naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk level moet je hebben om die move te kunnen leren?
het is niet mogelijk om dit met cijfers aan te duiden, je moet er wel een paar jaar ervaring mee hebben
Moet daarvoor andere gaven laten vallen? Zoals die van "logisch interpreteren".
Moet daarvoor andere gaven laten vallen? Zoals die van "logisch interpreteren".
Maar toch bedankt voor de moeite broNador en gouwetonny zijn goeie vriendjes hier op het forum, mooi om te zien.

Je kan beter je eigen advies opvolgen en dingen beter gaan interpreteren, aangezien ik in mijn topic aangaf dat mijn toestel verzekerd is en ik dus geen nieuwe hoef te kopen en jij nogmaals adviseerde om een nieuwe te kopen.Maar toch bedankt voor de moeite bro
---------- Post added wo 15 jun 2011 at 13:17 ----------
Wij zijn de beste maatjes! Het is gezonde spanning![]()

yes yes yes yes
yes yes yes yes
als je geeft ben je minder gay dan als hij jouw ass geeft
dit heb ik serieus een turkse boer op tv horen zeggen.
"als een man een andere man doet, dan heeft hij macht, dat betekent dat hij een echte man is" "als een man word gedoet, dan is hij homo"
vind het behoorlijk gay als je je laat nken. maar als jij een man doet is dat niet echt gayis toch ook zovind het behoorlijk gay als je je laat nken. maar als jij een man doet is dat niet echt gay

Ik kwam hier even om te zeggen dat Philly keihard geowned is. Typisch een buitenlander, feiten verdraaien om er zelf beter uit te komen!
ik heb gewoon gelijk, jij bent een racist zie het aan je rug