XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heerlijk! Je impliceert hier dus dat als je kuurt dat je maar wat aan kunt kloten:roflol: Als je maar gewoon redelijk zwaar traint en een asociale pomp pakt..:o
nee dat impliceer ik niet.

begrijpend lezen is echt lastig tegenwoordig.
nogmaals ik bedoel alleen dat het bullshit is om je zo bezig te houden met de gewichten die je verplaatst.

mijn mening, hoeft niemand het mee eens te zijn. moet iedereen lekker zelf weten.

Wat heerlijk! Je impliceert hier dus dat als je kuurt dat je maar wat aan kunt kloten:roflol: Als je maar gewoon redelijk zwaar traint en een asociale pomp pakt..:o

"wat aankloten" en "redelijk zwaar trainen en een asociale pomp pakt" dat zijn echt twee compleet verschillende dingen.

nogmaals ik bedoel alleen dat het bullshit is om je zo bezig te houden met de gewichten die je verplaatst.

mijn mening, hoeft niemand het mee eens te zijn. moet iedereen lekker zelf weten.

Eens, volume en intensiteit zijn zaken die men nogal eens onderschat. Staar je niet blind op gewicht, niet op de weegschaal en niet in de gym.

"wat aankloten" en "redelijk zwaar trainen en een asociale pomp pakt" dat zijn echt twee compleet verschillende dingen.

Eens, volume en intensiteit zijn zaken die men nogal eens onderschat. Staar je niet blind op gewicht, niet op de weegschaal en niet in de gym.
Ik denk dat ik me volledig kan vinden in wat jullie bedoelen hoor..het kwam er alleen wat ongenuanceerder uit..:o

Ik train als natty echter ook zo...en daarom maak ik geen gains..:o

Ik denk dat ik me volledig kan vinden in wat jullie bedoelen hoor..het kwam er alleen wat ongenuanceerder uit..:o

ow sorry, dat kon ik er niet uit opmaken. ook zelf maar even terug naar de basisschool voor begrijpend lezen dan :p

Jij maakt geen gains omdat je eetpatroon compleet verstoord is en niet aansluit bij optimaal gainen.

ronnie coleman is een perfect voorbeeld wat dit betreft.
door alle middelen en vooral genen... interesseert het amper wat hij doet, als het maar iets van spier aanspreekt.

denk niet dat ooit iemand naar ronnie geeft gekekn en dacht: "damn, that form is absolutely great!"
maar inderdaad zoals @Punjab al zegt volume en intensiteit.

ronnie coleman is een perfect voorbeeld wat dit betreft.
door alle middelen en vooral genen... interesseert het amper wat hij doet, als het maar iets van spier aanspreekt.

denk niet dat ooit iemand naar ronnie geeft gekekn en dacht: "damn, that form is absolutely great!"
maar inderdaad zoals @Punjab al zegt volume en intensiteit.

Ja en we weten allemaal hoe vaak hij voor die manier van trainen met achterlijke gewichten hij geopereerd is. Voor een goede vorm was je bij hem inderdaad aan het verkeerde adres :roflol:

Intensiteit is gedefinieerd als de weerstand relatief aan je 1RM. Gewicht zegt dus heel veel over de intensiteit.
Bodybuilders hanteren een andere definitie van intensiteit.. (gewicht, TUT, MMC, rust tussen sets, supersets etc etc.)

Dit is een eeuwige discussie..waar we denk niet mee moeten starten. ;)

Als je het gaat hebben over frequentie, volume en intensiteit lijkt me wel handig om dezelfde definities te hanteren als de mensen die de studies uitvoeren.

Anders kan je het beter over verzuring en pomp hebben.

:trollface:

Intensiteit is gedefinieerd als de weerstand relatief aan je 1RM. Gewicht zegt dus heel veel over de intensiteit.
Ik bedoelde het meer als, ik kan 140 benchen en niks voelen in me chest of ik pak 100 en voel het wel waar ik het wil voelen

Maar goed nvm

Ik bedoelde het meer als, ik kan 140 benchen en niks voelen in me chest of ik pak 100 en voel het wel waar ik het wil voelen

Maar goed nvm
Nog even en er wordt hier geroepen dat er geen spiergroei is zonder spierpijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven