Fitness Seller

Ervaringen DHB

Bezoekers in dit topic

Toch eens wat toevoegen. Die ellendige creperende amputatie-neigende pip in mn glutes zijn nu weer stukke minder. Echter wat heeeel vreemd is is dat exact en dan ook echt exact die zware pip nu opeens (vooral ook links) zit bij die kuiltjes van mijn si gewricht en stukje lage rug. Ik snap hier werkelijk niks van. Dit is totaal niet waar die injectie gezet word (niet eens in de buurt) en het is wel zo pijnlijk dat ik het nieteens kan aanraken. Iemand dit wel eens gehad? Echt heeel appart. Ga er wel aan ten ondere daarom zou het liefst weer aan de ibu gaan maar dat lijkt me niet al te verstandig
Als je olie injecteert in een spier spreidt zich dat over de lengterichting van de spiervezels. Kijk eens op een anatomiekaart hoe de gluteus maximus loopt.
 
Zit wat in, bijzonder dat ik dat dan nu opeens heb. Het lijkt net of mijn bekken/si gewricht totaal uit zn fatsoen staat, hele ‘bult’ die voelt als een bot links als je bukt zie je ook duidelijk hoogte verschil ofdat de hele boel scheef staat. Ook met zitten is het zeer pijnlijk en net of ik op een portemonnee zit ofzo. Als dut dinsdag niet weg is toch eens langs de huisarts denk ik..
 
Oh ik had overigens 0 pip. DHB toch gedoseerd op 150 mg/ml en de Test waar ik het mee mixte op 400 mg/ml. Geen idee of het dan zo correct gedoseerd was, ik ging wel goed iig haha. Had wel wat vaker last van een hoestje tijdens 't zetten dan normaal.

Apart dat niemand pip ervaart op dit merk met 150mg
 
allemaal stoere bb willen zijn en een beetje pip meteen janken .
 
Ik snap heus wel dat veel mensen PIP krijgen met onderontwikkelde quads of glutes

:trollface:
 
Haha nou ik kon echt niks meer, glutes zijn mn strong point maar mn hele bekken is er door scheef getrokken, ben er dus mee gekapt ;) heb de fotos nog voor die keyboard warriors vind mezelf al een held dat ik dit zolang heb blijven zetten haha
 
Haha nou ik kon echt niks meer, glutes zijn mn strong point maar mn hele bekken is er door scheef getrokken, ben er dus mee gekapt ;) heb de fotos nog voor die keyboard warriors vind mezelf al een held dat ik dit zolang heb blijven zetten haha
je bent ook miijn held , poepelewoepsie van me
 
Haha nou ik kon echt niks meer, glutes zijn mn strong point maar mn hele bekken is er door scheef getrokken, ben er dus mee gekapt ;) heb de fotos nog voor die keyboard warriors vind mezelf al een held dat ik dit zolang heb blijven zetten haha

Nou... Je wist van tevoren al dat dit middel deze problemen kon geven omdat het er om bekend staan en toch ben je het gaan gebruiken, terwijl er nog zat andere alternatieven zijn om mee te kuren. Dan ben je imo eerder dom dan een held :(
 
gek dat ik 2 eu labs heb geprobeerd en 2 us labs , nergens last van gehad
 
Back
Naar boven