- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, ik doe het elke dag
En welk beroep heb je?
Relaxter dan Apfelstrudel, intensiever dan Steks, hoezo?
Ben wel heel erg benieuwd.Relaxter dan Apfelstrudel, intensiever dan Steks, hoezo?
Ik denk dat ze subsidie voor hem krijgen
Same?

Dan is de alliteratie kapot en ook de vergelijking met de boektitel waar ik me door heb laten inspireren.
In tegendeel: "Why do we fall?"
Vandaag ging het met incline BP (laagste stand) al beter, waarschijnlijk heeft het gewoon tijd nodig.
Altijd 2 setjes met de barbell van 5-8 reps.
Ja en nee, iets meer gewicht geeft soms net een betere feedback, met alleen de bar kan je nog wel wegkomen met wat slechte kunstjes.Edit:
M.i. moet de beheersing met de barbell goed zijn voordat je begint met uppen, en geldt dat ook voor iedere verhoging erna. Nadat je aan de barbell bent gewend zijn er vaak maar en paar herhalingen voor iedere verhoging nodig is mijn ervaring. Load gebruiken om de barbell recht op en neer te kunnen laten bewegen is volgens mij gewoon een onverstandige manier om slechte techniek te compenseren.
Het lijkt nu de goede kant op te gaan, ik zit op de row erg als warming up, wellicht helpt dat.Wat verder kan helpen voor een "scherpe" uitvoering is de lats en traps activeren. Je zou dit bijvoorbeeld ook kunnen doen door een minuutje vanuit de rug te roeien. Daarnaast verteld Dave Tate in veel bench filmpjes waarin hij anderen coached wel hoe je stevig kunt gaan liggen.
Mogelijk kan ietwat meer gewicht wel helpen inderdaad. Volgens mij is het vooral belangrijk dat gewicht niet wordt gebruikt om een gebrek aan stabiliteit in de bovenrug of schouders/armen te compenseren.Ja en nee, iets meer gewicht geeft soms net een betere feedback, met alleen de bar kan je nog wel wegkomen met wat slechte kunstjes.
Hiermee verandert de "line of force"*, en het beroep op je bovenrug voor stabiliteit, mogelijk wel wat.
Netjes!
Die kans lijkt me redelijk groot.Het lijkt nu de goede kant op te gaan, ik zit op de row erg als warming up, wellicht helpt dat
Vragen en opmerkingen
- Kiezen voor high bar BS of low bar BS (ik identificeer mezelf als een atleet in de breedste zin van het woord, maar wil ook naar de 1/2/3/4)?
- Kies ik ervoor om de horizontale en verticale push en pull hetzelfde te doen of voor varianten te kiezen, zo ja welke?
Zo heb ik weinig ervaring met de Klokov Press en totaal geen ervaring met de Incline BP, om maar twee opties te noemen waar ik aan zat te denken.- Voor de oefeningen met een "+" houd ik onderstaande repschema aan, voor de oefeningen met een * zit ik meer te denken aan sets van 10, 8 -12 of in opvolgende blokken sets van 10, 8 en 5, of iets anders?
- Ik denk er ook aan om iets erbij te doen voor calves/core, side delt/rear delt en biceps/triceps, maar wat, hoe vaak en vanaf wanneer?
Het zal al snel uitkomen op alles 1x per week, alles 2x per week of in 2en delen en A/B. Ik heb ook nog geen idee hoeveel tijd alles gaat kosten, want met 4 grote oefeningen en uiteindelijk 4 sets met 3 minuten rust zit ik zo al op meer dan een uur.- Als mijn strippenkaart is afgelopen en ik een abbo neem dan zal ik op een aantal dagen in de week wat LISS cardio gaan doen, ik ga proberen voor die tijd een paar keer per week een uur te gaan wandelen. Ik kom op zich wel aan mijn beweging, maar ik merk dat een uurtje achter elkaar stevig doorlopen me goed doet;
- In week 0 doe ik alleen dag 1 en 3.
- Betekent "Testing Triple x3" dat ik 3 pogingen heb om tot een beste triple te komen? Misschien ben ik hier na 2 blokken al helemaal klaar mee, of wil ik iets anders.
E
Klopt.
Hondstrouw, met 4 grote oefeningen, weinig reps en oplopende rust is er ook niet zoveel tijd voor veel extra.Ben je nog een beetje trouw aan je schema of ga je vreemd?