Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

Echt fcking goed man. Hoe train je je chest?

je wordt een ****ing monster!!!! ben benieuwd over 6 weken!!!!! ;)
keep going strong gappie :)

Brute fysiek beest! Mooie verhoudingen en goed droog ook.

Is het niet tijd om deze winter wat hoger in vet % te gaan zitten en wat extra massa te pakken? Je staat op al die foto's bruut droog man!

En dan volgend jaar net onder de 90 uit komen en een wedstrijd pakken!

Succes beast!

Jezus, begint nu echt de goeie kant op te gaan vriend!
Wordt tijd voor een grotere auto!? Heb toevallig nog wel wat voor je in de aanbieding :P

nice man, mooi droog damn

doe je carb cycling?

• Topic Starter Topic Starter
@ Loo, wat hoger in me vet en massa pakken ga ik ook doen maar wil niet te hoog komen om heel diep te moeten cutten. Ga nu me carbs en ook vetten wat omhoog gooien.

@Sniezel:Hahaha geef een mooie prijs en ik denk er zeker over na :)

@ Mack, nee volg gewoon mijn vaste dieet. doe geen eens lage dagen nu of iets dergelijks.

hoe is het met je ontsteking in je buik afgelopen?

Verder sta je er erg bruut bij man. Je lijkt echt wel 10kilo zwaarder.

je doet echt je naam eer aan mate!

klasse!

hoe is het met je ontsteking in je buik afgelopen?

Verder sta je er erg bruut bij man. Je lijkt echt wel 10kilo zwaarder.

Maagklachten zijn er nog steeds helaas. moet kleine beetje eten anders komt het er weer uit. Onderzoek gehad met een camera en puncties in de maag genomen maar niks geks te vinden.

Arts zegt stoppen met bodybuilding. hahaha ja dat is ook echt een optie zeg ik ;)

Baal er wel van want er zit veel meer als ik normaal mijn dieet weg zou krijgen. Nu drink ik veel shakes erbij en vervang ik af en toe warme maaltijden door rijstwafels met brood beleg. Niet optimaal maar ja beter dan niks.

Maagklachten zijn er nog steeds helaas. moet kleine beetje eten anders komt het er weer uit. Onderzoek gehad met een camera en puncties in de maag genomen maar niks geks te vinden.

Arts zegt stoppen met bodybuilding. hahaha ja dat is ook echt een optie zeg ik ;)

Baal er wel van want er zit veel meer als ik normaal mijn dieet weg zou krijgen. Nu drink ik veel shakes erbij en vervang ik af en toe warme maaltijden door rijstwafels met brood beleg. Niet optimaal maar ja beter dan niks.
Met als onderbouwde reden?

Jezus, loop je er nogsteeds mee?

Ik had toch ook die maag problemen, baby hoeveelheden eten etc.
Als ik ook maar iets injecteer ben ik meteen elke dag misselijk en krijg uiteindelijk maag problemen.

Bij mij is alles weg getrokken toen ik stopte met me kuur.
Zit nogsteeds aan 1pil omeprazol per dag, maar verder niets meer aan de hand.

Kan nu eindelijk net zo een groot bord op als me dochter, ze at hiervoor mijn restjes gewoon op :D

Havermout shakes in de blender waren ook niet goed voor me maag.

Probeer even anderhalf maand off te gaan anders, die hormonen ****en met je maag denk?

Dan kan ik je misschien eindelijk een keer inhalen ook :p

Mijn huisarts geeft graag bodybulding de schuld van al mijn klachten. Hij denkt dat de klachten komen door teveel kracht op de maag en mijn eet gedrag.

Zelfde geldt voor rug klachten na een aanrijding recent, komt ook door het trainen. ect ect

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 08:56 ----------

@Sniezel, ja loop nog steeds met die onzin man. Zal inderdaad wel minder worden als ik off ga maar ja dat is nog even niet aan de orde. Moet eerst nog wat uit lopen op jou zodat je niet in de buurt komt als ik off ga hahahaha.

omeprazol 40 mg ed neem ik standaard en stop ik nooit meer mee.

Mijn huisarts geeft graag bodybulding de schuld van al mijn klachten. Hij denkt dat de klachten komen door teveel kracht op de maag en mijn eet gedrag.

Zelfde geldt voor rug klachten na een aanrijding recent, komt ook door het trainen. ect ect

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 08:56 ----------

@Sniezel, ja loop nog steeds met die onzin man. Zal inderdaad wel minder worden als ik off ga maar ja dat is nog even niet aan de orde. Moet eerst nog wat uit lopen op jou zodat je niet in de buurt komt als ik off ga hahahaha.

omeprazol 40 mg ed neem ik standaard en stop ik nooit meer mee.

Ben je al jaar on dan ofzo?

Of alleen hgh year round? Mayb die er ff uit gooien?

HGH wel ja. Dat zou zeker een oorzaak kunnen zijn.

Ben on vanaf april denk ik nu. Niet op dezelfde middelen uiteraard.

same here, omeprazol stop ik ook nooit meer mee.
Hele leven lang last van me maag gehad. Nu eindelijk een normale sterke maag, zonder krampen elke keer.

Ja man, ik had zo veel maagzuur voor de Omeprazol dat ik niks meer kon eten of drinken.
At paar pakjes rennie in de week en hielp niks. Nu iig daar geen last meer van.

Beest

Ik ga een paar weken stoppen met de HGH kijken of het beter word.

Weet zeker dat de werking van de HGH nooit opweegt tegen het slechte eten wat ik nu doe. Als ik weer normaal kan eten groei ik zeker weer.

Terug
Naar boven