- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is zoals met veel zaken; 'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'.
Als je vroeger bv. een nieuw woord leerde, zag je het ineens overal en nergens terwijl het daarvoor nooit opviel.
Da's helaas waar, want er blijft dan wel weinig 'normaals' over.......![]()

Worden we nu niet een beetje paranoia? Wij zijn allemaal normale mannen maar de vrouwen hebben allemaal wel iets ofzo?![]()

Ik sta plots helemaal aan jullie kant! Al ga ik vrij zeker van uit dat ik het ergste geval al achter de rug heb, dus ik ben voorbereid nuNormale mannen dienen (enigszins) paranoia te zijn/worden, te midden van al die psychologisch en emotioneel manipulerende vrouwen!![]()

De kunst is om niet paranoia te zijn maar enigszins voorzichtig, zeker naarmate de leeftijd omhoog gaat.

Jongere vrouw jagenMoest je dat nou weer zeggen jonge aap, ik durf al amper meer onder m'n steen vandaan te komen!![]()
Ohnee, die hebben vaak daddy issues. Beter is het om de grot gezellig te maken. Fijne kerst he! 
Goh ik moet toch ffe bekomen moet ik zeggenZo bedrogen worden komt wel aan als n schock, zeker omdat ik het zo goed met haar voor had... Maar als ik hiervoor nog niet door zou hebben dat ze te mijden is zal ik dat nu wel hebben...
En ja ik hoop ook dat we er samen uitraken, maar het lijkt voorlopig niet "als vrienden uit elkaar gaan" te worden helaas.

Weet TS zn leeftijd niet maar jonge vrouwen is bijna altijd gezeik. Ik spreek uit ondervindingJongere vrouw jagenOhnee, die hebben vaak daddy issues. Beter is het om de grot gezellig te maken. Fijne kerst he!
![]()

Jongere vrouw jagenOhnee, die hebben vaak daddy issues. Beter is het om de grot gezellig te maken. Fijne kerst he!
![]()

Laat me raden, jouw leeftijd ging ook al wat omhoog zeker?Vrouwen liegen en bedriegen zonder met hun ogen te knipperen![]()
Ik ga toch proberen van nog enigzins positiever in het leven te staan, dit is toch wel een uitzonderlijk geval van iemand die door en door ziek is volgens mij... Ze hield/houdt er een halve harem op na als ik het zo hoor en stond om beurten bij mij en dan weer bij n ander te zeggen dat er "een klik was" en speelde met iedereen zn gevoelens alsof het niets was. Ik wil echt niet weten met hoeveel mannen ze de laatste tijd in bed gelegen heeft.33 en zij is 27Weet TS zn leeftijd niet maar jonge vrouwen is bijna altijd gezeik. Ik spreek uit ondervinding![]()
Point proven?Laat me raden, jouw leeftijd ging ook al wat omhoog zeker?Ik ga toch proberen van nog enigzins positiever in het leven te staan, dit is toch wel een uitzonderlijk geval van iemand die door en door ziek is volgens mij... Ze hield/houdt er een halve harem op na als ik het zo hoor en stond om beurten bij mij en dan weer bij n ander te zeggen dat er "een klik was" en speelde met iedereen zn gevoelens alsof het niets was. Ik wil echt niet weten met hoeveel mannen ze de laatste tijd in bed gelegen heeft.
33 en zij is 27Point proven?

In de DSM-IV (handboek) staat dat borderline drie keer zo vaak bij vrouwen als bij mannen wordt gesteld. Dat vrouwen emotioneel onstabieler zijn en woede eerder tegen zichzelf keren leek vroeger een aannemelijke verklaring. Tegenwoordig is men daar voorzichtiger mee en wordt het plausibel geacht dat vrouwen de gang naar psychologische hulpverlening sneller maken. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat sommige borderline criteria vaker voorkomen bij vrouwen dan mannen.

Zucht, ik heb met n volhouder te maken...
Dat laatste zit me echt wel dwars, dat gaat er zooo zwaar over, mijn dochter erbij betrekken, mij van vanalles beschuldigen, ben er ffe niet goed van moet ik zeggen...
- vrijdag waren de spiegels van de auto van mn vrouw omgeklapt en stond er in het stof 't**f' geschreven
- vandaag zat er een kaartje in de bus "proficiat met de dochter" met daarin een heel tekstje naar mijn vrouw gericht dat ik een vrouwenzot ben, dat ik een slecht voorbeeld ben voor mijn dochter, dat ik haar alleen wou voor mijn pleziertjes en ik haar nooit meer ga terug zien... (zij bedroog mij en ik was smoorverliefd op haar, juist ja...)
Echt he... Ze schreef naar mn vrouw dat ze duidelijk woest was op de verkeerde (op mn vrouw bedoelt), met al mijn beloftes... Das de eerste keer dat ze me zo op mn paard krijgtDat is jammer om te horen man. Dat mens is dus duidelijk ziek in haar hoofd.

Echt he... Ze schreef naar mn vrouw dat ze duidelijk woest was op de verkeerde (op mn vrouw bedoelt), met al mijn beloftes... Das de eerste keer dat ze me zo op mn paard krijgt![]()
Geen idee meer, aangezien ze in de periode dat ik er nog bij was al zat te daten via tinder zou je toch denken dat ze nu zeker helemaal losgeslagen is en andere mannen ziet? Waarom blijft ze dit dan toch bij mij doen? En dan mij nog wat beschuldigen dat ik een vrouwenzot ben, enkel mooie beloftes deed etc, ik ben er echt wat van aangedaanHopelijk vind ze snel een ander slachtoffer. Denk dat dat het enigste is dat gaat helpen.
En zo frustrerend dat ik altijd moet slikken en zwijgen...