jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb gelijk. ook al heb ik geen gelijk, toch heb ik gelijk.
je doet de algemene vooroordelen over allochtonen weer eens bevestigen! je mag trots op jezelf zijn!
Leuk om te horen dat er 45092 werkloze marokkanen in nederland zijn.
, want anders ga ik wel in de aanval jongeman

Zullen we het maar gewoon over de allochtonen en autochtonen in het algemeen hebben en niet specifiek op de marokkanen, want anders ga ik wel in de aanval jongeman

Je kan beter je eigen advies opvolgen en dingen beter gaan interpreteren, aangezien ik in mijn topic aangaf dat mijn toestel verzekerd is en ik dus geen nieuwe hoef te kopen en jij nogmaals adviseerde om een nieuwe te kopen.Maar toch bedankt voor de moeite bro
allochtonen worden gedwongen om in de bijstand te gaan, allemaal het werk van Wilders en de PVV.
En ik adviseer het zo nogmaals. Nieuwe kopen.
Oftewel een nieuw toestel bemachtigen, middels welke bron hiervoor wordt aangesproken is voor mij hier echter niet van toepassing.
Autochtonen worden gedwongen te verhuizen dankzij vandalisme en grote overlast, allemaal het werk van marokkanen.

laten we het toch maar gewoon doen, anders voel ik mij aangevallenDat kunnen we doen, maar iedereen snapt toch wel over welke allochtonen gepraat wordt.![]()

Blablablabla zoek het woord kopen is op jongen.
---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:06 ----------
Je hebt iets tegen marokkanen of niet? Philly is turk btw en ik ben marokkaan
---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:07 ----------
laten we het toch maar gewoon doen, anders voel ik mij aangevallen![]()
Ja en je staat ervan te kijken hoeveel mensen die fout maken. Wat betreft statistieken is een overgrote meerderheid van de bevolking totaal niet bekwaam om ze te evalueren.
Ik heb niks tegen marokkanen, je stelling klopte gewoon niet, dus gooi ik er ook een tegenaan die niet klopt. De marokkaanse samenleving wordt zwartgemaakt door het nieuws, en het programma opsporing verzocht.
Ja en je staat ervan te kijken hoeveel mensen die fout maken. Wat betreft statistieken is een overgrote meerderheid van de bevolking totaal niet bekwaam om ze te evalueren.