AndroidHealthClinic

Evt voorbereiding voorjaar

Jezus man hoop dat ik ook zo'n fysiek ga krijgen. Echt netjes!

Vraagje, jij hebt wel echt een dikke borst, dit wil ik ook alleen komt die er bij mij nog niet echt uit, wat raad je aan? welke oefeningen?

• Topic Starter Topic Starter
Jezus man hoop dat ik ook zo'n fysiek ga krijgen. Echt netjes!

Vraagje, jij hebt wel echt een dikke borst, dit wil ik ook alleen komt die er bij mij nog niet echt uit, wat raad je aan? welke oefeningen?

Ik heb altijd heel veel problemen met borst gehad. Liep zwaar achter.

Heb toen een keer een schema uit de flex geprobeerd 2 jaar geleden en heeft me enorm geholpen. helaas door een computer wissel ben ik wat gegevens kwijt waaronder dat schema.

Wat ik nu vooral doe is mijn borst heel hard aanspannen bij alle oefeningen.
Ik doe 1 basis oefening zwaar en tot failure. bankdrukken vlak of schuin of dumbbell drukken. Daarna nog 3/4 oefeningen waaronder fly's, pec dec, vaste machine vlakdrukken en cable cross.

Maar zoals ik zei die andere oefeningen doe ik met een gewicht waarbij ik de oefeningen goed kan uitvoeren en de reps kan afmaken. werkt voor mij goed laatste tijd.

Oke thnx! mijn borst loopt ook achter, train nog niet lang maar mijn armen zijn echt gelijk ontploft, mijn borst is wel gegroeid maar niet in de mate die ik wil zeg maar, er is nu een goed verschil tussen mijn armen en borst dus vandaar mijn vraag =)

Gewoon zoeken naar wat voor jou werkt man.

Maak foto's en wissel af met oefeningen en het uitvoeren ervan. vaak verval je in dezelfde routine met oefeningen die je liggen.

Zo weer eens een updateje van mijn kant.

Opzich gaat het lekker en progressie is er wel maar niet zoals ik zou willen.
De zomer loopt tegen het einde dus ga beetje massa proberen aan te zetten.
Er zit nu 3 kilo aan waarvan wel beetje vocht wat duidelijk te zien is.

Ben met iemand beetje aan het oefenen met poseren wat echt tegenvalt. Moeilijk om de poses goed in te zetten en ben helemaal kapot na een kwartier.
Zegt ook wel wat over mijn conditie hahahaha.

Maar goed heb niks in de planning dus heb nog tijd zat om te oefenen.

8sept2012.jpg

8september2012_goed.jpg

:thumbs: Gaat goed bro!

Thanx man!

Ik vind je chest er raar uitzien op die tweedefoto. Ligt aan de hoek waarin die geknipt is denk ik.
Je bent wel echt (nog steeds) een fcking beest man. Echt een topfysiek. Ga zo door!!

BEEST
Alleen lijken je kuiten wat achter te lopen, weet niet of die voor je bovenbenen ook geld?

Dank!!

Kuiten lopen inderdaad achter, bovenbenen minder maar ook nog niet in verhouding.
Maar daar wordt hard aan gewerkt.

Borst is goed te zien op de eerdere foto's. Heb een aardige side chest van deze zelfde dag
Maar op de een of andere manier wil hij niet uploaden. Zal het nog eens proberen later.

Goed droog man
ik ga ook maar eens diep cutten eind van het jaar

Volgens mij doet hij het zo, verkeerd bestand formaat.

foto5.jpg

Nog iets meer je lichaam naar de camera draaien/je schouder naar voren gooien en je hebt een beestachtige pose ;)

Ik ga mijn best doen met de volgende sessie :)

Brute chest hoor. Wat meten je arms?

ziet er goed uit man!

Thanx Klaasie...

@sawsbuck, heb geen idee. Meet en weeg nauwelijks. sta er soms 1,2,3 kilo minder veel beter bij dan wat ik graag wil wegen. Demotiveert me alleen maar.

Nog ff een laatste foto spam van vandaag. Stond behoorlijk Vasculair en wou nog een betere benen foto posten.

Bij deze dus :D

p.s foto's zijn bij mij staand maar als ik ze upload 90 graden gedraaid, sorry hiervoor...

13_sept.JPG

Benen_sept_2012.jpg

Sterk!

Terug
Naar boven