XXL Nutrition

enkele vragen cruisen en plezier van training lifestyle

Hij heeft het wel over trt want hij praat over 'life time commitment' met betrekking tot prikken. Als je je hele leven gaat bast en cruisen ben je binnen 10 jaar dood aan bijwerkingen. Helemaal zonder medische begeleiding. En niet over profs etc beginnen want deze mannen hebben WEL medische begeleiding, check ups etc.

En als je het blast en cruise principe gaat doen moet je doel op zijn minst meer zijn dan droog, en hard fysiek.

Dan heb ik dus nog maar 9.5 jaar? :(

advies vragen over aas op dbb:roflol:

advies vragen over aas op dbb:roflol:

Er zit wel wijsheid, alleen moet je tussen alle gasten die advies geven maar nog nooit een vial in handen hebben gehad, de winny only kuurders en de zeikerds door lezen.

En je bent zelf ook wel een beetje verantwoordelijk voor 't verloop, een fatsoenlijke OP mag bijv ook wel eens.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

RIP alvast man het was leuk je gekend te hebben

Thanks ouwe! :P

Natuurlijk kun je daar geen jaren aan verbinden. Wat ik wil zeggen is dat lang blasten en cruisen gewoon erg schadelijk is. Kan iedereen hier ontkennen en doen of dat niet zo is. Natuurlijk verschilt dit per persoon en zijn er inderdaad mensen die op lange termijn er goed vanaf komen. Er zijn echter ook mensen die er niet zo goed vanaf komen en je zult er maar 1 van zijn. In mijn omgeving heb ik het zelf gezien, gestorven aan cardiomyopathie. Dus mensen hier kunnen wel makkelijk op een forum roepen dat het allemaal veilig is maar dit is niet echt een eerlijk advies. Ben absoluut niet tegen AA en ben inderdaad 12 jaar lid. Heb dan ook al best wat ervaring, niet alleen ikzelf maar ook van mdnsen om me heen. En geloof me nou maar dat jaren blasten en cruisen gevaarlijk kan zijn. Als je deze risico's wilt nemen...best. maar raadt het niet de eerste de beste aan. Wordt soms toch makkelijker over gedacht.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm goede punten over trt vs hogere dosis en de risicos en doelen daarbij..

Zou eerder denken aan 500ew inderdaad.

En wat betreft risicos is naturel year round zo droog blijven en toch met dagelijks 'zwaar' trainen vooruit willen komen denk ik ook niet gezond.

Natuurlijk kun je daar geen jaren aan verbinden. Wat ik wil zeggen is dat lang blasten en cruisen gewoon erg schadelijk is. Kan iedereen hier ontkennen en doen of dat niet zo is. Natuurlijk verschilt dit per persoon en zijn er inderdaad mensen die op lange termijn er goed vanaf komen. Er zijn echter ook mensen die er niet zo goed vanaf komen en je zult er maar 1 van zijn. In mijn omgeving heb ik het zelf gezien, gestorven aan cardiomyopathie. Dus mensen hier kunnen wel makkelijk op een forum roepen dat het allemaal veilig is maar dit is niet echt een eerlijk advies. Ben absoluut niet tegen AA en ben inderdaad 12 jaar lid. Heb dan ook al best wat ervaring, niet alleen ikzelf maar ook van mdnsen om me heen. En geloof me nou maar dat jaren blasten en cruisen gevaarlijk kan zijn. Als je deze risico's wilt nemen...best. maar raadt het niet de eerste de beste aan. Wordt soms toch makkelijker over gedacht.

Een relatief normale dosis test kan ook heel veel gezondheidsvoordelen opleveren, in hoeverre dit opweegt tegen de nadelen is maar de vraag.
Ik heb hier verder geen bronnen voor en jij ook niet,behalve die ene individu waarvan je waarschijnlijk ook niet kan aantonen dat zijn aas gebruik de oorzaak is van zijn dood.

Nee daar zijn inderdaad geen bewijzen van. Maar je moet wel een plank voor je kop hebben als je dit zou ontkennen. Een jonge man met cardiomyopathie waar de ventrikels zo klein zijn dat pompkracht niet meer mogelijk is. Dit komt zeker door AAS gebruik. Ik denk ook dat er wel bewijzen voor te vinden zijn. Er wel een cardioloog die hier best wat meer over kan vertellen maar zal hier geen namen gaan noemen. Verder zullen ook endocrienologen op de anabolenpoli je hier vast wat wetenschappelijk bewijs over kunnen leveren.
MAAR begrijp me niet verkeerd.
Ben ABSOLUUT niet tegen gebruik van AAS, zelfs niet tegen blasten en cruisen. MAAR ken wel de risico's en baseer daar je keuze op. Vergeet niet dat hier ook 'kinderen' meelezen. Misschien van 16 jaar oud. Er zijn zoveel topics over blasten en cruisen dat dit de enige manier lijkt om groot te worden. Dit is NIET zo. Dit doe je door toewijding, en daar hoort ook AAS bij. Maar blasten en cruisen is voor 95% van dit forum niet nodig en brengt onnodige risico's met zich mee die zich pas op latere leeftijd voordoen.
Vandaar dit ik hier even op wil reageren, het is geen aanval op mensen die blasten en cruisen, zou erg hypocriet van mij zijn.

Nee daar zijn inderdaad geen bewijzen van. Maar je moet wel een plank voor je kop hebben als je dit zou ontkennen. Een jonge man met cardiomyopathie waar de ventrikels zo klein zijn dat pompkracht niet meer mogelijk is. Dit komt zeker door AAS gebruik. Ik denk ook dat er wel bewijzen voor te vinden zijn. Er wel een cardioloog die hier best wat meer over kan vertellen maar zal hier geen namen gaan noemen. Verder zullen ook endocrienologen op de anabolenpoli je hier vast wat wetenschappelijk bewijs over kunnen leveren.
MAAR begrijp me niet verkeerd.
Ben ABSOLUUT niet tegen gebruik van AAS, zelfs niet tegen blasten en cruisen. MAAR ken wel de risico's en baseer daar je keuze op. Vergeet niet dat hier ook 'kinderen' meelezen. Misschien van 16 jaar oud. Er zijn zoveel topics over blasten en cruisen dat dit de enige manier lijkt om groot te worden. Dit is NIET zo. Dit doe je door toewijding, en daar hoort ook AAS bij. Maar blasten en cruisen is voor 95% van dit forum niet nodig en brengt onnodige risico's met zich mee die zich pas op latere leeftijd voordoen.
Vandaar dit ik hier even op wil reageren, het is geen aanval op mensen die blasten en cruisen, zou erg hypocriet van mij zijn.
Dan ben jij de eerste met bewijs , kom maar op!

Imo is blasten en cruisen gezonder dan telkens time on time off te gaan , tevens geeft TRT meer kwaliteit van leven , ook na het liften, als er bewijs is gevonden voor de lange termijn side effects van exogene test zou ik die heel graag willen zien.

overweeg het ook maar hoe zit het nou met kids en de gezondheid op lange termijn? Pfff iedereen zijn eigen mening erover ???
ik wil graag kids ..

kinderen zijn extreem katabool (stress, tijdsinsteek, en de kosten die je beter aan PEDS zou kunnen uitgeven), als dedicated bodybuilder dus best te mijden als de pest.

Dan ben jij de eerste met bewijs , kom maar op!

Imo is blasten en cruisen gezonder dan telkens time on time off te gaan , tevens geeft TRT meer kwaliteit van leven , ook na het liften, als er bewijs is gevonden voor de lange termijn side effects van exogene test zou ik die heel graag willen zien.

Ik heb niet gezegd dat IK bewijs hiervan heb. Het is wel heel naief om te denken dat die hoge dosissen die wij gebruiken geen schade zouden aanrichten op lange termijn. Maar goed, als jij dit niet wil geloven dan hoeft dat niet. Jij bent 22, als je met 40/ 50 nog blast en cruised hoop ik voor je dat je nog kerngezond bent ;)

Trt is inderdaad wat anders mits dit medisch begeleid word

Ik moet zeggen ik weet weinig van anabolen. Maar een ding weet ik wel. Dat blasten en cruise. Je lichaam echt wel verkracht.. ik wil niet zeggen dat je het niet gerust een jaar of misschien 2 jaar kan doen in combinatie met hgh.
Als jij 10 jaar nonstop blast en cruised. Je hele hormoon huishouding naar de kloten is. En dan kan je zeggen heb je bewijs dit en dat.. Nee dat heb ik niet. Maar het zijn anderen tijden je kan zo makkelijk aan anabolen komen. Dat was vroeger wel anders. @jhonmb als jij nou gewoon het proefpersoon word van dbb. Je bent jong mooie stats. Sponsor ik de helft van je test ;) maken we dr een mooie film van.. 10 jaar

Ik moet zeggen ik weet weinig van anabolen. Maar een ding weet ik wel. Dat blasten en cruise. Je lichaam echt wel verkracht.. ik wil niet zeggen dat je het niet gerust een jaar of misschien 2 jaar kan doen in combinatie met hgh.
Als jij 10 jaar nonstop blast en cruised. Je hele hormoon huishouding naar de kloten is. En dan kan je zeggen heb je bewijs dit en dat.. Nee dat heb ik niet. Maar het zijn anderen tijden je kan zo makkelijk aan anabolen komen. Dat was vroeger wel anders. @jhonmb als jij nou gewoon het proefpersoon word van dbb. Je bent jong mooie stats. Sponsor ik de helft van je test ;) maken we dr een mooie film van.. 10 jaar

Deal, yes serieus.

Iedereen in dit topic gereport voor het verkrachten van hun eigen lichaam.

Als jij mij volledig sponsort hebben we een deal! :roflol:

Btw, je zegt zelf dat je er weinig van weet, vervolgens zet je hier nog een bullshit verhaaltje neer?

ja om even te bewijzen hoe weinig hij er van weet

Lol ik weet weinig van blasten en cruise. Je kan wel net als of doen of jullie de anabolen guru zijn.. alle informatie is voorhanden.. op het Internet. . Ik heb heel lang geleden wel is een kuurtje:

1-10 test e 250mg
1- 8 deca 250mg

Ik heb daar 12 kg mee behaald. Ik woog in die tijd 50 kg yes i know slecht slecht.. het was in het jaar 2009.
En nu leven we in 2014.

Ik gebruik niet meer tot ik 90 kg weeg :p

Kom op kraak me maar af jullie kunnen het hehe

He f**k you John, ik ben een beter testpersoon. Als je de helft van m'n gear sponsort ga ik de komende 10 jaar niet meer OFF sjoske.

En waar baseer je precies op dat de cardiomyopathie te wijten is aan AAS?

Nee daar zijn inderdaad geen bewijzen van. Maar je moet wel een plank voor je kop hebben als je dit zou ontkennen. Een jonge man met cardiomyopathie waar de ventrikels zo klein zijn dat pompkracht niet meer mogelijk is. Dit komt zeker door AAS gebruik.
Oh? Hoe komt dat zeker door AAS gebruik? Literatuur wijst nu net op een vergroting van de diameter van de hartkamers, specifiek nu net vaak de linkerventrikel, en vaak nu net ook linkerventrikelhypertrofie. De structurele afwijkingen die dus zijn gevonden bij de persoon die je kent wijken dus sterk af van wat we uit de literatuur weten. Ik durf nu net te stellen dat het dan nu juist niet door AAS kwam.

Terug
Naar boven