MuscleMeat

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gelijk. ook al heb ik geen gelijk, toch heb ik gelijk.

je doet de algemene vooroordelen over allochtonen weer eens bevestigen! je mag trots op jezelf zijn!

Leuk om te horen dat er 45092 werkloze marokkanen in nederland zijn.

absolute met relatieve cijfers vergelijken, ha!

Je kan beter je eigen advies opvolgen en dingen beter gaan interpreteren, aangezien ik in mijn topic aangaf dat mijn toestel verzekerd is en ik dus geen nieuwe hoef te kopen en jij nogmaals adviseerde om een nieuwe te kopen. :rolleyes: Maar toch bedankt voor de moeite bro

En ik adviseer het zo nogmaals. Nieuwe kopen.

Oftewel een nieuw toestel bemachtigen, middels welke bron hiervoor wordt aangesproken is voor mij hier echter niet van toepassing.

En ik adviseer het zo nogmaals. Nieuwe kopen.

Oftewel een nieuw toestel bemachtigen, middels welke bron hiervoor wordt aangesproken is voor mij hier echter niet van toepassing.

Blablablabla zoek het woord kopen is op jongen.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:06 ----------

Autochtonen worden gedwongen te verhuizen dankzij vandalisme en grote overlast, allemaal het werk van marokkanen.

Je hebt iets tegen marokkanen of niet? Philly is turk btw en ik ben marokkaan :trollface:

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:07 ----------

Dat kunnen we doen, maar iedereen snapt toch wel over welke allochtonen gepraat wordt. :trollface:
laten we het toch maar gewoon doen, anders voel ik mij aangevallen :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
shit just got real

duewerm haaa

im so bored

LOL

Blablablabla zoek het woord kopen is op jongen.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:06 ----------

Je hebt iets tegen marokkanen of niet? Philly is turk btw en ik ben marokkaan :trollface:

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:07 ----------

laten we het toch maar gewoon doen, anders voel ik mij aangevallen :cool:

Ik heb niks tegen marokkanen, je stelling klopte gewoon niet, dus gooi ik er ook een tegenaan die niet klopt. De marokkaanse samenleving wordt zwartgemaakt door het nieuws, en het programma opsporing verzocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven