AndroidHealthClinic

Ervaringen met borderline?

• Topic Starter Topic Starter
Die ik en anderen mede op basis van jouw aannames hebben gedaan, dus onderschat jezelf niet ;)
Oh nee echt niet, dat was jullie ervaring en ik geloofde het niet... Ik val echt helemaal uit de lucht... de laatste keer dat ze in mn armen zat uit te huilen omdat ze het moeilijk had, had ze 10u eerder geprobeerd die andere gast in haar bed te krijgen... toen ze me zei hoe ze van me hield en wou dat ons dagje samen eeuwig kon duren zat ze ondertussen te tinderen... ziek is het en ik heb haar tot recent altijd het lieve, onschuldige meisje gevonden... Maar goed, nu is ze wel van haar troon gevallen moet ik zeggen.

Fijne feestdagen voor jou ook, volgende keer luister ik sneller :)

Misschien maar beter zo. Nu kan je in ieder geval verder zonder je daar zorgen over te hoeven maken. Komt nog genoeg shit aan, maar uiteindelijk word je er wel beter van! Hopelijk komen jullie er samen op een zo'n goed mogelijke manier uit.
Goh ik moet toch ffe bekomen moet ik zeggen :) Zo bedrogen worden komt wel aan als n schock, zeker omdat ik het zo goed met haar voor had... Maar als ik hiervoor nog niet door zou hebben dat ze te mijden is zal ik dat nu wel hebben...
En ja ik hoop ook dat we er samen uitraken, maar het lijkt voorlopig niet "als vrienden uit elkaar gaan" te worden helaas.

En ja ik hoop ook dat we er samen uitraken, maar het lijkt voorlopig niet "als vrienden uit elkaar gaan" te worden helaas.
Triest. Hoop voor het kind dat jullie wel normaal met elkaar om kunnen gaan want jullie zijn nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Triest. Hoop voor het kind dat jullie wel normaal met elkaar om kunnen gaan want jullie zijn nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Geloof me, het ligt niet aan mij... Dus ik doe mn best ervoor maar dat moet v twee kanten komen.

Geloof me, het ligt niet aan mij... Dus ik doe mn best ervoor maar dat moet v twee kanten komen.

Heel herkenbaar. Dit is ook een strijd die niet zomaar voorbij is helaas. Je zal zien dat wanneer je daadwerkelijk ook fysiek weg bent bij haar het nog lastiger gaat worden in het begin. Kans is namelijk groot dat haar omgeving met haar mee gaat praten en dat jij dus helemaal de boeman zal zijn! Is een fase (kan wel heel lang duren weet ik uit ervaring), maar komt hopelijk uiteindelijk goed. Laat je niet op je kop zitten en stel je prioriteiten. Het gaat namelijk een gevecht worden om je kind en alle materiele zaken. Je kan niet alles winnen, maar wel alles verliezen.

Positief is wel dat je uiteindelijk zelf veel gelukkiger zal worden dan wanneer je in een relatie blijft die geen geluk brengt, ook voor je kind is dit uiteindelijk beter.

Heel herkenbaar. Dit is ook een strijd die niet zomaar voorbij is helaas. Je zal zien dat wanneer je daadwerkelijk ook fysiek weg bent bij haar het nog lastiger gaat worden in het begin. Kans is namelijk groot dat haar omgeving met haar mee gaat praten en dat jij dus helemaal de boeman zal zijn! Is een fase (kan wel heel lang duren weet ik uit ervaring), maar komt hopelijk uiteindelijk goed. Laat je niet op je kop zitten en stel je prioriteiten. Het gaat namelijk een gevecht worden om je kind en alle materiele zaken. Je kan niet alles winnen, maar wel alles verliezen.

Positief is wel dat je uiteindelijk zelf veel gelukkiger zal worden dan wanneer je in een relatie blijft die geen geluk brengt, ook voor je kind is dit uiteindelijk beter.
Ik ben tot nu toe bij haar gebleven ivm de bevalling, nu ivm de baby die vaak huilt en waar ik haar wat in wil ontlasten. Ik had gehoopt dat we ondertussen ook de dingen konden regelen, ik stelde een bemiddelaar voor enzo, maar lijkt erop dat het toch een heel gedoe gaat worden omdat zij heel emotioneel is en de rede nu ffe ver te zoeken is... Ik ben nu al de boeman trouwens en je hebt twee kampen: mensen die haar zeggen dat alles wel goed komt en ze moet blijven hopen, en andere die zeggen dat ze n advocaat moet zoeken... aan beide heb ik helaas niet veel...

Een onafhankelijke mediator is toch wel heel belangrijk. Deze zorgt ervoor dat er niks vergeten wordt in het proces en dat zaken op een goede manier kunnen worden besloten. Ze kan nu waarschijnlijk geen beslissingen nemen omdat ze te emo is, maar wie weet hoe lang dat nog gaat duren? Blijf jij daar op wachten? Wil/kan je dat?

Ikzelf ben toen weggegaan en daarna hebben we de zaken met een mediator kunnen regelen.

Een onafhankelijke mediator is toch wel heel belangrijk. Deze zorgt ervoor dat er niks vergeten wordt in het proces en dat zaken op een goede manier kunnen worden besloten. Ze kan nu waarschijnlijk geen beslissingen nemen omdat ze te emo is, maar wie weet hoe lang dat nog gaat duren? Blijf jij daar op wachten? Wil/kan je dat?

Ikzelf ben toen weggegaan en daarna hebben we de zaken met een mediator kunnen regelen.
Tja ik begrijp je wel. Ik denk dat ze blijft hopen zolang ik er bij woon "om goed te doen"... Maar de feestdagen komen eraan, mijn dochter heeft momenteel veel krampen dus heel veel huilbuien, in januari wordt ze gedoopt... Het is niet echt ideaal om er nu vandoor te gaan snap je... En ik had ook ergens gehoopt alles te kunnen regelen in goede verstandhouding voor ik weg ga.

Het is niet echt ideaal om er nu vandoor te gaan snap je... En ik had ook ergens gehoopt alles te kunnen regelen in goede verstandhouding voor ik weg ga.

Er zal nooit een ideale situatie zijn. Ik snap je nu ook wel hoor...... En v.w.b. de goede verstandhouding...dat kan je helaas wel vergeten. Als ik het nu zo lees zit ze in de overgang van de rouwverwerkingsfase Ontkenning naar Boosheid en/of Depressie. Ze zal daar toch helemaal doorheen moeten voordat uiteindelijk een keer de fase Aanvaarding komt. (Ik ben nu 2.5 jaar verder nadat het uitging en nu pas is er enige vorm van aanvaarding te bespeuren)

Er zal nooit een ideale situatie zijn. Ik snap je nu ook wel hoor...... En v.w.b. de goede verstandhouding...dat kan je helaas wel vergeten. Als ik het nu zo lees zit ze in de overgang van de rouwverwerkingsfase Ontkenning naar Boosheid en/of Depressie. Ze zal daar toch helemaal doorheen moeten voordat uiteindelijk een keer de fase Aanvaarding komt. (Ik ben nu 2.5 jaar verder nadat het uitging en nu pas is er enige vorm van aanvaarding te bespeuren)
Oh god 2,5 jaar... Ik probeer toch nog ffe het gesprek aan te gaan. Als dat niets oplevert zal ik na de feesten toch mn conclusies gaan trekken dat het anders zal moeten.

Oh god 2,5 jaar... Ik probeer toch nog ffe het gesprek aan te gaan. Als dat niets oplevert zal ik na de feesten toch mn conclusies gaan trekken dat het anders zal moeten.

Hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden hoor die 2.5 jaar, maar wees niet te optimistisch.

Hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden hoor die 2.5 jaar, maar wees niet te optimistisch.
Het zal in ieder geval niet voor morgen zijn na wat ik gisteren en vanmorgen naar mijn kop kreeg :) Ik kreeg de keuze: ofwel het nog een kans geven voor een maand ofzo (wat ik belachelijk vind, ten eerste is het bij mij echt op en ten tweede gaat ze dan n maand lang onrealistisch haar best doen) ofwel werkte ze ook met nx mee...

Het zal in ieder geval niet voor morgen zijn na wat ik gisteren en vanmorgen naar mijn kop kreeg :) Ik kreeg de keuze: ofwel het nog een kans geven voor een maand ofzo (wat ik belachelijk vind, ten eerste is het bij mij echt op en ten tweede gaat ze dan n maand lang onrealistisch haar best doen) ofwel werkte ze ook met nx mee...

Over een maand gaat ze nog steeds met niks mee werken.........sorry man, maar zo zal het zijn.

Over een maand gaat ze nog steeds met niks mee werken.........sorry man, maar zo zal het zijn.
Tja zij vond van wel want dan hadden we het nog n kans gegeven... Zij heeft altijd nog 1 kans nodig, alsof de voorbije 8 jaar er niet toe deden. Maar ik besef ook wel dat als ik na die maand ga zeggen dat het nog niet gaat voor me ze er haar nog niet gaat kunnen bij neerleggen hoor...

Je hebt duidelijk je keuze gemaakt, het zal waarschijnlijk een rotte tijd worden, maar op de lange termijn zul je zoveel beter af zijn. Je bent ook ook oprecht een aardige gast, dus je zult echt wel een nieuwe (betere) chick vinden!

Je hebt duidelijk je keuze gemaakt, het zal waarschijnlijk een rotte tijd worden, maar op de lange termijn zul je zoveel beter af zijn. Je bent ook ook oprecht een aardige gast, dus je zult echt wel een nieuwe (betere) chick vinden!
:o:heart:

Ik hoop dat ik nu wel mentale-stoornis-voelsprieten ontwikkeld heb zoals al die gasten hierboven waarvan ik vond dat ze overdreven over dat schattige, lieve, serieuze meisje :eyes:

Laatst bewerkt:
Als je ze eenmaal hebt zie je ze bijna overal :roflol: Qft.

Geen idee, vertel jij t.z.t maar. :eek::D

Terug
Naar boven