Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Harde shape. Flinke gainz.

Gaat lekkah.. tot nu toe de beste foto die ik van je gezien heb :)

wel leuk die trainingsviddy van Jw, vind het wel beetje een verzameling van aparte oefeningen.. maar dat maakt het ook juist leuk!

Wat een heerlijk filmpje ook! Die giant set ziet er nice uit...

"Caught you mirin":roflol:

rvd8o6.jpg

Current shape, half uur/drie kwartier na rug training thuis gemaakt.
Kijk..als je dan toch een beetje een bulk shape hebt is dit toch wat we allemaal willen? Lekker buff en een goede vet verdeling...staat er goed bij man!:thumbs:

Nice man. Die armen.. I wish :D

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor het compliment kerel!

Gaat lekkah.. tot nu toe de beste foto die ik van je gezien heb :)

wel leuk die trainingsviddy van Jw, vind het wel beetje een verzameling van aparte oefeningen.. maar dat maakt het ook juist leuk!
Ja deze iPhone heeft een betere camera dan waar de rest mee is gemaakt.

Klopt zitten enigzins aparte dingen tussen maar maakt het soms leuk om uit te proberen en kijken hoe het bij jezelf voelt.

Nice man. Die armen.. I wish :D
Thx gap als het kon mocht je een stukkie van mij krijgen.
Wat een heerlijk filmpje ook! Die giant set ziet er nice uit...

"Caught you mirin":roflol:

Kijk..als je dan toch een beetje een bulk shape hebt is dit toch wat we allemaal willen? Lekker buff en een goede vet verdeling...staat er goed bij man!:thumbs:
Thx kerel al vind ik het buff gedeelte nog mee vallen tbh.

Merk wel dat ik na de wedstrijd het veel makkelijker vind om mijn vp onder controle te houden. Ben met metingen praktisch niet boven de 12% geweest en dit was vorig jaar wel eens anders. Nu is het 1 keer gebeurd en hebben toen iets aan voeding een beetje aangepast en meting daarna meteen weer vet kwijt:D

foto ziet er goed uit.
Nog wedstrijd plannen dit jaar?

Lijkt wel of je met de dag groter wordt...

Hey, dit konijntje logeert vanavond bij jou

tumblr_ng2isjmwuf1s9i49io1_500.gif

Lijkt wel of je met de dag groter wordt...
Haha Thx man. We gaan er wel voor om het fysiek dagelijks/wekelijks te verbeteren.

Hey, dit konijntje logeert vanavond bij jou

tumblr_ng2isjmwuf1s9i49io1_500.gif
Yeah! Konijntje kom maar wiebelen, wiebelen.

Zal straks en anders morgen even de trainingen neer pennen. Gisteren borst met wat schouders gedaan. Echt een heerlijke training en pomp zat er lekker in.

Zonet benen geknald ging Opzich ok alleen benen zaten gigantisch snel vol.. ook echt zo'n trekkend gevoel in de quads wat er op duid dat het nog niet 100% is hersteld FML gewoon 7 dagen rust gehad maar nog steeds niet 100%. Zou ijzer tekort hier iets mee te maken kunnen hebben?

Anders volgende week even bloed laten prikken want ben ook wel veel duf de laatste tijd.

Verder was onderrug weer maximaal aan het vol lopen en te verzuren. Misschien weer tijd om mijn riem te gaan gebruiken. Heb er eerder ook wel last van gehad dat mijn onderrug snel vol liep. Een riem zorgde er voor dat ik er nagenoeg geen last van had.

Sorry het is even rustig maar heb tentamen week voor school. Motivatie is op moment op een 0 punt aangekomen dus gaat allemaal wat lastiger op moment.. Wil een totaal andere kant op na deze studie dus het is nu even peddelen met de riemen we hebben en strijden en overleven en zorgen dat je je punten pakt.

gisteren dus snel benen gedaan. Volume ietswat verlaagd ( 1 oefening geskipt) Kijken of dat iets doet voor het herstel van mijn benen we shall see. Voor de rest zoals hierboven al was vermeld: onderrug liep maximaal vol en verzuurde als een gek! Gevolg: ik liep dus echt krom, sommige zullen zeggen liep je dan bol? Nee ik liep krom. Stond zoveel spanning op mijn onderrug en zat zo vol dat het gewoon hol stond. Normaal recht staan lukte niet en deed facking veel zeer FML!

Voor de rest ging de training wel ok. Had alleen het gevoel dat quads nog niet 100% waren hersteld. Nu het toch al een zeikerig begin is kom ik meteen maarr met het volgende. Mijn verstandskies heeft weer besloten om wat te gaan groeien. Oftewel de hele rechtekant van mijn smoel doet met regelmaat zeer. + dat gebied is nu focking gevoelig. Laatste keer dat ik het had was ongeveer 8 maand terug dus mocht wel weer eens die pijn. Binnenkort misschien toch maar weer eens op controle bij de tandarts. Vorig jaar voor het laatste geweest..:rolleyes:

Afijn
leg ext
3x15x32

Hack squats
10x20
12x40
12x40
3x12x50
10x50 meer lukte niet. Zat leeg en benen al ram vol

stiff dl
4x12x30 Hierna was rug niet meer te doen en gekapt next time riem weer mee.

liggend legcurl
4x12x45

single leg
2x10x18 toen met beide tot het niet meer ging

lunges
3x12x40 trillende benen en kapoet. Was ook wel geneog zo

staand kuiten
4x15x50

incline kuiten
3x12x66

strompelend weg

Sterkte met de tentamens. Het ging bij mij ook niet van harte deze periode :(.
Ik begrijp dus dat je wel een beetje bent uitgekeken op sgm. What's next?

Sterkte met de tentamens. Het ging bij mij ook niet van harte deze periode :(.
Ik begrijp dus dat je wel een beetje bent uitgekeken op sgm. What's next?
Spierpijn is nu iets minder intens door volume verlaging dus ben benieuwd hoe het herstel nu gaat.

Het klote is ook dat het curriculum van mijn opleiding wijzigt. Na dit jaar bestaat mijn opleiding niet meer lol dus dit jaar moet ik alle toetsen die ik nog open had staan halen. Dit jaar en van vorig jaar. Indien ik dit niet haal moet ik volgend jaar een compleet nieuw vak halen wat er enigszins op lijkt.. We krijgen wel dit jaar netjes en 3 en 4e kans alleen dat maakt het tyfes druk. je kan nu veel toetsen hebben achter elkaar. Heb nu door dit geintje dus 4 tentamens in 2 dagen tijd wat er anders maar 2 zouden zijn..

Uhm ja zit nu in het 3e jaar sgm. Begin was ok, alleen naarmate je vordert hoe kutter het wordt.Hoor steeds meer mensen binnen mijn opleiding zeggen: De opleiding wordt steeds kutter en lijkt totaal niet op wat ik er van te voren van dacht en vond.

Heel het jaar alleen maar gezeur over beleid en marketing gehad. Beleid is iets waar ik echt een hekel aan heb en ontzettend saai. Het nadeel is dat ik ook een hele sterke drive heb. Iets wat ik tof en leuk vind doe ik met alle liefde etc. Iets wat mij niet interesseert of wat ik niet leuk vind doe ik gewoon niet. Dat laatste speelt mij soms een een beetje parten.

Wil straks meer de financiële kant op gaan. Vind ik veel mooier en interessanter. Gewoon zo stom geweest om in mijn jaartje bedrijfseconomie niet mijn BSA te halen.

Zou je focussen op je tentamens man, had ik ook zodra je je bsa hebt gehaald is er een grote last van je schouders af:)

Lekkere training ook!

Zou je focussen op je tentamens man, had ik ook zodra je je bsa hebt gehaald is er een grote last van je schouders af:)

Lekkere training ook!
bsa is iets van het eerste jaar, die 48 punten in ons geval.

Zit al in het 3e dus heb daar geen laast meer van. Heb P ook rond november van het 2e jaar gehaald. Maar indd alsnog nu wel even focussen op tentamens wat echt kut is op moment maar ok.

Thx man!

bsa is iets van het eerste jaar, die 48 punten in ons geval.

Zit al in het 3e dus heb daar geen laast meer van. Heb P ook rond november van het 2e jaar gehaald. Maar indd alsnog nu wel even focussen op tentamens wat echt kut is op moment maar ok.

Thx man!
Nog best chill gehad dan man, bij ons was het 56 punten, geen uitzonderingen.

Nog best chill gehad dan man, bij ons was het 56 punten, geen uitzonderingen.
56 kolere! Waar heb jij gestudeert als ik vragen mag?

Weet dat het toevallig nu zo is: Groningen 48, Leeuwarden 46 en Zwolle 52. uitzonderingen daar ge laten maar over het algemeen is het zo van wat ik hoor.

Beleid heb ik ook gehad, wat een kut vak was dat ook!

56 kolere! Waar heb jij gestudeert als ik vragen mag?

Weet dat het toevallig nu zo is: Groningen 48, Leeuwarden 46 en Zwolle 52. uitzonderingen daar ge laten maar over het algemeen is het zo van wat ik hoor.
Windesheim man. Zit ook in het 3e jaar, bezig met mijn minor praktijk stage en hierna afstuderen.

Zover ik weet is bij alle opleidingen van Windesheim bsa nu 56 punten

Je bent initieel dus begonnen aan bedrijfseconomie begrijp ik? Dat is wel even wat anders! Ik ben benieuwd waarom ze stoppen met de opleiding. Er is in ieder geval genoeg animo voor! :roflol:

Terug
Naar boven