MuscleMeat

Ervaringen DHB

Bezoekers in dit topic

Dat van die eetlust heb ik dus ook, ik zit permanent vol en heb 0 zin in eten. Dit is best klote gezien ik elke dag toch 4700 weg moet eten. Had mooi geweest als t daar wat in toe zou voegen. Maar voor cutten wellicht dus weer interessant
 
Dat van die eetlust heb ik dus ook, ik zit permanent vol en heb 0 zin in eten. Dit is best klote gezien ik elke dag toch 4700 weg moet eten. Had mooi geweest als t daar wat in toe zou voegen. Maar voor cutten wellicht dus weer interessant
inderdaad, mocht ik het opnieuw gebruiken zou het tijdens een cut zijn
 
inderdaad, mocht ik het opnieuw gebruiken zou het tijdens een cut zijn

Same here. Ik verlies er ook m'n eetlust op. Wat heel jammer is want verder is het heerlijk imo, beetje een Tren idee maar zonder de scherpe randjes zoals 't zweten. Kreeg er alleen wel een beetje anxiety issues van helaas. Ben al ietwat claustrofobisch maar op DHB wel wat erger nog.
 
Same here. Ik verlies er ook m'n eetlust op. Wat heel jammer is want verder is het heerlijk imo, beetje een Tren idee maar zonder de scherpe randjes zoals 't zweten. Kreeg er alleen wel een beetje anxiety issues van helaas. Ben al ietwat claustrofobisch maar op DHB wel wat erger nog.
Wel snel gekeerd zeg, een week of 2 geleden vertelde je nog hoe goed je eetlust was:o
 
Wel snel gekeerd zeg, een week of 2 geleden vertelde je nog hoe goed je eetlust was:o

Direct erna was ook echt alles weg man. Zodra de veins begonnen te komen viel m'n hele eetlust plat. Ben er vrij gauw mee gestopt daarna, dat is 't niet waard. Had hetzelfde op Ment. Ik dacht dat het heerlijk ging, vlak erna zo uit 't niks weg eetlust en maagproblemen.
 
Direct erna was ook echt alles weg man. Zodra de veins begonnen te komen viel m'n hele eetlust plat. Ben er vrij gauw mee gestopt daarna, dat is 't niet waard. Had hetzelfde op Ment. Ik dacht dat het heerlijk ging, vlak erna zo uit 't niks weg eetlust en maagproblemen.
Ik had het ook, 3weken bezig, gewicht mooi gestegen eetlust was Ok. Nadien niets meer bijgekomen omdat m'n eetlust echt bagger was. Was ook 2x ziekjes en dat is absoluut niet van mijn gewoonte.
 
Bijzonder, had in het begin ook immense eetlust maar rond week 5 is dat helemaal ingezakt. Wat ik ook niet snap is dat ik nu na elke injectie opeens weer flinke pip heb, dat had ik in week 1-5 helemaal niet en nu opeens elke keer opnieuw weer. Appart spul
 
Oh ik had overigens 0 pip. DHB toch gedoseerd op 150 mg/ml en de Test waar ik het mee mixte op 400 mg/ml. Geen idee of het dan zo correct gedoseerd was, ik ging wel goed iig haha. Had wel wat vaker last van een hoestje tijdens 't zetten dan normaal.
 
Oh ik had overigens 0 pip. DHB toch gedoseerd op 150 mg/ml en de Test waar ik het mee mixte op 400 mg/ml. Geen idee of het dan zo correct gedoseerd was, ik ging wel goed iig haha. Had wel wat vaker last van een hoestje tijdens 't zetten dan normaal.
Ik heb mijn eerste hoest na inject gehad deze blast :o bij mij was de carrier olie EO
 
Is er een mogelijkheid om de pip te voorkomen? Vind het een fijne compound betreffende het effect, maar zoals aangehaald, is de pip vreselijk. Mixen met andere aas, verwarmen en zo diep mogelijk zetten loste niets op in mijn geval. Na injectie had ik 2 tot 7 dagen last van en kon soms zelfs niet meer fatsoenlijk trainen doordat de pip overheerste..
 
Is er een mogelijkheid om de pip te voorkomen? Vind het een fijne compound betreffende het effect, maar zoals aangehaald, is de pip vreselijk. Mixen met andere aas, verwarmen en zo diep mogelijk zetten loste niets op in mijn geval. Na injectie had ik 2 tot 7 dagen last van en kon soms zelfs niet meer fatsoenlijk trainen doordat de pip overheerste..
EO als carrier olie of mig doet het goed. De boel verdunnen door er meer steriele olie bij te doen heb ik ook al zien passeren.
 
EO als carrier olie of mig doet het goed. De boel verdunnen door er meer steriele olie bij te doen heb ik ook al zien passeren.

Ik ben niet bekend met die afkorting, kun je ze bij naam benoemen? Kan het ook niet vinden op google.
 
mct is ook redelijk smooth , al is het bijna niet in gebruik bij eu labs ( wat ik heb begrepen )
 
mct is ook redelijk smooth , al is het bijna niet in gebruik bij eu labs ( wat ik heb begrepen )

Als ik het goed heb opgezocht was de dhb die ik had ook gemaakt van mct olie, maar zeker ben ik er niet van. Geloof dat het er een beetje uit zag als water, en dus erg smooth was, maar pin me er niet aan vast.

Zou ook goed met de concentratie te maken kunnen hebben wnat die was 150mg/ml.
 
Wat een wondermiddel! Zometeen maar wat vials van bestellen dan
Zorg dat je niet bij de neus word gepak dhb is een hele dure stof en word veel ondergedoseerd of vervangen door goedkopere aas zoals test of bold
 
Zorg dat je niet bij de neus word gepak dhb is een hele dure stof en word veel ondergedoseerd of vervangen door goedkopere aas zoals test of bold

Wat een onzin bro. Je weet totaal niet waar je over praat
 
Toch eens wat toevoegen. Die ellendige creperende amputatie-neigende pip in mn glutes zijn nu weer stukke minder. Echter wat heeeel vreemd is is dat exact en dan ook echt exact die zware pip nu opeens (vooral ook links) zit bij die kuiltjes van mijn si gewricht en stukje lage rug. Ik snap hier werkelijk niks van. Dit is totaal niet waar die injectie gezet word (niet eens in de buurt) en het is wel zo pijnlijk dat ik het nieteens kan aanraken. Iemand dit wel eens gehad? Echt heeel appart. Ga er wel aan ten ondere daarom zou het liefst weer aan de ibu gaan maar dat lijkt me niet al te verstandig
 
Ooit van kruipolie gehoord? :p
 
Back
Naar boven