MuscleMeat

Film Wilders: de gevolgen

Peiling Peiling Gaat de film van Wilders voor problemen zorgen?

• Nee hoor, moslims hebben wel wat beters te doen dan zich over zoiets druk te maken

Stemmen: 4 4,9%
  • Er zullen wel wat gekken met stenen gooien maar het waait snel over

Stemmen: 49 60,5%
  • Je kunt maar beter niet meer vertellen dat je Nederlander bent als je op vakanite gaat

Stemmen: 8 9,9%
  • De hel breekt los, ik heb al eten gehamsterd en een koran zichtbaar in m'n auto gelegd

Stemmen: 20 24,7%

• Totaal stemmers
    81
Als er problemen komen is het teken dat hij gelijk is want dit is duidelijk de bedoeling van de film. Zou me verwonderen moest de moslimgemeenschap zo dom zou zijn om te rellen, dan geven ze zichzelf bloot.

Rellen is meer stemmen voor wilders, hij is slimmer dan de meesten denken.

alsof de moslims die gast serieus nemen.

zullen wel wat relletjes komen ja, maargoed, sommigen pakken alles aan om te rellen, daar heeft zo'n filmpie weinig mee te maken.

Als er problemen komen is het teken dat hij gelijk is want dit is duidelijk de bedoeling van de film. Zou me verwonderen moest de moslimgemeenschap zo dom zou zijn om te rellen, dan geven ze zichzelf bloot.
Mij niet hoor, in het verleden is dit al vaak genoeg gebeurd...

Rellen toont aan hoe krom en bekrompen volk het is.
Ze laten precies zien wat wilders dan wilt aantonen.

Zal geheid wel iets gebeuren, die moslims kunnen niet zonder een leidraad in hun leven ;)

Als je wilt dat er van ons heiligdom wordt afgebleven, het kapitalisme systeem; wees dan ook een consequent man met gezicht door niet voor een film te kiezen die als drijfveer heeft om andermans heiligdom, religie en geestelijke beleving op te blazen.

Die man moet zijn depressieve jeugd eens verwerken, in plaats van te denken 'ik geen geluk, dan ontneem ik het anderen ook'.

Een varken is iemand die het menselijke normbesef niet heeft en daardoor met geestelijke waardes en eer aan de haalt gaat, Wilders is een van hen.

Dus je mag geen kritiek geven op religies Marky? Want dan ben je een varken? Vat ik dat correct samen?

Als je wilt dat er van ons heiligdom wordt afgebleven, het kapitalisme systeem; wees dan ook een consequent man met gezicht door niet voor een film te kiezen die als drijfveer heeft om andermans heiligdom, religie en geestelijke beleving op te blazen.

Die man moet zijn depressieve jeugd eens verwerken, in plaats van te denken 'ik geen geluk, dan ontneem ik het anderen ook'.

Een varken is iemand die het menselijke normbesef niet heeft en daardoor met geestelijke waardes en eer aan de haalt gaat, Wilders is een van hen.

Wat een kromme beredering zeg. Als je ergens heel trots op bent en iemand anders brengt dat in gevaar voor iets wat hij heel belangrijk vindt, mag je dus nooit iets terugdoen tegen die gene. (Hoop dat je het kunt volgen)

Nr 2..... de media maakt het erger als dat het daadwerkelijk gaat worden imo.

Wilders is een politicus, geen caberetier. Een politicus zou zich niet bezig moeten houden met provoceren, maar klaarblijkelijk is er een markt voor in de huidige politiek.

Wie regisseert zijn film?

Dus je mag geen kritiek geven op religies Marky? Want dan ben je een varken? Vat ik dat correct samen?

Als iemand mijn gezin steeds onderuit haalt,ben ik op den duur niet meer voor rede vatbaar.In mijn ogen gaat wilders veels te ver.Hij heeft zijn punt duidelijk gemaakt maar gaat net zo lang door totdat men het niet meer pikt.
Tuurlijk mag je kritiek geven,alleen heeft dit niets meer met kritiek te maken.
Als je dit niet ziet ben je of ongelooflijk dom,of extreem racistisch.

Je kan te ver gaan en toch de wet respecteren. Ik vind idd dat hij niet de juiste persoon is om een geloofwaardige film over de islam te gaan produceren. De kans dat die film neutraal/geloofwaardig overkomt, is zeer klein. Maar ik vind kritiek die berust op de waarheid altijd goed, ben dus wel benieuwd naar die film en wat profs/deskundigen er op te zeggen hebben.

Ik hoop dat de moslims volop gaan rellen. Dan heeft Wilders z'n gelijk.

Hij heeft eigenlijk al gelijk, want iedereen is al bang voor relletjes e.d. terwijl er nog geen eens een film is uitgekomen. Dit zegt imo veel over die godsdienst en hun aanhangers. Wilders is de man.

Wie helpt me nog even aan dat gekke balkje? :D

Offtopic: Gast in hoeveel topics moet jij om karma lopen zeiken? :rolleyes:

Ja he, eerst een hond een schop geven en dan zeggen kijk kijk, hij bijt me

Dit is precies de hele reden dat de film gemaakt wordt.

Ik las vorige week in Elsevier ook zo'n geniaal stuk, iemand die tegen de film ageerde en terloops concludeerde "Als je de islam beledigd heb je al snel de dood van onschuldigen op je geweten."
Wat klopt er niet aan bovenstaande redenering?

Er wordt geen hond getrapt, er wordt niemand geslagen of mishandeld, er wordt een film gemaakt.
Zoals van Gogh een film maakte.
Dat mag namelijk (nog net) in nederland, ongeacht of je het met de inhoud of de man eens bent.

Als jij de islam of islamieten met een hond vergelijkt die onmiddelijk bijt als hij schrikt, of zoals het stuk in Elsevier insinueert dat islamieten niet verantwoordelijk zijn voor hun daden maar dat wij dat zijn, dan ben je in elk geval in goed gezelschap...

Hoe ver wou jij gaan met het je schikken en aanpassen aan vreemde gevoeligheden? Hoe ver mag een reactie gaan voor je stopt met hem te verdedigen?

Waarom worden die kortzichtige moslims zo boos als je een koran verbrand? Het is maar een sprookjesboek? Ze hebben ons al zo ver dat iedereen in zijn broek schijt, balkenende spreekt van een crisis en iedereen is bang! :roflol: En dat door 1 dominant, geweldadig k*tgeloof. Bah bah bah!

...
Heb je ooit een vers uit de Koran gelezen? Weetje wel eventueel iets over de Islam? Nee! dat zie ik zo aan je antwoorden ...
Er is met de tijd hier in europa een nieuw geloof ontwikkeld blijkbaar..mensen geloven alles wat de media in de krant zet of wat uitgesproken wordt..maar ze nemen niet even de moeite om te kijken of het ook echt waar is ..

En waarom wij boos worden heeft te maken met achterlijke mensen zoals jij ..Die niet weten waar ze het over hebben en geen respect tonen voor ander mans geloof ..

Mvg,

N000b

Ja he, eerst een hond een schop geven en dan zeggen kijk kijk, hij bijt me

Gelukkig heb je zelf door dat we het hier over honden hebben.

Mensen die zo reageren op iemands mening over een sprookjesboek zijn gewoon domme honden.

Het gaat tenslotte om iemands persoonlijke mening over boek met een hoop theoretisch gelul.

Hetzelfde geld overigens ook voor het christelijke, katholieke of welk bullshitgeloof dan ook.

Geloof is vooral goed voor mensen zonder eigen mening of ruggegraat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven