XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
40 winstrol verdeeld?

• Topic Starter Topic Starter

Haha 100kg.

In b4 dikke calf/shinpumps en niet kunnen lopen :D

Lekka!

''Drempel om meteen spuit erin te jassen is er nog. Maar komt goed.''

Niet klaar voor de naald, niet klaar voor anabolen :o

Toch succes gewenst!

Haha toch bedankt.

No offense, maar kun je met dergelijke stats niet gewoon beter je novice gains uitmelken?

Nee, waarom nog jaren natty aanklote voor minimale gains als ik toch zeker weet dat mijn doel natty niet haalbaar is.

Wat zijn je stats flexx ik zit op mijn telefoon en kan het niet direct zien

Vanmorgen 68,3kg vrijdag gemeten op 11%.

Die kloppen niet meer:P

Welkom!

Ja hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ik lees weer gezellig mee. In!

En succes natuurlijk:)

Thanks en welkom natuurlijk.

20 smorgens, 20 laat in middag of vroeg op avond.

Toen straks Lb getraind:

pwo: 1,5scoop der hammer

opwarmen

Squat
10x40
10x60
3x8x72,5
Gaat de goeie kant op

Rdl
10x40
10x65
3x8x87,5 vpr

Standing calve raises
10x80
3x8x140

Hacksquat
10x60
12x85
11x85
10x90 pr

Lying leg curl
13x42,25
12x42,25
12x42,25

Leg extension
16x80
15x80
15x80

Seated calve raises
3x15x41 vpr

Rope crunches
25x71 pr lol
23x71
22x71

Heerlijke training! Kracht gaat lekker, maar zal wel door meer kcal komen. Morgen rustdag.

Deze stats en dan gaan kuren :')

In. Succes!

Waarom verdelen? Beter neem je het in 1x voor je training. Gaat er ook minder verloren

Goed bezig mannen! Lekker massaal dit soort clowneske shit aanmoedigen om straks weer te huilen dat je "sport zo onterecht een slechte naam heeft" en dat "de media zo dom en ongenuanceerd zijn".

Hier. Dit soort grappen, waar iedereen nu zo enthousiast op reageert, is waarom dat allemaal zo is en hoe het in stand wordt gehouden.

7 weken winny only op 64kg....

Goed bezig mannen! Lekker massaal dit soort clowneske shit aanmoedigen om straks weer te huilen dat je "sport zo onterecht een slechte naam heeft" en dat "de media zo dom en ongenuanceerd zijn".

Hier. Dit soort grappen, waar iedereen nu zo enthousiast op reageert, is waarom dat allemaal zo is en hoe het in stand wordt gehouden.

Oef. Gelukkig hebben we jou nog. De stem der wijsheid! Onze steun en toeverlaat. Hoera voor de visser!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom verdelen? Beter neem je het in 1x voor je training. Gaat er ook minder verloren

Mij werd aangeraden om te verdelen, na jou post heb ik het effe opgezocht en zijn er bij die zeggen verdelen, maar andere zeggen dat het niet veel uitmaakt.

Zulke reacties had ik ook wel verwacht. Mensen die alleen maar naar lichaamsgewicht kijken, weeg ondertussen 69kg maar dat doet er niet toe. Ik weet dat er natty vast nog wel wat valt te halen, maar ik ben geen beginner, ik kom van ver en ik weet gewoon zeker dat ik dit wil. Dus boeit me verder ook vrij weinig wat je er van vindt.

Tuurlijk ben je dat wel. Je hebt alleen e-stats. Das allemaal leuk en prima, ik begrijp alleen niet dat meer ervaren mensen dit toejuichen. Maar de ego'tjes zijn alweer gekrenkt zie ik. Volgende keer weer lekker boehoe doen als er weer een bb'er omvalt en de stomme boze nep journalisten wat schrijven.

130kg squat. I think not. Wel 130 hashtags.

:popcorn:

We kunnen overigens over zijn stats vallen, buiten het feit dat dit natuurlijk enorm subjectief is, is flex wel iemand die niet overhaast de keuze heeft gemaakt en met verstand bewust die keuze maakt. Ik stel voor dat @pescatore en @flex123 en ondergetekende eens een keer samen gaan gymmen.

Waarom ik ook? Ik squat helemaal niet en juice al jaren :rolleyes:

:popcorn:

We kunnen overigens over zijn stats vallen, buiten het feit dat dit natuurlijk enorm subjectief is, is flex wel iemand die niet overhaast de keuze heeft gemaakt en met verstand bewust die keuze maakt. Ik stel voor dat @pescatore en @flex123 en ondergetekende eens een keer samen gaan gymmen.

Waarom ik ook? Ik squat helemaal niet en juice al jaren :rolleyes:
Klinkt alsof je aandelen hebt.... Met "verstand", "niet overhaast" en "bewust" 7 weken winny only. Iemand nog een Arnold quote erbij misschien?

Waarom de fak ik met jou en flexx willen gaan "gymmen"?

De forumhater is ook weer van de partij.

Klinkt alsof je aandelen hebt.... Met verstand 7 weken winny only.

Waarom de fak ik met jou en flexx willen gaan "gymmen"?

Aandelen in Flex? :roflol:

Ik ben het vaak met je posts eens, maar een stukje nuancering is wel op zijn plaats hier. Uiteraard staat het je vrij je ongezouten mening neer te plempen ;)

Overigens schrijf ik niet dat zijn keuze ansich verstandig is, maar dat hij met zijn verstand gekozen heeft om te gaan kuren. Wel blijven lezen he.

Aandelen in Flex? :roflol:

Ik ben het vaak met je posts eens, maar een stukje nuancering is wel op zijn plaats hier. Uiteraard staat het je vrij je ongezouten mening neer te plempen ;)

Overigens schrijf ik niet dat zijn keuze ansich verstandig is, maar dat hij met zijn verstand gekozen heeft om te gaan kuren. Wel blijven lezen he.
Aha dus de keuze is niet verstandig, maar hij heeft wel met verstand gekozen om te kuren. Dat maakt het idd een stuk logischer!

... Hier Sanca ook wat aandacht voor jou jongen.

Aha dus de keuze is niet verstandig, maar hij heeft wel met verstand gekozen. Dat maakt het idd een stuk duidelijker!

Je moet in de politiek gaan, alles uit zijn verband trekken en iets uitlichten waar het niet om draait. Zijn ze daar ook goed in :roflol:

Om lekker te dollen met elkaar en plezier te maken? :trio:
Hij doet alleen maar aan trollen op het internet.

2004-Trollls-1.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven