AndroidHealthClinic

Evt voorbereiding voorjaar

Beest man!

ecto

Ziet er goed uit man! Ging je nog een wedstrijd draaien?

• Topic Starter Topic Starter
Nee voorlopig niet, gewoon doorgaan zoals het nu gaat en na de zomer verder kijken.

Soms zit het mee...... soms zit het tegen.

****ing buikgriep achter de rug van ruim 2 weken. van een goed dieet naar paar ****ing beschuitjes op een dag. hahahaha. Vandaag gewogen en dikke 5 kilo minder.

Nu weer 2 dagen op de been en vandaag gewoon volledig gejunkt. werkelijk alles gegeten wat ik maar tegen kwam, centrum, markt, tankstation... saucijzenbroodjes, hotdogs, donuts echt alles.

vanaf maandag weer volle bak dieeten en kilo's terug pakken. Als motivatie maar meteen ingeschreven voor de DBB foto contest ;)

Laatst bewerkt:
Haha baas, wel lachen met jou

nou lachen was het zeker niet.. eerste week kon ik gewoon eten maar eind van de dag was mijn maag zo opgezet dat ik over me nek ging.

laatste week was gewoon in bed liggen en honger hebben.

Maar weet zeker dat ik snel weer in shape ben. zal maandag een foto maken en dan 2 weken later met een andere weer posten. ben nu echt een pannenkoek.

Ecto ben je! :D

Damn je lats!! *rent nu snel naar de gym om te trainen*

Goede kanshebber om de contest te winnen imo, echt een nice fysiek.

kan toch niet waar zijn dat je het hele jaar zo droog bij loop gast!! verder istie top!

:D nu wel ja!

Was net bezig over die 90 kilo heen te gaan. Maar gaat zeker wel gebeuren snel weer.

@bbro: ja sta het hele jaar rond de 7 % soms 8/9 off maar on altijd eronder.

Zal na paar dagen trainen en eten even update geven van de schrale toestand nu. hahahaha.

Maar weer ff een nutteloze update, stond alweer op pagina 7 haha.

Zogenaamde buikgriep blijkt een ontsteking in de maag en wordt volgende week inwendig met cameratje onderzocht wat het is en waar het zit. Dus dieet is niet echt optimaal.
Doe helaas niet mee aan de contest. Foto'tje van vanmorgen na work out erbij gedaan.

Hoop volgende keer weer beetje progressie te hebben gemaakt en goeie foto's te posten.

18 juli.jpg

Nice pecs man!
En beterschap/sterkte.

Maar weer ff een nutteloze update, stond alweer op pagina 7 haha.

Zogenaamde buikgriep blijkt een ontsteking in de maag en wordt volgende week inwendig met cameratje onderzocht wat het is en waar het zit. Dus dieet is niet echt optimaal.
Doe helaas niet mee aan de contest. Foto'tje van vanmorgen na work out erbij gedaan.

Hoop volgende keer weer beetje progressie te hebben gemaakt en goeie foto's te posten.

Eerste keer dat ik het zeg maar dit is echt mijn droomfysiek wow. Great job!

Idd, super fysiek ;)
Niet te groot en ook niet te klein.
Ik volg!

Thax mannen, ben zelf nog verre van tevreden. maar dat zal altijd wel blijven denk ik.

Wat weeg jij?

Ik denk nu rond de 87 kilo.

Terug
Naar boven