XXL Nutrition

Feestdagen 🎄🎅🎁🎆

Buttie88

Ripped Bodybuilder
Waardering
8.965
Lengte
1m62
Geen idee waar dit topic onder valt dus verplaats waar nodig

Wat zijn jullie kerst en oud&nieuw plannen. Hoever past dat in je sportschema? Laat je alles die dagen even voor wat het is of zit je met een bak kip en groentes tussen de gourmet?

En de jaarwisseling? Alcohol en oliebollen of COR en havermout? 😁

1000037574.jpg

Geen idee waar dit topic onder valt dus verplaats waar nodig

Wat zijn jullie kerst en oud&nieuw plannen. Hoever past dat in je sportschema? Laat je alles die dagen even voor wat het is of zit je met een bak kip en groentes tussen de gourmet?

En de jaarwisseling? Alcohol en oliebollen of COR en havermout? 😁

1000037574.jpg
Misschien past dit meer onder het topickopje Humor en geouwehoer i.p.v Trainingsmatriaal.
Of waren we van plan om met olliebollen te gaan trainen ofzo? :D
Hoe dan ook...

Voor mij is het gewoon sporten en normaal eten.
(blijft altijd wel iets van vinden dat mensen het zo goed vinden dat iemand sport hoewel voor mij een gewoonte is geworden,
net als de meeste mensen hier denk ik wel)
Behalve de eerste kerstdag, dan is het lekker origineel gourmetten met de hele fam.
Heb wel eens mijn eigen pam spray meegenomen met een weegschaaltje om alles te wegen enzo tijdens een cut.
Maar ik zit nu in een leanbulkie dus die pam spray en de weegschaal blijven thuis.
Maar ik ga me niet helemaal vol vreten ofzo. Hou het veilig bij salade kip en biefstuk. Aardappeltje on the side :D

Kerstdagen gewoon lekker eetschema aanhouden behalve de avondmeal met familie, dan gaan we lekker bbqen met bief en kip etc dus niet ongezond.

De jaarwisseling daarentegen wordt hier groot feest (thema festival) met harde muziek en zet ik een grote tent op. Ga dan sochtends beginnen met bakken van oliebollen. Zal ik er af en toe ook eentje snoepen natuurlijk. Zoals het er nu naar uitziet worden er een stuk of 400 gebakken. Alcohol drink ik zowieso niet. Smiddags en savonds de hele dag doorloop voor de mensen die gezellig langs willen komen en om een oliebolletje te eten.

Af en toe natuurlijk even met acetyleen en zuurstof de buurt op stelten jagen🤣

En jij zelf dan @Buttie88 ?

• Topic Starter Topic Starter
Kerstdagen gewoon lekker eetschema aanhouden behalve de avondmeal met familie, dan gaan we lekker bbqen met bief en kip etc dus niet ongezond.

De jaarwisseling daarentegen wordt hier groot feest (thema festival) met harde muziek en zet ik een grote tent op. Ga dan sochtends beginnen met bakken van oliebollen. Zal ik er af en toe ook eentje snoepen natuurlijk. Zoals het er nu naar uitziet worden er een stuk of 400 gebakken. Alcohol drink ik zowieso niet. Smiddags en savonds de hele dag doorloop voor de mensen die gezellig langs willen komen en om een oliebolletje te eten.

Af en toe natuurlijk even met acetyleen en zuurstof de buurt op stelten jagen🤣

En jij zelf dan @Buttie88 ?

Klinkt gezellig! En fijn dat je wel gezellig meetafelt met de familie.

Jaarwisseling wel uitbundige viering bij jou 😯 kun je die bollen een beetje rond maken? Ooit eens geprobeerd maar leken vooral op dinosauriërs 😁

Ik ben voor het eerst vrij met kerst sinds 5 jaar maar geen plannen behalve het plan van standaard voeding. Oudejaarsdag moet ik werken en hebben we een oliebollen verkoop georganiseerd dus overdag aan het werk en zal zeker wel een bolletje weg snoepen. Vind dat deeg echt heel lekker haha. Misschien een flesje wijn in de avond als ik zin heb en anders kwark en bed 😁. Opblijven is iig niet aan de orde 🙊

Eet volgens schema en dan 1-2 meals op kerst en misschien oudjaar wijzingen naar kerstdiner. Hier en daar een oliebol zeg ik ook geen nee tegen. Trainen gaat gewoon door, maar ik train niet standaard dag x training y, het is een split en rustdagen op gevoel.

Een jaar heeft 365 dagen. Als je 10 dagen net wat anders eet praat je over 3% van dat hele jaar. Als dit het verschil gaat brengen moet men zichzelf afvragen het probleem niet bij die andere 97% van de dagen zit.

Feestdagen heilig uit je bakje eten is niet duurzaam en keer met beleid/gevoel zoals een normale mens eten is alleen maar bevorderend voor langer termijn.

Oeh trouwens eventussendoor...
Dit recept stond/staat op de website van @XXL Nutrition
Voor mensen die een gezonde olliebol willen.
Geloof me doe er een beetje poedersuiker overheen (mag best wel 1x in het jaar)
en smaakt net zoals een normale olliebol alleen zitten je vingers niet onder het druipende vet.

kijk: https://www.instagram.com/p/CP93jrdBePk/

Klinkt gezellig! En fijn dat je wel gezellig meetafelt met de familie.

Jaarwisseling wel uitbundige viering bij jou 😯 kun je die bollen een beetje rond maken? Ooit eens geprobeerd maar leken vooral op dinosauriërs 😁

Ik ben voor het eerst vrij met kerst sinds 5 jaar maar geen plannen behalve het plan van standaard voeding. Oudejaarsdag moet ik werken en hebben we een oliebollen verkoop georganiseerd dus overdag aan het werk en zal zeker wel een bolletje weg snoepen. Vind dat deeg echt heel lekker haha. Misschien een flesje wijn in de avond als ik zin heb en anders kwark en bed 😁. Opblijven is iig niet aan de orde 🙊
Ja de famillie is wel gewend aan de prepbakjes van mij haha.

Jaarwisseling is wel uitbundig idd, dus bij deze een ieder die een bolletje wil komen eten in zwolle is welkom.

Ja de bollen krijg ik altijd perfect rond, heb er een speciale oliebollentang voor👌🏻 gelukkig dat de gehandicapte bollen ook prima smaken haha die heb ik er soms ook nog wel eens bij met een T-rex arm🦖

Ooh als je ze gaat verkopen moet je natuurlijk wel weten hoe het proeft als mensen er om vragen🤪 ik heb ook wijn ingekocht voor de jaarwisseling. MOËT ken je vast wel👌🏻

Ik ga bewust deze week de reta een beetje verhogen. Dus ik volg schema maar doe wel mee met gourmetten en pizzaretten bij de fam. De reta gaat ervoor zorgen dat ik die maaltijden kan beperken kwa volume, en daarnaast geen trek heb ik de olibollen, suikers, chocolaatjes en andere zooi.

Ik ga bewust deze week de reta een beetje verhogen. Dus ik volg schema maar doe wel mee met gourmetten en pizzaretten bij de fam. De reta gaat ervoor zorgen dat ik die maaltijden kan beperken kwa volume, en daarnaast geen trek heb ik de olibollen, suikers, chocolaatjes en andere zooi.
Aah man je mag ook best een keer genieten!! Je doet toch geen wedstrijdprep? Zoals @AK zegt, die enkele procent een keer van voeding afwijken is geen enkel probleem als je het mij vraagt.

Heb jij deze al eens geprobeerd?!🤗
Wat dacht jij dan?? Ja natuurlijk maat. :D
Dat bordje hier op de foto was zo op hoor.
Het is dat @Buttie88 hier over begon dat ik dacht van... HEY!!
Ik heb toch nog ergens een repcept voor een (gezonde) olliebol.
Voor het einde van het jaar even een paar bakken en tussen de normale leggen,
eens kijken wie het door heeft :rolleyes:

Als je 6/8 weeks out bent snap ik het wel, al het andere is gewoon geen discipline en dat je als een klein kind niet van de koekjes af kan blijven.

Net als alcohol, je bent geen 16 meer dat je jezelf lam hoeft te zuipen en van 1/2/3/4 glazen ga je ook niet dood als je het persee wilt.

Discipline gebrek hebben de meeste, maar uiteraard dat antwoord wilt men niet horen.

Ja de famillie is wel gewend aan de prepbakjes van mij haha.

Jaarwisseling is wel uitbundig idd, dus bij deze een ieder die een bolletje wil komen eten in zwolle is welkom.

Ja de bollen krijg ik altijd perfect rond, heb er een speciale oliebollentang voor👌🏻 gelukkig dat de gehandicapte bollen ook prima smaken haha die heb ik er soms ook nog wel eens bij met een T-rex arm🦖

Ooh als je ze gaat verkopen moet je natuurlijk wel weten hoe het proeft als mensen er om vragen🤪 ik heb ook wijn ingekocht voor de jaarwisseling. MOËT ken je vast wel👌🏻

Ja die knapperige trex armen zijn wel lekker 😁 en leuk aanbod 😁 voor MOËT wijn en oliebollen zit ik al voor de helft in de auto 🤣

Netjes!

Aah man je mag ook best een keer genieten!! Je doet toch geen wedstrijdprep? Zoals @AK zegt, die enkele procent een keer van voeding afwijken is geen enkel probleem als je het mij vraagt.
Hier is het al meer dan een enkele procent.
Vrijdag begon het met een friet foodtruck op het werk, gisteren gourmet met het vrouwtje.
Vandaag moeder op bezoek dus alweer cake en het vrouwtje zaagt om deze avond opnieuw te gourmetten(voor een keertje doe ik nog wel eens mee betekend niets).
Nog redelijk wat uitnodigingen op de agenda met eten maar daar kijk ik dus echt niet naar uit.

Ja die knapperige trex armen zijn wel lekker 😁 en leuk aanbod 😁 voor MOËT wijn en oliebollen zit ik al voor de helft in de auto 🤣

Netjes!
En de rode wijn drinken we amarone en primitivo en de slobberwijn heb ik 2 dozen orimos gehaald🤗 dan kom je nu zeker wel?🥳 maak ik een paar gehandicapte bollen voor je haha

Begin het gevoel te krijgen dat onze @Buttie88 me uitlacht hier...
Heb ik dat...

Tired Merry Christmas GIF by Laff

Begin het gevoel te krijgen dat onze @Buttie88 me uitlacht hier...
Heb ik dat...

Tired Merry Christmas GIF by Laff

Haha nee vond het een leuk idee. Zo wou een collega mij ooit neppen met vegetarisch spul onder de noemer kip. Deze fijnproever had het bij de eerste hap al door 😁. Dus hou ons op de hoogte van je experiment.

En de rode wijn drinken we amarone en primitivo en de slobberwijn heb ik 2 dozen orimos gehaald🤗 dan kom je nu zeker wel?🥳 maak ik een paar gehandicapte bollen voor je haha

Haha keep it in mind 😇

Nu we het er toch over hebben vroeg ik mij het volgende af.
Als ik mij zou laten gaan met voeding (tijdens een feesdag, verjaardag wat dan ook)
Dan heb ik gewoon de rest van de dag en de volgende ochtend last van mijn maag.
Ben gewoon aan het camperen op de plee 9 van de 10 keer.
Kijk, ik ben natty (en of je nu wel of niet iets gebruikt boeit me vrij weinig).
Maar ben ik de enige hiermee of hebben er ook meerdere mensen hier last van?
Natty of niet

Terug
Naar boven