Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Gisteren nog weer even borst schouders getraind. Was een ok training de pomp en strepen stonden er weer lekker in op het einde van de training. Tijdens schouders zag ik hier en daar wel naar mij kijken door mijn pomp + strepen op borst en schouders haha.
's avonds ook nog uiteten geweest bij het wereld restaurant hier in Groningen. Heb mijzelf ook gigantisch vol gegeten echt heerlijk. Voornamelijk heel veel vlees naar binnen lopen werken. Na de tijd de toetjes afdeling ook even goed leeg gehaald haha. Dat uiteten gaan was ook goed voor mijn ego. Als ik weer naar het buffet liep zag je wel redelijk wat lui naar mij kijken of hun hoofd draaien wanneer ik voorbij liep. Was denk ik de grootste jongen die daar rondliep en ja dat trekt bekijks haha, Dit terwijl ik nou niet eens zo biggy ben. Maarja als je er anders uitziet als een gemiddeld persoon kijken mensen toch al gauw. Ego boost maximaal!
De training
incline bench
10xstang
10x40
5x60
2x6x65
2x6x70
4x70 damn... te soon helaas
Incline db press
3x8x28
incline fly's
3x12x10
Chestpress
3x12x56
Db shoulder press
5x6x20
Side raise single hand
3x12x9
front raise
3x12x12
Die classic front pose zag er in hempje wel gruwelijk vet uit met opgepompte schouders en redelijke V in de rug. Als hempt uit is valt het weer meer tegen :\
's avonds ook nog uiteten geweest bij het wereld restaurant hier in Groningen. Heb mijzelf ook gigantisch vol gegeten echt heerlijk. Voornamelijk heel veel vlees naar binnen lopen werken. Na de tijd de toetjes afdeling ook even goed leeg gehaald haha. Dat uiteten gaan was ook goed voor mijn ego. Als ik weer naar het buffet liep zag je wel redelijk wat lui naar mij kijken of hun hoofd draaien wanneer ik voorbij liep. Was denk ik de grootste jongen die daar rondliep en ja dat trekt bekijks haha, Dit terwijl ik nou niet eens zo biggy ben. Maarja als je er anders uitziet als een gemiddeld persoon kijken mensen toch al gauw. Ego boost maximaal!
De training
incline bench
10xstang
10x40
5x60
2x6x65
2x6x70
4x70 damn... te soon helaas
Incline db press
3x8x28
incline fly's
3x12x10
Chestpress
3x12x56
Db shoulder press
5x6x20
Side raise single hand
3x12x9
front raise
3x12x12
Die classic front pose zag er in hempje wel gruwelijk vet uit met opgepompte schouders en redelijke V in de rug. Als hempt uit is valt het weer meer tegen :\