- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij niet hoor, in het verleden is dit al vaak genoeg gebeurd...Als er problemen komen is het teken dat hij gelijk is want dit is duidelijk de bedoeling van de film. Zou me verwonderen moest de moslimgemeenschap zo dom zou zijn om te rellen, dan geven ze zichzelf bloot.
Als je wilt dat er van ons heiligdom wordt afgebleven, het kapitalisme systeem; wees dan ook een consequent man met gezicht door niet voor een film te kiezen die als drijfveer heeft om andermans heiligdom, religie en geestelijke beleving op te blazen.
Die man moet zijn depressieve jeugd eens verwerken, in plaats van te denken 'ik geen geluk, dan ontneem ik het anderen ook'.
Een varken is iemand die het menselijke normbesef niet heeft en daardoor met geestelijke waardes en eer aan de haalt gaat, Wilders is een van hen.
Dus je mag geen kritiek geven op religies Marky? Want dan ben je een varken? Vat ik dat correct samen?
Ik hoop dat de moslims volop gaan rellen. Dan heeft Wilders z'n gelijk.
Hij heeft eigenlijk al gelijk, want iedereen is al bang voor relletjes e.d. terwijl er nog geen eens een film is uitgekomen. Dit zegt imo veel over die godsdienst en hun aanhangers. Wilders is de man.
Wie helpt me nog even aan dat gekke balkje?![]()

Offtopic: Gast in hoeveel topics moet jij om karma lopen zeiken?![]()

Ja he, eerst een hond een schop geven en dan zeggen kijk kijk, hij bijt me
Waarom worden die kortzichtige moslims zo boos als je een koran verbrand? Het is maar een sprookjesboek? Ze hebben ons al zo ver dat iedereen in zijn broek schijt, balkenende spreekt van een crisis en iedereen is bang!En dat door 1 dominant, geweldadig k*tgeloof. Bah bah bah!
Ja he, eerst een hond een schop geven en dan zeggen kijk kijk, hij bijt me