XXL Nutrition

f**k squat

jackalxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Ik heb me vanavond ff lelijk vergist :S
Ik ging vanavond lekker squaten maar dit is niet egt mijn favoriete onderdeel omdat wanneer ik zak ik nog wel is wat op mn tenen dreig te gaan staan
dus vanavond
10x 100 kg lekker diep en ging goed
toen ff 6x120 ging goed
dus dacht ik doen we nog een keer 120 dus ik bezig maar na tijdens de 4e keer helde ik iets teveel voorover en gleed de stang in mn nek over mn hoofd keihard op de grond :mad: lelijke k*tsquat

Op de grond? hoe kan zo'n ding op de grond vallen als je in een squatrek zit? Nog last van je nek nu?

filmpje?

Als je dat gebeurd moet je wel een heel erg lelijke squat hebben! desalnietemin sterkte of heb je geen blessure opgelopen?

ga eens zware GMs doen, dan leer je de BB te controleren als je voorover helt

oh en geef de squat niet de schuld ;)

dat moet wel veel lawaai gemaakt hebben:D

Ik denk dat je even fatsoenlijk moet leren squatten :o

ga eens zware GMs doen, dan leer je de BB te controleren als je voorover helt

goede tip lijkt mij.denk dat het uberhaubt niet handig is om te gaan squaten als je de uitvoering van de oefening niet beheerst! Laat staan 120 kg!

oei das idd k*t :(
ja dat komt ervan wanneer je niet vaak squat. Je raakt je evenwicht snel kwijt. Verbeter je techniek en oefen gewoon vaker :thumb:

Teveel willen heffen terwijl evenwicht en houding nog onvoldoende onder controle is. Gewoon oefenen komt wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha nee heb verder geen blessure maar toch vond et wel k*t ... iedereen kijken na dat kabaal :D maar zoals ik al zei mijn squat is idd k*t :( but I`m working on that

ja lichtelijk :D iedereen beetje lachen :( en ik maar balen :D

Heb ik ook al voorgehad door concentratieverlies (zat met examens is mijn hoofd...) ge zult morgen en overmorgen wel ne stijve nek hebben!

haha ja dat denk ik ook wel :D helaas

Volgens mij leg je die BB veel te hoog dan.

Don't blame it on the squat.

Barbell moet meer op je traps liggen zo te horen, en minder in je nek.

Heel apart dat je die stang voor je krijgt. Het is mij nog nooit gelukt???

het ligt niet aan de squat maar aan de uitvoerder!!!

:rolleyes:

Terug
Naar boven