Dank voor uw perspectief, heren. Het zijn misschien niet de antwoorden op de vragen die ik in gedachten had, maar, zoals ik zelf anderen vaak vertel, mogelijk waren het niet de goede vragen.
1. Ik geniet enorm van het liften wat ik nu doe en is het heerlijk om zo weer met lichaam en geest bezig te zijn. Ik ga van dit schema zeker 2 en mogelijk alle 3 de blokken afmaken.
2. Op het moment dat ik aan het liften ben, ben ik alleen daarmee bezig, tussen de sets door komt er veel binnen. Het is niet dat ik het opzoek, maar het moet soms blijkbaar wel ff door m'n systeem en dan gooi ik het af en toe hier in m'n log eruit. Wat dat betreft is liften of liss heerlijk om even nergens (anders) aan te denken. Daarom moet ik ook eigenlijk niet (te veel) op twitter/X zitten, dat komt ook allemaal het systeem binnen en moet er doorheen, wat ik vervolgens het en der op het forum plemp, soms zonder enige context.
3. Wat ik wil is eigenlijk van alles wat, maar het belangrijkste is dat ik in ieder geval iets blijf doen. Op dit moment is, denk ik, het belangrijkste:
A. Kracht winnen op de compounds en form oefenen;
B. Eind maart/begin april het hardlopen opbouwen naar een uur hardlopen op rustig tempo;
C. 2k row erg naar 7:15.
Dit denk ik te gaan doen door na het huidige schema 3 dagen per week een schema te volgen met veel aandacht voor de compounds en pompwerk en 3 dagen met hardlopen aan de slag te gaan, roeien doen we er een beetje omheen als warming up en/of finisher.
Dan kom je al snel uit op een schema als onder (3) in mijn vorige post, mocht het een goede loopzomer worden zou je nog tijdelijk kunnen terugschakelen naar (2).
Morgen mag ik weer trainen, daar heb ik nu al zin in!