AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren nog weer even borst schouders getraind. Was een ok training de pomp en strepen stonden er weer lekker in op het einde van de training. Tijdens schouders zag ik hier en daar wel naar mij kijken door mijn pomp + strepen op borst en schouders haha.

's avonds ook nog uiteten geweest bij het wereld restaurant hier in Groningen. Heb mijzelf ook gigantisch vol gegeten echt heerlijk. Voornamelijk heel veel vlees naar binnen lopen werken. Na de tijd de toetjes afdeling ook even goed leeg gehaald haha. Dat uiteten gaan was ook goed voor mijn ego. Als ik weer naar het buffet liep zag je wel redelijk wat lui naar mij kijken of hun hoofd draaien wanneer ik voorbij liep. Was denk ik de grootste jongen die daar rondliep en ja dat trekt bekijks haha, Dit terwijl ik nou niet eens zo biggy ben. Maarja als je er anders uitziet als een gemiddeld persoon kijken mensen toch al gauw. Ego boost maximaal!

De training
incline bench
10xstang
10x40
5x60
2x6x65
2x6x70
4x70 damn... te soon helaas

Incline db press
3x8x28

incline fly's
3x12x10

Chestpress
3x12x56

Db shoulder press
5x6x20

Side raise single hand
3x12x9

front raise
3x12x12

Die classic front pose zag er in hempje wel gruwelijk vet uit met opgepompte schouders en redelijke V in de rug. Als hempt uit is valt het weer meer tegen :\

Bizar lekkere rug training gehad. Lats waren weer maximaal opgepompt, net weer 2 ballonnen XD. Lats deden ook goed veel pijn tijdens sommige oefeningen jezus.
Tijdens de BOR ook even lats wat op lopen rekken. Damn dat deed ook ziek veel pijn haha. Na de tijd nog even een foto laten maken van mijn rug zie helemaal onder aan het bericht.

Vanaf morgen beginnen met de trainingen voeding etc onder mijn nieuwe coach. Morgen middag die kant op, meten planing maken en dat samen trainen. Word vast t*ring killing maar wel ontzettend veel zin in.

BOR
10xstang
10x40
5x60
5x6x85 redelijk strict uitgevoerd al zeg ik het zelf.

Pomp zat er als ziek in!

Lat pulldown
4x8x73

incline bench dumbel row
3x12x18 ziek pijnlijk ook de t*ring...

Cable row
3x12x66

straight arm pulldown
3x15x32 ook pijnlijk as fock

Reversed peck deck
3x10x45

Wat een kleine V man!
Sarcasme level 1-10: 11.

Wat een kleine V man!
Sarcasme level 1-10: 11.
Haha thx man! Voor mijn gevoel heb ik wel een t*ring kleine V maar dat komt omdat ik nu dikte mis. Daar gaan we de komende periode aan werken!

Vanmiddag langs jack geweest. 12 punts meting leverde met de gegevens een VP van 8,1% op. Vrij netjes voor de hoeveelheid bende etc wat ik de afgelopen maand heb gegeten. Oftewel mag voeding nu iets opschroeven en zo lekker bouwen. Daarna getraind met jack, de t*ring wat een pittige training. Deden een borst/armen training. Deed focking veel pijn en borst / armen waren op het einde ook gigantisch vol maar helemaal leeg!

sets / reps rust zal de komende tijd rond de 3 x 12-20 zijn met rust +-20 seconden :o

Warming up voor rug. Moet ik nu elke training doen om zo ook meer dikte te krijgen op bovenkant rug.

touwtje high row
3x15-20

lat pull achterlangs
3x15-20

Inline bench smith
3x15-20 Maximale breedte qua grip. Pijnlijk af fock! niet normaal op een gegeven moment

triset
chestpress en dat pinken naar elkaar draaien en maximaal knijpen
normale press
Fly achtig iets. Vaak kon ik niet meer dan 5-6 reps eruit persen jezus maximaal pijnlijk.

Barbell met 2 handen vastpakken en zo naar boven dauwen. volle contractie op de borst
3x12 ongeveer borst echt vol

chest press met elastiek.
7 geprobeerd ofzo. Borst was echt helemaal leeg

triceps bicep werk daarna nog abs en wt poseren.

Jack wil mij misschien op de JBC 2017 hebben staan. We gaan het zien

Hoe bevalt tot nu toe zijn werkwijze? Erg vroeg nog, I know. Ga het ook vaker vragen.

Training ziet er wel lekker uit moet ik zeggen. Dat elastiek is ook erg slim. Bij een uitgaande beweging maximale spanning.

Dat is wel even een heel ander type training!! Lekker veel TUT, hoog volume en tempo!:thumbs:

Flinke V-shape trouwens op die foto:D

Leuke training, maar ehh.. Het bro-science gehalte lijkt wel vrij hoog te liggen! je hebt er wel de volle vertrouwen in?

Leuke training, maar ehh.. Het bro-science gehalte lijkt wel vrij hoog te liggen! je hebt er wel de volle vertrouwen in?
Wat is er mis met bro-science? Van gewoon enkel powerliften/mainlifts wordt het gros hier ook niet groot..

Wat is er mis met bro-science? Van gewoon enkel powerliften/mainlifts wordt het gros hier ook niet groot..

Je hoeft ook niet te gaan powerliften, maar ik betwijfel of bovenstaande training je maximale resultatetn gaat bieden als natty :o.
Op papier lijkt het vooral voor extreme verzuring te zorgen, wat je herstel (en daardoortrainingsfreuqente) in de weg zit.

Je hoeft ook niet te gaan powerliften, maar ik betwijfel of bovenstaande training je maximale resultatetn gaat bieden als natty :o.
Op papier lijkt het vooral voor extreme verzuring te zorgen, wat je herstel (en daardoortrainingsfreuqente) in de weg zit.
Hoeveel resultaat heb jij geboekt afgelopen jaar? Hue hue:trollface:

Wat het is:

Welke coach je ook hebt. Er zal altijd maar dan ook altijd broscience bij komen kijken. Komt gewoon omdat hun (jaren) bezig zijn met atleten en zo zien wat eventueel werkt bij mensen zonder dat dit wetenschappelijk word onderbouwd.

Heb wel vertrouwen in de trainingen van jack. Hij wil ook dat ik in principe elke training wat anders doe om zo de spieren te blijven prikkelen. Achja maakt de trainingen misschien ook een stuk leuker dan telkens hetzelfde.

Wat het is:

Welke coach je ook hebt. Er zal altijd maar dan ook altijd broscience bij komen kijken. Komt gewoon omdat hun (jaren) bezig zijn met atleten en zo zien wat eventueel werkt bij mensen zonder dat dit wetenschappelijk word onderbouwd.

Heb wel vertrouwen in de trainingen van jack. Hij wil ook dat ik in principe elke training wat anders doe om zo de spieren te blijven prikkelen. Achja maakt de trainingen misschien ook een stuk leuker dan telkens hetzelfde.

UIteraard, ik vraag mij dan alleen af of hij wel veel ervaring heeft met natty atleten..

• Like
Waarderingen: Rain
Dit zou mijn vertrouwen gelijk doen breken :o

Hoe ga je dan precies progressie meten? Dat het goed voelt is geen indicatie voor spieropbouw oid

Laatst bewerkt:
Dus als ik iedere training dezelfde oefeningen doe dan prikkel ik mijn spieren niet, of submaximaal? Hoe werkt dat dan precies?

Barbell met 2 handen vastpakken en zo naar boven dauwen. volle contractie op de borst

Dat is toch gewoon benchen?

Terug
Naar boven