Piratepete
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat soort vragen gewoon via de PM aan iemand als je het echt wilt weten. Ik snap heel goed dat hij hier niet reageert.
Het kan zijn dat er mensen hier hem in het echt kennen waarvan hij niet wil dat ze het weten. Ook kan hij bang zijn dat mensen deze account vinden en er zo achter komen. Heel mooi als mensen er open in willen zijn, maar heb ook wat respect voor de mensen die dat niet zijn.
Wij hebben dezelfde bouw ongeveer
Je benen en bovenkant borst zijn echt netjes (rest ook, maar deze springen eruit voor mij), respect man
welke E/K/V verhoudingen hou je nu aan voor in de cleanbulk/cut?
streef fysiek voor mij
Ben erg benieuwd naar je voedings/trainingsschema.. zou je die eens kunnen posten? Graag zo gedetailleerd mogelijk hier hebben WE wat aan misschien. Gr
Borst: vooral incline presses / flyes en een decline beweging (een van beste oef staat links van me op laatste foto's).
3-4 oefenigen, telkens 3-4 sets: 6-12 reps
Calves: Raises / presses op paar machines
3oef, 3-4 sets, 12-15 reps - nu en dan is low rep & hoog gewicht.
Eeuwige vragen over kuren, daar ga ik idd niet op in.
It doesn't matter, food & training make the difference... Not roids...
Maar dat begrijpen de meeste nog niet echt.
Ben erg benieuwd naar je voedings/trainingsschema.. zou je die eens kunnen posten? Graag zo gedetailleerd mogelijk hier hebben WE wat aan misschien. Gr
De chest press is dat toch, maar dan met bankje schuin naar achter voor decline?
Een goeie oefening voor de kuiten vind ik raises op de hack squat machine, die al is geprobeerd?
Ook met kuren is het knap wat je hebt gehaald, en weet wel zeker dat de meesten dat snappen

It doesn't matter, food & training make the difference... Not roids...