Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Bezoekers in dit topic

Je bent initieel dus begonnen aan bedrijfseconomie begrijp ik? Dat is wel even wat anders! Ik ben benieuwd waarom ze stoppen met de opleiding. Er is in ieder geval genoeg animo voor! :roflol:
Nee zit even wat anders. Zit nu in het 3e jaar sgm. Voor dat ik aan deze opleiding begon heb ik 1 jaar bedrijfseconomie gedaan maar daarmee moest ik stoppen door de BSA. Jaar erna dus met sgm begonnen.

Ze stoppen niet echt met deze opleiding maar het krijgt een andere naam. Komt door de overheid en er waren 3 verschillende soorten sgm. In Amsterdam was het meer management en economie, ergens anders meer gezondheid en management en Groningen had echt alle 3 de dingen. Nu heeft de overheid besloten om Groningen, Amsterdam en die andere gelijk te trekken en dus een "nieuwe" opleiding van te maken. Daardoor wordt het curriculum van alle opleidingen anders en is fokt voor de mensen die de opleiding nu doen.
 
Dat bedoelde ik ook :).

Ik begrijp het! Dat is mooi kloten zeg. Het zal de sfeer op de opleiding in ieder geval niet verbeteren vermoed ik :o.
Al een idee wat je wil gaan doen als je ermee klaar bent dan, en blijf je studeren aan Hanze?
 
Dat bedoelde ik ook :).

Ik begrijp het! Dat is mooi kloten zeg. Het zal de sfeer op de opleiding in ieder geval niet verbeteren vermoed ik :o.
Al een idee wat je wil gaan doen als je ermee klaar bent dan, en blijf je studeren aan Hanze?
Nee is mooi klote indd. Ik studeer straks ook af op 2 opleidingen namelijk; sgm en sportkunde. Moet hierna officieel nog 1 jaar ( jaar 4) of ik dat volgend jaar al meteen kan doen weet ik niet. Kan ook nog gebeuren dat ik tussenjaar neem om toetsen in te halen.

Als ik afgestudeerd ben ga ik niet een 2e opleiding doen aan de Hanze. Ga dan gewoon aan het werk maar als wat weet ik nog niet en waar ook niet
 
Nee is mooi klote indd. Ik studeer straks ook af op 2 opleidingen namelijk; sgm en sportkunde. Moet hierna officieel nog 1 jaar ( jaar 4) of ik dat volgend jaar al meteen kan doen weet ik niet. Kan ook nog gebeuren dat ik tussenjaar neem om toetsen in te halen.

Als ik afgestudeerd ben ga ik niet een 2e opleiding doen aan de Hanze. Ga dan gewoon aan het werk maar als wat weet ik nog niet en waar ook niet

Ohh, oke! Je gaat dus niet meer studeren in de financiele richting? Sorry, maar dan zal het waarschijnlijk niet meevallen om een baan te vinden in die sector. Een diploma van in ieder geval een bachelor is vaak wel een must.

Als je een tussenjaar neemt, dan zou ik als ik jou was ook sws even gaan reizen trouwens ;).
 
Ohh, oke! Je gaat dus niet meer studeren in de financiele richting? Sorry, maar dan zal het waarschijnlijk niet meevallen om een baan te vinden in die sector. Een diploma van in ieder geval een bachelor is vaak wel een must.

Als je een tussenjaar neemt, dan zou ik als ik jou was ook sws even gaan reizen trouwens ;).
True that. Ga wel een minor doen in iets financieels en voor de rest even bekijken hoe ik het verder ga aanpakken.

Als ik ben afgestudeerd heb ik wel mijn bachelor maar is meer voor het feit dat ik dan gewoon een HBO kwalificatie heb. Heb ik tenminste mijn HBO werk en denk niveau is orde Haha.

Dat gaat hem dan niet worden. Als ik dat doe pak ik een tussenjaar om mij alleen te focussen op tentamens die ik open heb staan voor school en voor de rest niks erbij qua school. Eventjes bekijken te komende periode
 
Gisteren weer borst en wat schouders gedaan. Niet een heel bijzondere training maar pomp zat er lekker in en de training ging opzich ok. Tijdens schouders alleen wat steekjes.. Waarschijnlijk wil ik weer sneller dan mijn lichaam haha.

Gisteren om half 11 lag ik in mijn bed. Dat is vroeg voor mijn doen, ik was echt stuk! Skip het loggen van de training eventjes.

Vandaag 21-4 is eventjes wat anders dan anders. Doordat verstandskies loopt te kutten is mijn weerstand ook wat kutter heb ik het idee. Gebeurd wel vaker bij mij dus binnenkort toch maar langs de tandarts voor die kies.. Heb het wat kouder dan normaal wat keelpijn en buik zat de hele dag te borrelen. Voelde absoluut niet fijn..
Hierdoor mijn laatste tentamen ook dik verknalt. Kon mij niet concentreren en had echt een wtf moment. 2 van de 5 vragen ingevuld en toen ingeleverd. Was al duidelijk dat ik dit niet ging halen. Snapte niks van die andere vragen dus toen naar huis gegaan.

Daarna nog even getraind en schouders liep beetje te kutten. Steekje aan de zijkant/achterkant. Komt denk ik doordat ik schouders wel goed heb aangepakt gisteren..

Is nu 21:19 en heb echt nu al de behoefde om te gaan slapen.. misschien toch slim om ijzer te gaan supplementen met het oog op om mijn verleden. Kijken of dit verschil maak want na 2 dagen achter elkaar om 7;30 uur op te zijn gestaan zo moe te zijn klopt niet.

Verder echt weer een smerige pomp in de hams/rug echt kut! Mag wel even ietsjes minder..

Trouwens riem hielp voor geen fock dus besloten om maar 1x per week stiff dl te doen. 2e training doe ik wel even wat andere dingen voor hams want liep echt weer krom...

leg curl WU
3x15x32

Stiff dl
15x20
12x28
3x12x36 MAx rug deed tering veel pijn door de verzuring.

liggend legcurl Vroeg even netjes of dat meisje bijna klaar was Werd een partij arrogant aangekeken en op mij gereageerd. Was wel duidelijk dat haar karakter bij haar lichaam paste, 3 keer niks
2x15x45
3x12x45

single leg
2x12x18

optrekken
3x8

lat pul single hand
3x12x25

Lat pull voorlant
3x12x52

Dumbel row
3x12x30 slow en controlled. Gvd vol wel!

Cable row zo'n fijne oefening is dit!
15x66
15x66 +2,5 en er kwam bijna iets mee omhoog..
12x66+2,5

shrugs
3x15x40
 
Haha ze wou gewoon je pik, was agressieve versier poging :p
 
Had mijn lichaam even wat extra rust gegeven om te herstellen aangezien beentjes nog niet helemaal lekker gingen. Nog steeds aardig moe maar gelukkig neemt de pijn van mijn verstandskies wel af. Toch is het nog steeds slim om langs de tandarts te gaan en zijn verhaal aan te horen of het nu misschien toch wel echt tijd is om dat kreng eruit te halen bij de kaakchirurg. Verder begint lichaam ook weer normaal te doen. Het af en toe heet hebben, misselijkheid etc nemen ook af dus gaat de goede kant op.

afijn vandaag weer getraind maar ging niet heel erg lekker. Voorkant schouder loopt af en toe nog steeds te kutten. De voorkant van schouders staat ook helemaal strak en snel knettertje vol + snel vermoeid. Dat merk je duidelijk met incline presses dus ook een setje minder gedaan dan die 5x12. Verder zitten de beentjes nog een beetje vast. Tijdens legraise/knee raise voel ik een quad spier trekken en niet op een heel comfortabele manier.. ja indd de laatste veel kleine pijntjes...

incline bench
25xstang
15x40
4x12x60
12x40

Db press naar elkaar toe draaiend
2x15x20
12x20

Dumbels laten uitzakken en knijpend omhoog
3x12x14

Cable fly
3x12x18

cable fly van onder naar boven
3x12x9 Knijtertje vol moie..


bent over lat raise
4x12x9 zo rammetje vol. Niks meer aan doen

leg raise
3x15

knee raise
2x15
 
Kom net van Jack terug. Metingen zijn stabiel en gewicht toegenomen dus helemaal perfectomundo.

Eventjes wat rug oefeningen gedaan en vervolgens poseren. Volgens Jack en zijn vrouw kan ik misschien beter Classic gaan doen. Dit omdat ik met de redelijk relaxte poses in de map niet echt mijn spieren toon. Wanneer ik poseer is dit duidelijk wel het geval dus even kijken hoe de komende tijd gaat.

Vervolgens benen laten los masseren. Had van te voren al de gedachte dit gaat pijnlijk worden. Allen ik heb zoveel knopen dat het woord pijn de lading absoluut niet dekt. Benen ogen nu ook zo lomp, zwaar etc. Huid is ook nauwelijks vast te pakken door de hoeveelheid vocht en trek nu dus ook absoluut geen lijnen op ongeveer 10%. Dit is normaal wel het geval bij mij.
Tijdens het masseren ook 4 keer door het dak heen gegaan en vervolgens 5 keer door de grond. Alles bij elkaar gevloekt en 1 moment gehad dat ik dacht; dit trek ik niet eventjes stoppen. Heb een hoge pijngrens maar dit was echt ziek op zoveel verschillende niceau's.

Zal morgen even foto uppen zit nu namelijk in de bus ri huis.
 
Respect dat je dit post man...je shape is werkelijk verschrikkelijk op deze foto..:angstig:
Haha. Ja zat op een gegeven moment helemaal onderuit gezakt. Kon niet meer normaal zitten door de pijn echt niet te zuinig. Ja dat krijg je zo'n lekkere vet rol op de pents. Achja meting gaf netjes 7mm aan op de buik dus helemaal dikke prima voor mij.

Hoeft ook niet altijd maar die foto's te posten waarop je fysiek perfect is. Zou ook totaal niet realistisch zijn en maakt jezelf denk ik heel
Onzeker als je dat alleen maar
Doet.
 
Dat viel me ook wel op ja!
Wel buffe benen man!
Ze zijn daar extra buff door de hoeveelheid vocht wat er in zat door die knopen. Zal kijken of ik binnenkort even een foto kan maken van mijn benen nu op dit moment. In de gym trek ik al weer weer lijnen is dus lekkah.

Ook door mijn benen ziet jack mij graag in classic alleen heb geen idee of ik mij daar goed kan manifesteren tussen al die buffels ondanks dat classic niet helemaal om massa draait.
 
vergeten te loggen maar woensdag voor koningsnacht nog borst wezen aanpakken. Goeie training en pomp was insane echt niet normaal. Kon nauwelijks mijn armen omhoog bewegen door de zieke pomp. Was gewoon een beetje standaard training zoals ik wel vaker hier neerpen.

Toen koningsnacht in geweest en een hele goeie avond/nacht gehad. uurtje of 5/half 6 thuis dus helemaal prima. Verder ook nog wel iets bijzonders mee gemaakt, Voor de mensen die Groningen een beetje kennen. Tijdens koningsnacht is het overal stampes druk echt niet normaal. Overal een dikke rij echt niet leuk.
Gelukkig kennen we altijd wel wat dus zijn we beland in een hardstyle kroeg. Flink lopen rammen en beuken en echt een geweldige sfeer. 1/3 tot 1/2 bestond natuurlijk uit herkauwers met flesjes water in de klauwen wat er altijd voor zorgt dat er een goede sfeer hangt.Afijn nu het deel waar ik op doel. Ik kwam binnen en werd meteen aangesproken door een vent. Hij herkende mij van mijn log op Bodynet. Nog wat complimentjes van hem ontvangen over dat ik goed bezig was, hij dingen had geleerd etc. Zijn altijd wel leuke dingen om te horen van mensen dat zij iets hebben aan je log. Hij was zelf niet actief op Bodynet maar volgde mijn log wel.
Merk het soms hier ook wel eens dat er genoeg gasten dit log bekijken. Ben altijd wel benieuwd wie deze gasten want ze staan hier niet geregistreerd. Indien je zo'n iemand bent laat gerust van je horen als je vragen of iets hebt via Pm op insta of iets.


AFijn vandaag rug schouders gedaan. Dacht eventjes laat ik een scoopie monster nemen. Gvd wat een spul.. Had de vorige keer een half scoopie en dat deed weinig tot zeer weinig. Daarom dacht ik: ik pak nu eens een heel scoopie. Fut gedacht kolere.. Darmen waren even flink bezig normaal nooit last van maar dit keer wel echt heftig. Vervolgens naar de gym gegaan en damn ik was echt een beetje lijp.. Belachelijk focus waar ik nu nog steeds "last"van heb op moment van schrijven(18:18). Pomp was lekker aanwezig en kon door blijven pushen. Volgende keer maar tussen een halfje en hele inzitten qua scoop..

De training:
single pulldown
12x25
3x12x25+2,5 blijft lekker deze oefening

Dumbel row incline bankje
15x20
15x22
2x12x24 Lekkah! Pomp zat er goed in

cable row
2x12x66+2,5
2x12x73 Damn maximaal wel..

Straight arm cable pulldown
4x12x32 pijnlijk as fock

Side raise Schouders zaten al lichtelijk vol voordat ik uberhaupt begon
3x12x10

triset van jwhey
4x4x10x5
Even weingi voor schouders aangezien het net wat beter gaat met mijn linker schouder. Wil nu niet de hele boel opfocken. Had al klein beetje last met de side raise dus even rustig aan.

Shrugs
4x15x40

Leg raise
2x15
knee raise
2x15

Vol voller volst!
In goed licht zelfs nog een beetje strepen op de schouders
 
Laatst bewerkt:
Mooi gehad dus tijdens Koningsnacht? Bij welke club was je dan?
Wij waren Sub gegaan maar zelfs daar kon je op de koppen lopen :roflol:
 
Mooi gehad dus tijdens Koningsnacht? Bij welke club was je dan?
Wij waren Sub gegaan maar zelfs daar kon je op de koppen lopen :roflol:
Ja heb mij perfect vermaakt ondanks de drukte. Drukte vind ik chill maar met 10 man op 1 vierkantemeter gaat mij ook te ver.

Was in de troubadour. Zit in de papengang vlakbij Warhol. Zijstraatje van Peperstraat en oosterstraat. Was daar ook aardig vol maar kon nog wel bewegen en vol gas los gaan gelukkig.
 
Back
Naar boven