Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat fijn belanden hier in de aloude discussie..

Het feit dat het gros van de powerlifters hier op DBB een kut borst heeft zegt meer dan genoeg.. ;)
 
:popcorn:

Blijft een goed topic dit.

Natuurlijk ga je verschillen zien tussen de verschillende soorten. Een Powerlifter doet alles voor de strength en een Bodybuilder alles voor de grootte van zijn lijf.
 
Wat fijn belanden hier in de aloude discussie..

Het feit dat het gros van de powerlifters hier op DBB een kut borst heeft zegt meer dan genoeg.. ;)
Hehe, het gros van de BB-ers ook trouwens en die trainen nou juist voor een grote borst. :rolleyes:

Verder mee eens dat de discussie weinig zin heeft. De één gebruikt de sportwetenschappelijke vorm van intensiteit in krachttraining (AKA het % ten opzichte van een 1RM) en de andere kant gebruikt intensiteit om aan te geven hoe het aanvoelt (spierfalen, pomp en dat soort dingen). Die discussie ga ik ook niet meer aan.
 
Hehe, het gros van de BB-ers ook trouwens en die trainen nou juist voor een grote borst. :rolleyes:

Verder mee eens dat de discussie weinig zin heeft. De één gebruikt de sportwetenschappelijke vorm van intensiteit in krachttraining (AKA het % ten opzichte van een 1RM) en de andere kant gebruikt intensiteit om aan te geven hoe het aanvoelt (spierfalen, pomp en dat soort dingen). Die discussie ga ik ook niet meer aan.
Dit vind ik nu een goede insteek:thumbs:
 
Vrijdag komt weer dichter bij...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven