AndroidHealthClinic

Film Wilders: de gevolgen

Peiling Peiling Gaat de film van Wilders voor problemen zorgen?

• Nee hoor, moslims hebben wel wat beters te doen dan zich over zoiets druk te maken

Stemmen: 4 4,9%
  • Er zullen wel wat gekken met stenen gooien maar het waait snel over

Stemmen: 49 60,5%
  • Je kunt maar beter niet meer vertellen dat je Nederlander bent als je op vakanite gaat

Stemmen: 8 9,9%
  • De hel breekt los, ik heb al eten gehamsterd en een koran zichtbaar in m'n auto gelegd

Stemmen: 20 24,7%

• Totaal stemmers
    81
Ik denk nr 2, er zullen altijd wel wat mallootjes zijn die hier en daar voor opstootjes zullen zorgen, maar dat zijn ook de gene die niet eens weten waar de islam voor staat.
Beste is gewoon dat de moslims zich gedeisd houden en dat waait alle heisa ook zo weer over.
Als je Wilders wilt terugpakken, moet je juist niets doen. Hoe meer je gaat proveren des te meer dat hij daar gebruik van zult maken.
Bang, in 1 keer correct. +1 Bonus Punt.

Ik hoop ook dat er rellen gaan losbreken :D

Ik heb mezelf alvast een gun in huis gehaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe in Nederland zal het wel meevallen, de meeste gestoorde relmocro's geven niet veel om islam en gewone moslims zullen zich gedeisd houden.

Wat er in het buitenland gaat gebeuren is natuurlijk iets anders, zeker als zijn film op youtube te zien zal zijn.

wie zegt dat hij een film heeft dan jullie gaan daar steeds maar van uit volgens mij loopt hij gewoon te rellen om niks

zal allemaal wel meevallen...........

ik verdenk de meeste moslims ervan slimmer te zijn dan Wilders..........
;)

Op voorhand dachten wij dit voorafgaand ook aan het Tweede Kamer bezoek aan de Antillen. Maar onze donkerbruine vermoedens waren naderhand toch pikzwart.

Optie 2.
Er zullen in Nederland wel weer een aantal van die marokkanen hun kans grijpen om lekker te gaan rellen, zonder dat ze enig besef hebben waarvoor eigenlijk.

Het wordt wat anders als een of andere sheik de boel gaat regisseren (zoals met de Deense cartoons), dan zullen de Nederlandse ambassades in bepaalde landen het zwaar te verduren krijgen.

Is trouwens ook TVmoment van het jaar geworden.(terecht imo)

Welke film?

Die 10 minuten die grote Geert uit gaat trekken om ons duidelijk te maken dat de koran een k*tboekje is...? 10 hele minuten? fl**ker op man, 10 minuten, dat zijn de telefoonfilmpjes die ik zelf maak over hoe groot de drol nu weer is na een weekendje stappen! Als geertje nu serieus was en er echt werk van zou maken in plaats van 10 hele minuten, bedenk de diepgang eens van een "film" van 10 minuten, fl**ker toch op man.

ow denk trouwens optie 2.

En hoe kansloos ben je als je hoopt dat er rellen komen omdat wilders dan gelijk heeft!!!

Ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt, het is maar een film.

Waarom worden die kortzichtige moslims zo boos als je een koran verbrand? Het is maar een sprookjesboek? Ze hebben ons al zo ver dat iedereen in zijn broek schijt, balkenende spreekt van een crisis en iedereen is bang! :roflol: En dat door 1 dominant, geweldadig k*tgeloof. Bah bah bah!

Trouwens hoewel ik denk dat het deze keer bij #2 blijft , vrees ik wel dat het op een dag tot #4 zal komen. Islam past gewoon niet in Europa en dat zal steeds meer voor problemen zorgen tot er uiteindelijk een grote clash komt. Ik heb genoeg interviews gezien van zogenaamd 'gematigde' moslims, maar als men hen vraagt wat belangrijker is, hun geloof of de wet, dan zeggen ze altijd hun geloof. Maw, ze zijn bereid de wet te overtreden als hun geloof dat vraagt.

Ik ga snel nederlandse vlaggen verkopen in moslimlanden.gegarandeerde afzet :)

die moslims zetten er de fik in !

Islam past gewoon niet in Europa

Zolang ik er geen last van heb geloof ik het wel:D

Zolang ik er geen last van heb geloof ik het wel:D

Da's precies het probleem van veel politici en linkse mensen. Die hebben er geen last van omdat ze er niet mee in aanraking komen, verder hebben ze oogkleppen op en proberen alle negatieve shit te negeren.

Terug
Naar boven