MuscleMeat

Ervaringen met borderline?

Geen idee meer, aangezien ze in de periode dat ik er nog bij was al zat te daten via tinder zou je toch denken dat ze nu zeker helemaal losgeslagen is en andere mannen ziet? Waarom blijft ze dit dan toch bij mij doen? En dan mij nog wat beschuldigen dat ik een vrouwenzot ben, enkel mooie beloftes deed etc, ik ben er echt wat van aangedaan :) En zo frustrerend dat ik altijd moet slikken en zwijgen...
Achja één "troost", misschien heb ik nu wel afgedaan nu ze zich ook tegen mij keert?

Of ze wil een reactie van u uit te lokken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het niet man... mijn instagram is publiek, daar reageert af en toe wel eens een vrouw op (waar ik overigens niets mee heb, tjeezes), misschien heeft dat dit uitgelokt? Ik weet niet wat die zich allemaal in het hoofd haalt maar na haar is er helemaal niemand meer geweest. In ieder geval zit ze heel ver in haar hoofd want ze is speciaal naar de winkel een geboortekaartje gaan kopen, geen bevlieging dus... Een reactie zal er niet komen overigens al kookt mn bloed ervan :)

Contact opnemen met politie. Heb je eerder gedaan toch? Laten noteren. Elke keer dat zoiets voorkomt.

Ik weet het niet man... mijn instagram is publiek, daar reageert af en toe wel eens een vrouw op (waar ik overigens niets mee heb, tjeezes), misschien heeft dat dit uitgelokt? Ik weet niet wat die zich allemaal in het hoofd haalt maar na haar is er helemaal niemand meer geweest. In ieder geval zit ze heel ver in haar hoofd want ze is speciaal naar de winkel een geboortekaartje gaan kopen, geen bevlieging dus... Een reactie zal er niet komen overigens al kookt mn bloed ervan :)

Maakt niet uit wat het heeft uitgelokt. Dat zit in haar hoofd die heeft geen uitlokking nodig.

Je hoeft in NL niet per se aangifte te doen, maar kan het wel laten noteren. Mocht je dan over een tijdje toch besluiten er aangifte van te gaan doen, staan alle feiten al op een rij. Liefst ook door je huidige vrouw, hoe meer mensen kunnen bevestigen hoe beter. Ook de kaartjes, belletjes etc. Het is namelijk een volstrekt vreemde voor jouw vrouw, schoonmoeder heeft ook een belletje gehad begreep ik, dat ook noemen. Ga anders even met elkaar een lijstje maken, morgen vergeet je anders een en ander.
Benoem ook jouw huidige aanpak, negeren etc. Dat dit vooralsnog niet tot positief resultaat leidt.

We hadden al n lijst gemaakt een tijdje terug, die zijn we nu aan het aanvullen. Een bevriende agente zei dat als ik n naam zou noemen ze die gaan verhoren maar ik denk dat ik dat wil vermijden: ze zal toch alles ontkennen, dan krijgt ze weer aandacht en wie weet wat er dan nog volgt..

Wacht even af met welk advies de politie komt. Spreek jouw wens uit en zie wat ervan komt. Als ze een praatje maken laat ze lekker. Als het daarna doorgaat weet je gelijk dat ze geschift is, en kan je wederom laten noteren. Je hebt wel een punt hoor met aandacht krijgen etc, maar dit duurt nu al maanden. Als je straks weg en gescheiden bent en iemand leert kennen wil je ook dat dit gestopt is. Want dan wordt het voor die borderliner pas echt leuk, een nieuw iemand gaan bestoken met verhalen. Jouw vrouw maakt het weinig uit en heeft zelf ook wel door dat het niet klopt. Een nieuw iemand kan gaan twijfelen..

We hadden al n lijst gemaakt een tijdje terug, die zijn we nu aan het aanvullen. Een bevriende agente zei dat als ik n naam zou noemen ze die gaan verhoren maar ik denk dat ik dat wil vermijden: ze zal toch alles ontkennen, dan krijgt ze weer aandacht en wie weet wat er dan nog volgt..

Als het een man was zou er wrs makkelijker wat aan gedaan worden.

Ok.. Ik zie wel wat ze zeggen... Kwil gwn vermijden dat ze toch nog iets vindt om de verstandhouding tussen ons stuk te maken (denkende aan mn dochter). Maar het moet idd stoppen, dit is gwn geschift, wie doet nu zoiets.

Niet doen. Gezien je situatie met je huidige vrouw zal vrijwel elke vrouw fijner voelen. Zet na de geboorte van je kind alles op een rijtje en kijk dan weer eens verder.
In het verleden zat hier een meisje met borderline op het forum en dat leverde dagelijks gezeik op, laat staan in een relatie.
@Hell93?

+1, dit is zeker om je uit de tent te lokken. Ze wil aandacht en het maakt niet uit op wat voor manier........haar sowieso blijven negeren. Je kan info inwinnen bij de politie, maar blijf haar koste wat kost negeren. Anders voed je haar alleen maar........Sterkte man. Hoe gaat het verder thuis?

Natuurlijk ken ik Borderline!

+1, dit is zeker om je uit de tent te lokken. Ze wil aandacht en het maakt niet uit op wat voor manier........haar sowieso blijven negeren. Je kan info inwinnen bij de politie, maar blijf haar koste wat kost negeren. Anders voed je haar alleen maar........Sterkte man. Hoe gaat het verder thuis?
Ben bij de politie geweest en die stelde voor haar n waarschuwing via telefoon te geven... Aangezien ik het ook niet meer wist (tegenstrijdig advies) daarin toegestemd. Hij heeft n paar keer geprobeerd maar elke keer nam ze op en en duwde ze weer af zonder kans iets te zeggen... Ze zal ondertussen wel al opgezocht hebben dat dit telefoonnummer van de politie kwam. Hij stelt nu voor een officiele klacht te komen indienen waardoor ze verplicht naar het kantoor moet komen maar dit heb ik nog niet gedaan omdat ik twijfel, waren de enige twee opties.

Voor de rest nog ontdekt (zonder zelf op te zoeken, het kwam gewoon naar mij) dat ze echt met iedereen slaapt, ook in de periode dat ik haar kende, gaat van bed naar bed (en is of was altijd op zoek). En letterlijk alles in haar leven was gelogen: vrienden die niet bestaan, beste vriendin die een gewone collega blijkt te zijn, weekendjes of avonden weg met mensen die niet blijken te bestaan (moet niet lang raden wat ze dus aan het doen was), niet de populaire meid die ik dacht dat ze was, maar totaal geen echte vrienden etc etc...

Thuissituatie met ups en downs, binnenkort regelingen treffen, tot dan het rustig proberen te houden... Voorlopig lijk ik (door haar acties en hoe ik er op reageer) er in geslaagd te zijn een gemeenschappelijke vijand te creëren, misschien helpt dat ;)

Laatst bewerkt:
Goed bezig. Ik zou doorpakken. Klacht eroverheen en verplicht naar bureau heb je kans dat ze denkt oke deze laat ik met rust. Als ze het niet doet en je hebt weer redenen om naar de politie te stappen, heeft ze meer uit te leggen. Dus in die zin werkt het in jouw voordeel.

Het heeft allemaal nog veel voeten in de aarde gehad en tot twee weken geleden werden we effectief nog lastig gevallen (telefoontjes, plots voor mn (ex)vrouw haar neus staan, briefjes), allemaal om mijn vrouw er van te overtuigen dat ze bij mij moest weggaan omdat ik de duivel was (weet nog steeds niet wat ik misdaan heb). Nu lijkt het plots voorbij: we zijn beiden geblokkeerd op alle mogelijke sociale media waardoor ook zij ons niet meer kan "zien" want zo werkt dit (niet dat er veel te zien was maar goed) en sindsdien is het stil geworden...

Ze heeft ondertussen al een paar maanden een vriend die ze helemaal voor haar lijkt te hebben en die ze ook al minstens met 1 iemand een tijdje bedrogen heeft (de wereld is klein). Een gemeenschappelijke kennis kon het niet laten hem op dat bedrog en de stalking te wijzen met als gevolg dat die kennis verwijderd is uit zijn vriendenlijst dus ze heeft hem helemaal om haar vinger gewonden... Niet dat het nog kan natuurlijk maar ergens wringt het wel dat ze hem nog lang niet beu lijkt te zijn. Hopelijk kan ik haar stilaan uit mn hoofd krijgen: zwak van me maar het knaagt nog steeds, vooral dat ik ze nooit eens mijn gedacht heb kunnen zeggen en haar reactie daarop. Zij is de slechte in dit verhaal, niet ik.

De thuissituatie is stilaan ook stabiel: we wonen apart, alles is goed geregeld en maken voorlopig geen ruzie over ons kindje etc, hopelijk blijft het zo duren en vind ik mn draai wat in dit nieuwe leven.

That's a wrap denk ik :o

Laatst bewerkt:
Het heeft allemaal nog veel voeten in de aarde gehad en tot twee weken geleden werden we effectief nog lastig gevallen (telefoontjes, plots voor mn (ex)vrouw haar neus staan, briefjes), allemaal om mijn vrouw er van te overtuigen dat ze bij mij moest weggaan omdat ik de duivel was (weet nog steeds niet wat ik misdaan heb). Nu lijkt het plots voorbij: we zijn beiden geblokkeerd op alle mogelijke sociale media waardoor ook zij ons niet meer kan "zien" want zo werkt dit (niet dat er veel te zien was maar goed) en sindsdien is het stil geworden...

Ze heeft ondertussen al een paar maanden een vriend die ze helemaal voor haar lijkt te hebben en die ze ook al minstens met 1 iemand een tijdje bedrogen heeft (de wereld is klein). Een gemeenschappelijke kennis kon het niet laten hem op dat bedrog en de stalking te wijzen met als gevolg dat die kennis verwijderd is uit zijn vriendenlijst dus ze heeft hem helemaal om haar vinger gewonden... Niet dat ik haar nog wil natuurlijk maar ergens wringt het wel dat ze hem nog lang niet beu lijkt te zijn. Hopelijk kan ik haar stilaan uit mn hoofd krijgen: zwak van me maar het knaagt nog steeds, vooral dat ik ze nooit eens mijn gedacht heb kunnen zeggen en haar reactie daarop. Zij is de slechte in dit verhaal, niet ik.

De thuissituatie is stilaan ook stabiel: we wonen apart, alles is goed geregeld en maken voorlopig geen ruzie over ons kindje etc, hopelijk blijft het zo duren en vind ik mn draai wat in dit nieuwe leven.

Je mag van geluk spreken dat je er van af bent.

Ben jij jaloers op een relatie waarin zij haar vriend al bedrogen heeft? Als jij bij haar was dan jij de hoorntjesdrager geweest. En het zal niet bij 1 x blijven hoor.

Maar ik kan wel bergrijpen dat je zo iets hebt van waarom of had ik maar dit of dat gedaan enz.

Tijd is het enigste dat zal helpen.

Terug
Naar boven