Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Omdat ik niet verwacht had dat 75 zo makkelijk zou gaan, vorige week had ik net 3x8x72,5 dus ik dacht ga kijken hoever ik met 75 kom, maar die ging zo makkelijk, dus gooi er volgende week wel 82,5 op.

Ik zou de volgende keer kort setje 70 kg pakken 7 x bijv. Dan kort setje 7 x 80 kg, dan press je die 90 kg ook easy.

Maar waarom ? Je lijkt nu te zeggen om te eindigen op een zo hoog mogelijk gewicht (mogelijk interpreteer ik het verkeerd hoor).

Is dit dan optimaal voor hypertrophy in jou ogen ?

Merk je iets van eventuele sides Flexx, of is dit nog te vroeg om te kunnen beoordelen ?

Maar waarom ? Je lijkt nu te zeggen om te eindigen op een zo hoog mogelijk gewicht (mogelijk interpreteer ik het verkeerd hoor).

Dunno, ik zou in een (korte) kuur zeker wel mijn max vaker opzoeken.

Na je kuur kan je het wel weer anders aanpakken, soieso houd ik variatie in zowel sets als reps.

• Like
Waarderingen: Inb4
Geen verstand van kuren, dus weet niet of dit nodig is.

Volgens mij werken de principes van hypertrophy hetzelfde toch ?
Dat de gewichten over de gehele breedte omhoog gaan dat snap ik.

Nu ja, we moeten het ook allemaal niet te zwart wit bekijken natuurlijk.

Na je kuur kan je het wel weer anders aanpakken, soieso houd ik variatie in zowel sets als reps.

Om vervolgens overbelasting blessures op te lopen? Het blijft imo uitkijken en rustig opbouwen!

naar mijn mening hoeven alleen naturel trainende mensen( en mensen die genetisch gewoon echt naar de klote zijn) zo ingewikkeld te trainen... of je nou 70 of 75 drukt in een set.....

Om vervolgens overbelasting blessures op te lopen? Het blijft imo uitkijken en rustig opbouwen!

Uiteraard,ik bedoel ook zeker niet 1 rm, maar als je 2x 10*75 en daarna 10*80 kg kan pressen kan je ook 4 of 5* 90 kg pressen als je je kracht anders verdeeld.

Kan ook geen kwaad voor je motivatie moet ik zeggen, maargoed daar zal het ook niet aan schorten in een kuur.

Uiteraard,ik bedoel ook zeker niet 1 rm, maar als je 2x 10*75 en daarna 10*80 kg kan pressen kan je ook 4 of 5* 90 kg pressen als je je kracht anders verdeeld.

Kan ook geen kwaad voor je motivatie moet ik zeggen, maargoed daar zal het ook niet aan schorten in een kuur.

Zolang je gewicht gebruikt dat je gewrichten aan kunnen is het allemaal prima.

gewicht zegt geen drol.. gaat om de intensiteit.

naar mijn mening hoeven alleen naturel trainende mensen( en mensen die genetisch gewoon echt naar de klote zijn) zo ingewikkeld te trainen... of je nou 70 of 75 drukt in een set.....

dus als je roids gebruikt maakt het niet uit hoeveel gewicht je drukt in een set?

• Topic Starter Topic Starter

In mijn ogen niet, vind onder de 5reps sowieso beetje nutteloos.

Merk je iets van eventuele sides Flexx, of is dit nog te vroeg om te kunnen beoordelen ?

Denk te vroeg, voel me iig geweldig!

Max zoek ik sowieso wel op maar niet op low rep.

Geen verstand van kuren, dus weet niet of dit nodig is.

Volgens mij werken de principes van hypertrophy hetzelfde toch ?
Dat de gewichten over de gehele breedte omhoog gaan dat snap ik.

Nu ja, we moeten het ook allemaal niet te zwart wit bekijken natuurlijk.

Proberen elke training zwaarder en/of meer reps met goeie uitvoering vind ik belangrijkste in een bulk.

Wat is dat rustig opbouwen?:P

Daar moet ik nog achter komen, ben nog niet zo langer niet meer natty:p

ik zal ook nog wel meer mn max opzoeken met 5rm ofzo, maar zoals ik al zei ben nog beetje zoekende.

Zolang je gewicht gebruikt dat je gewrichten aan kunnen is het allemaal prima.

Blessures kan ik nu niet gebruiken nee.

gewicht zegt geen drol.. gaat om de intensiteit.

Ook dat!

Weet je toch:)

Welkom op DBB, wat zijn je doelen?? :D:D:D

Heb geen doelen, doe maar wat.

dus als je roids gebruikt maakt het niet uit hoeveel gewicht je drukt in een set?

ja man, 50x20 of 10x100 is allebei toch 1000:P

Training van toen straks Pull:

pwo: 1,5 scoop der hammer

Opwarmen

Plate loaded row smal
15x40
12x80
12x110
11x120 pr
10x125 pr
9x125

Weighted pull ups
5xbw
7xbw +7,5
6xbw +7,5
6xbw +7,5

Plate loaded pulldown
15x70
10x110
10x110
9x110

Seated cable row breed
12x65
10x71
9x71

Db shrugs
15x30
14x40
12x40
12x40

Unilateral cable reverse fly
3x15x9

Unilateral plate loaded row breed
15x40
12x55
11x60 pr
10x60

Preacher db curl
12x17,5
10x17,5
9x17,5

Hammer db curl
11x15
9x15
8x15

Damn! ging weer super, begin echt stuk sterker te worden. Pomp was ook weer ziek!

wat een conclusie trek je daaruit hahaha jezus. dat zeg ik helemaal niet... begrijpend lezen was zeker jou beste vak op de basisschool?

misschien een iq-test verplichten voordat je mag reageren?

wat ik bedoel: dat het geen hol uitmaakt of je nou de ene x net iets meer kan drukken dan de andere keer, zoals @vntl al zegt het gaat om intensiteit.. als je naturel bent zou ik me meer druk maken of je wel 'perfect' traint.

*Ik ga stuk*

Progressiv overload + kcal surplus = gainz

wat een conclusie trek je daaruit hahaha jezus. dat zeg ik helemaal niet... begrijpend lezen was zeker jou beste vak op de basisschool?

misschien een iq-test verplichten voordat je mag reageren?

wat ik bedoel: dat het geen hol uitmaakt of je nou de ene x net iets meer kan drukken dan de andere keer, zoals @vntl al zegt het gaat om intensiteit.. als je naturel bent zou ik me meer druk maken of je wel 'perfect' traint.
Wat heerlijk! Je impliceert hier dus dat als je kuurt dat je maar wat aan kunt kloten:roflol: Als je maar gewoon redelijk zwaar traint en een asociale pomp pakt..:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven