Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke film?
Die 10 minuten die grote Geert uit gaat trekken om ons duidelijk te maken dat de koran een k*tboekje is...? 10 hele minuten? fl**ker op man, 10 minuten, dat zijn de telefoonfilmpjes die ik zelf maak over hoe groot de drol nu weer is na een weekendje stappen! Als geertje nu serieus was en er echt werk van zou maken in plaats van 10 hele minuten, bedenk de diepgang eens van een "film" van 10 minuten, fl**ker toch op man.
ow denk trouwens optie 2.
En hoe kansloos ben je als je hoopt dat er rellen komen omdat wilders dan gelijk heeft!!!
Haha idd alsof hij in die schamele 10 min met iets nieuws op de proppen komt. De inhoud zal niet verschillen van zijn ''normale'' propaganda.
Nobody cares.
Haha idd alsof hij in die schamele 10 min met iets nieuws op de proppen komt. De inhoud zal niet verschillen van zijn ''normale'' propaganda.
Nobody cares.
De discussie eromheen is best grappig en ik zal die film ook zeker kijken om een beetje te lachen.
Maar ff serieus waarom maar 10 min? Is dat aangepast aan het concentratie vermogen van zijn achterban?
Ik heb genoeg youtube filmpjes gezien die heel geloofwaardig en correct waren en die maar 5 minuten duurden. Mogelijk mikt hij ook (deels) op sites als youtube om zijn filmpje te publiceren. Het is natuurlijk kort als je een grondige analyse wil doen met nuancering ed. , maar dat hoeven we uberhaupt niet te verwachten van een politicus als WildersDe discussie eromheen is best grappig en ik zal die film ook zeker kijken om een beetje te lachen.
Maar ff serieus waarom maar 10 min? Is dat aangepast aan het concentratie vermogen van zijn achterban?

Wilders is een politicus, geen caberetier. Een politicus zou zich niet bezig moeten houden met provoceren, maar klaarblijkelijk is er een markt voor in de huidige politiek.
Waarom is de islam voor u Het Kwaad?
“Moet ik dat echt nog beantwoorden? Dat heb ik toch al honderdduizend keer uitgelegd!”
Doe het toch nog maar eens.
“Nou goed dan. De islam is meer een ideologie dan een godsdienst. Dat is bijvoorbeeld aardig uiteengezet door professor Urbain Vermeulen uit België. Of door de Arabist Hans Jansen, bijvoorbeeld in een heel interessant boekje dat tien jaar geleden in New York werd uitgegeven, The Dual Nature of Islamic Fundamentalism. De islam domineert alles. Het gaat van vermogensrecht tot personenrecht, van familierecht tot maatschappelijke en politieke vraagstukken. De islam is bovendien in essentie imperialistisch ingesteld. En als het nou nog iets zou zijn van engelen. Maar het is eerder iets van duivels. Ik heb de Koran wel honderd keer gelezen: de intolerantie, de haat, het geweld, het zit er op alle mogelijke manieren ingebakken. In landen waar de islam nog niet domineert, mogen moslims dat verbergen. Er is een speciale term voor, takiyya. Dat betekent dat je als moslim in een niet-moslimland je ware moslimgezicht verbergt om vervolging te voorkomen, terwijl de strijd tegen niet-moslims wel heimelijk wordt gevoerd. Neem als voorbeeld een moslim in Nederland die zwijgt over zijn ware gedachten over homo’s, namelijk dat ze volgens hem minder zijn dan varkens. Als de moslimcultuur dominant wordt in een land, kan hij volgens de leer van de takiyya wel zijn ware gezicht laten zien. Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: “Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!” Zijn vader zal dat alleen nog maar gedacht hebben. Mijn bijbel over de islam is het boek The Force of Reason van Oriana
Fallaci. Keer op keer herlees ik dat. Het is zo waar wat daarin staat!”
Hier moet ik Eric toch wel gelijk in geven. Ik ben het ook niet echt helemaal eens met het idee dat hij die film gaat maken. Maar aan de andere kant vind ik ook dat zulke films gemaakt mogen worden en dat de moslimgemeenschap dit maar moet slikken.
Het is natuurlijk een extreem teken van zwakte door je zo op de kast te laten jagen, zeker door iemand waarvan je weet dat dat zijn gewenste effect is. Als je zou weten dat het allemaal maar gelul was in die film zou het je niet raken, dan zou je er boven staan. Maar zodra je weet dat er een kern van waarheid in zit, tja dan is het natuurlijk pijnlijk om te zien.
Er zullen ongetwijfeld van dat puberale Spiertje types de straat op gaan om her en der dingen te slopen en te rellen. Die jongetjes willen gewoon graag met stenen gooien en in gebrekkig nederlands leuzen schreeuwen.

De vraag is natuurlijk, wat wil wilders hiermee bereiken en wat is zijn bijdrage als politicus aan Nederland.
Citaat:
Ja he, eerst een hond een schop geven en dan zeggen kijk kijk, hij bijt me
Dit is precies de hele reden dat de film gemaakt wordt.
Ik las vorige week in Elsevier ook zo'n geniaal stuk, iemand die tegen de film ageerde en terloops concludeerde "Als je de islam beledigd heb je al snel de dood van onschuldigen op je geweten."
Wat klopt er niet aan bovenstaande redenering?
Er wordt geen hond getrapt, er wordt niemand geslagen of mishandeld, er wordt een film gemaakt.
Zoals van Gogh een film maakte.
Dat mag namelijk (nog net) in nederland, ongeacht of je het met de inhoud of de man eens bent.
Als jij de islam of islamieten met een hond vergelijkt die onmiddelijk bijt als hij schrikt, of zoals het stuk in Elsevier insinueert dat islamieten niet verantwoordelijk zijn voor hun daden maar dat wij dat zijn, dan ben je in elk geval in goed gezelschap...
Hoe ver wou jij gaan met het je schikken en aanpassen aan vreemde gevoeligheden? Hoe ver mag een reactie gaan voor je stopt met hem te verdedigen?
Exact dat gene waar iedereen over valt en wat ik al eerder aanhaalde.
vrijheid in ons eigen land.
Iedereen maakt zich drukker over dat die arme islamieten zich beledigd voelen dan over de redelijkheid van hun reactie in zulke zaken.
Hoeveel protest acties van streng gelovigen verwacht je als er een anti-bijbel film gemaakt wordt door een politicus?
Hitler/nazisme is ook klein begonnen hoor. Geen angst hebben is pas dom. Je moet altijd een zekere angst hebben, dat houd je waakzaam.Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: “Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!” Zijn vader zal dat alleen nog maar gedacht hebben.
Brutaal argument.
Haha we are all terrified![]()
...
Heb je ooit een vers uit de Koran gelezen? Weetje wel eventueel iets over de Islam? Nee! dat zie ik zo aan je antwoorden ...
Er is met de tijd hier in europa een nieuw geloof ontwikkeld blijkbaar..mensen geloven alles wat de media in de krant zet of wat uitgesproken wordt..maar ze nemen niet even de moeite om te kijken of het ook echt waar is ..
En waarom wij boos worden heeft te maken met achterlijke mensen zoals jij ..Die niet weten waar ze het over hebben en geen respect tonen voor ander mans geloof ..
Mvg,
N000b