Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je wordt een ****ing monster!!!! ben benieuwd over 6 weken!!!!!
keep going strong gappie![]()

hoe is het met je ontsteking in je buik afgelopen?
Verder sta je er erg bruut bij man. Je lijkt echt wel 10kilo zwaarder.

Met als onderbouwde reden?Maagklachten zijn er nog steeds helaas. moet kleine beetje eten anders komt het er weer uit. Onderzoek gehad met een camera en puncties in de maag genomen maar niks geks te vinden.
Arts zegt stoppen met bodybuilding. hahaha ja dat is ook echt een optie zeg ik
Baal er wel van want er zit veel meer als ik normaal mijn dieet weg zou krijgen. Nu drink ik veel shakes erbij en vervang ik af en toe warme maaltijden door rijstwafels met brood beleg. Niet optimaal maar ja beter dan niks.
Maagklachten zijn er nog steeds helaas. moet kleine beetje eten anders komt het er weer uit. Onderzoek gehad met een camera en puncties in de maag genomen maar niks geks te vinden.
Arts zegt stoppen met bodybuilding. hahaha ja dat is ook echt een optie zeg ik
Baal er wel van want er zit veel meer als ik normaal mijn dieet weg zou krijgen. Nu drink ik veel shakes erbij en vervang ik af en toe warme maaltijden door rijstwafels met brood beleg. Niet optimaal maar ja beter dan niks.

Mijn huisarts geeft graag bodybulding de schuld van al mijn klachten. Hij denkt dat de klachten komen door teveel kracht op de maag en mijn eet gedrag.
Zelfde geldt voor rug klachten na een aanrijding recent, komt ook door het trainen. ect ect
---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 08:56 ----------
@Sniezel, ja loop nog steeds met die onzin man. Zal inderdaad wel minder worden als ik off ga maar ja dat is nog even niet aan de orde. Moet eerst nog wat uit lopen op jou zodat je niet in de buurt komt als ik off ga hahahaha.
omeprazol 40 mg ed neem ik standaard en stop ik nooit meer mee.