- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk..als je dan toch een beetje een bulk shape hebt is dit toch wat we allemaal willen? Lekker buff en een goede vet verdeling...staat er goed bij man!![]()
Current shape, half uur/drie kwartier na rug training thuis gemaakt.
Thx voor het compliment kerel!
Ja deze iPhone heeft een betere camera dan waar de rest mee is gemaakt.Gaat lekkah.. tot nu toe de beste foto die ik van je gezien heb
wel leuk die trainingsviddy van Jw, vind het wel beetje een verzameling van aparte oefeningen.. maar dat maakt het ook juist leuk!
Thx gap als het kon mocht je een stukkie van mij krijgen.
Thx kerel al vind ik het buff gedeelte nog mee vallen tbh.Wat een heerlijk filmpje ook! Die giant set ziet er nice uit...
"Caught you mirin"
Kijk..als je dan toch een beetje een bulk shape hebt is dit toch wat we allemaal willen? Lekker buff en een goede vet verdeling...staat er goed bij man!![]()

Thx dude! Nu nog meer massa erop knallen.foto ziet er goed uit.
Nog wedstrijd plannen dit jaar?
Haha Thx man. We gaan er wel voor om het fysiek dagelijks/wekelijks te verbeteren.
Yeah! Konijntje kom maar wiebelen, wiebelen.

Spierpijn is nu iets minder intens door volume verlaging dus ben benieuwd hoe het herstel nu gaat.Sterkte met de tentamens. Het ging bij mij ook niet van harte deze periode.
Ik begrijp dus dat je wel een beetje bent uitgekeken op sgm. What's next?
bsa is iets van het eerste jaar, die 48 punten in ons geval.Zou je focussen op je tentamens man, had ik ook zodra je je bsa hebt gehaald is er een grote last van je schouders af
Lekkere training ook!
Nog best chill gehad dan man, bij ons was het 56 punten, geen uitzonderingen.bsa is iets van het eerste jaar, die 48 punten in ons geval.
Zit al in het 3e dus heb daar geen laast meer van. Heb P ook rond november van het 2e jaar gehaald. Maar indd alsnog nu wel even focussen op tentamens wat echt kut is op moment maar ok.
Thx man!
56 kolere! Waar heb jij gestudeert als ik vragen mag?Nog best chill gehad dan man, bij ons was het 56 punten, geen uitzonderingen.
Windesheim man. Zit ook in het 3e jaar, bezig met mijn minor praktijk stage en hierna afstuderen.56 kolere! Waar heb jij gestudeert als ik vragen mag?
Weet dat het toevallig nu zo is: Groningen 48, Leeuwarden 46 en Zwolle 52. uitzonderingen daar ge laten maar over het algemeen is het zo van wat ik hoor.