AndroidHealthClinic

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je level moet hoger dan 9000 zijn.

lurker.gif

Nador en gouwetonny zijn goeie vriendjes hier op het forum, mooi om te zien.

Je kan beter je eigen advies opvolgen en dingen beter gaan interpreteren, aangezien ik in mijn topic aangaf dat mijn toestel verzekerd is en ik dus geen nieuwe hoef te kopen en jij nogmaals adviseerde om een nieuwe te kopen. :rolleyes: Maar toch bedankt voor de moeite bro

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:17 ----------

Nador en gouwetonny zijn goeie vriendjes hier op het forum, mooi om te zien.

Wij zijn de beste maatjes! Het is gezonde spanning :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je kan beter je eigen advies opvolgen en dingen beter gaan interpreteren, aangezien ik in mijn topic aangaf dat mijn toestel verzekerd is en ik dus geen nieuwe hoef te kopen en jij nogmaals adviseerde om een nieuwe te kopen. :rolleyes: Maar toch bedankt voor de moeite bro

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:17 ----------

Wij zijn de beste maatjes! Het is gezonde spanning :p

hoop dat jij hem geeft ipv andersom ???

yes yes yes yes

als je geeft ben je minder gay dan als hij jouw ass geeft

dit heb ik serieus een turkse boer op tv horen zeggen.

"als een man een andere man doet, dan heeft hij macht, dat betekent dat hij een echte man is" "als een man word gedoet, dan is hij homo"

lol@ TS

dit heb ik serieus een turkse boer op tv horen zeggen.

"als een man een andere man doet, dan heeft hij macht, dat betekent dat hij een echte man is" "als een man word gedoet, dan is hij homo"

is toch ook zo??? vind het behoorlijk gay als je je laat nken. maar als jij een man doet is dat niet echt gay

Ik kwam hier even om te zeggen dat Philly keihard geowned is. Typisch een buitenlander, feiten verdraaien om er zelf beter uit te komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven