Verder merk ik dat mijn LB volledig naar de t*ring is! Het herstellend vermogen van voornamelijk mijn quads is bijzonder triest te noemen. Vanochtend richting werk gefietst en eerste de beste heuveltje merk ik gelijk dat quads naar de t*ring zijn. Gevoel van verzuring komt er dan in, Vermogen is nagenoeg 0 en voelt gewoon kut. Ook merk ik dat wanneer ik mijn hakken naar mijn billen trek dat er mega veel spanning op de quads staan. Denk eerlijk gezegd dat mijn quads echt muurvast zitten en daardoor ook hun afvalstoffen moeilijk kwijt raken wat er voor zorgt dat mijn benen echt kut herstellen. Zal Jack even contacten wat het beste is om te doen. Deep tissue massage doen ofzo of dry needling of wellicht wat anders. Merk trouwens ook dat hams kut herstellen en kuiten eigenlijk ook niet optimaal.

Afijn Vandaag weer borst/schouders getraind. Super lekere training en pomp was kneiters! OOk schouders afgesloten met dat setje oefeningen van @Jwdoetookmee . Pomp in de schouders was focking bizar! Kreeg voor het eerste een beetje dat echte 3d schouder met een beginnende bolling.

Borst
incline bench
20xstang
12x40
3x12x60
10x60

incline db press dumbels naar elkaar toe draaien.
3x12x20

Fly's van onder naar boven
3x12x14

Ondertussen wat knee raises doen Ook hier merkte in mijn quads echt trekken.

Fly's normaal
4x12-15x14 Borst klapte uit elkaar. Had zelf moeite met het bewegen van mijn armen door de hoeveelheid bloed in de borst.

side raises
3x12x10

single arm raises
3x15x10

dumbel upright row
3x12x16

bent over lat raise/side raise/front raise van het filmpje van JW
4x10x5 Helemaal naar de klote gaan met 5kg LOL WHAT?

nice bro, thanks for the tag en blij dat je er wat aan hebt!

Vandaag alleen rug gedaan. Voor de training kuiten/hams en quads wat gerold met de foam roller. De pijn in de kuit zit voornamelijk is het onderste gedeelte. Hams niet echt gevoelt tijdens het rollen. En quads waren focking pijnlijk! Vooral onderste punt van je quads. Lijkt een beetje de aanhechting naar de knie te zijn, heel gevoelig daar.. Merk wel dat het daarna al wat beter voelde dus volgende training weer eventjes doen. Omdat ze zo naar de klote zijn vond ik het niet slim om weer hams en kuiten bij te pakken... Helaas voor mij vandaag

Afijn de training:

Rollen dus

pul ups
12
6
4
4 Neemt snel af die reps lol

Single arm pulldown
5x12x25 fokt op pijnlijk, pomp zat er aaardig in

dumbel row
12x32 naah 34 pakken
3x12x36 kolere wat zwaar, maximaal wel dacht dat het 34kg was. Iemand had de dumbel verkeerd neer gelegd.

cable row
3x12x66 Jezus wat zwaar!

straight arm pulldown
3x15x14

shrugs
3x15x40

rvd8o6.jpg

Current shape, half uur/drie kwartier na rug training thuis gemaakt.

Terug
Naar boven