MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij lift ook vast niet met zijn 48% BF

Ja dit topic kent een vliegende start...

011008buifo05.jpg

2 rellogs:D

:popcorn:

We kunnen overigens over zijn stats vallen, buiten het feit dat dit natuurlijk enorm subjectief is, is flex wel iemand die niet overhaast de keuze heeft gemaakt en met verstand bewust die keuze maakt. Ik stel voor dat @pescatore en @flex123 en ondergetekende eens een keer samen gaan gymmen.

Waarom ik ook? Ik squat helemaal niet en juice al jaren :rolleyes:
In!:woot:

Het wordt een soort van Marvin logje, leuk :popcorn:
:cheer:

Ikrekenhetgoed:marvin:
Ja dit topic kent een vliegende start...

011008buifo05.jpg
Incoming....

...gains!:woot:

• Topic Starter Topic Starter
Godver, het is dat ik moet eten voor de gains nu, anders had ik alles wel gequote.:roflol:

Ik bedoel het allemaal niet zo verkeerd hoor @Poepiemonster ,als ik je Avatar bekijk dan vind ik je eigenlijk best lief (ondanks dat ik in jou ogen maar een gore kut-ecto ben :roflol:)

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk ben je dat wel. Je hebt alleen e-stats. Das allemaal leuk en prima, ik begrijp alleen niet dat meer ervaren mensen dit toejuichen. Maar de ego'tjes zijn alweer gekrenkt zie ik. Volgende keer weer lekker boehoe doen als er weer een bb'er omvalt en de stomme boze nep journalisten wat schrijven.

130kg squat. I think not. Wel 130 hashtags.

Wat jij wil, kan mezelf wel allemaal gaan verdedigen, maar jij hebt toch al vooroordelen zonder dat je mijn verleden kent. Die 130 squat was voor mn blessures. Ben al blij dat ik nu kan squaten en nog steeds opbouwend.

:popcorn:

We kunnen overigens over zijn stats vallen, buiten het feit dat dit natuurlijk enorm subjectief is, is flex wel iemand die niet overhaast de keuze heeft gemaakt en met verstand bewust die keuze maakt. Ik stel voor dat @pescatore en @flex123 en ondergetekende eens een keer samen gaan gymmen.

Waarom ik ook? Ik squat helemaal niet en juice al jaren :rolleyes:

Nee dankje hoef niet met haters te trainen, train alleen met mensen die mij respecteren.

Klinkt alsof je aandelen hebt.... Met "verstand", "niet overhaast" en "bewust" 7 weken winny only. Iemand nog een Arnold quote erbij misschien?

Waarom de fak ik met jou en flexx willen gaan "gymmen"?

Ik heb het idd niet in 1 nacht besloten. Hoeveel mensen beginnen er wel niet met kuren die nog lang niet aan zn natty max zitten. Je kan er van vinden wat je wilt maar jou gehaat veranderd niks.

De forumhater is ook weer van de partij.

Haha

Aandelen in Flex? :roflol:

Ik ben het vaak met je posts eens, maar een stukje nuancering is wel op zijn plaats hier. Uiteraard staat het je vrij je ongezouten mening neer te plempen ;)

Overigens schrijf ik niet dat zijn keuze ansich verstandig is, maar dat hij met zijn verstand gekozen heeft om te gaan kuren. Wel blijven lezen he.

Dit

wat een heisa om een beetje winny

Jaa, overdreven he.

Om lekker te dollen met elkaar en plezier te maken? :trio:

Gezellig he

Aha dus de keuze is niet verstandig, maar hij heeft wel met verstand gekozen om te kuren. Dat maakt het idd een stuk logischer!

... Hier Sanca ook wat aandacht voor jou jongen.

Juist!

Je moet in de politiek gaan, alles uit zijn verband trekken en iets uitlichten waar het niet om draait. Zijn ze daar ook goed in :roflol:

Haha

Hij lift ook vast niet met zijn 48% BF

Rellers blijf je toch wel houden.

Het wordt tijd dat mijn vrinden @johnyjordaan en @Poepiemonster zich hier even in mengen dunkt me. Dat zijn tenminste bakens van nuance en verstand.

Ja kom op gezellig mannen.

Ik wou hier al bijna mijn mening gaan uiten, maar dan zit heel het forum weer op de kast.

Leef je uit.

Doe het niet voor jezelf. Doe het voor de gainzzzzz....

Gainsssss.

Je hebt je zegje gedaan, ga nu maar gewoon verder met je leven.

Welk leven?

Het wordt een soort van Marvin logje, leuk :popcorn:

Dat was ook de bedoeling, ik gebruik helemaal geen winny haha.(toch wel)

Ja jouwes valt niet zoveel meer te rellen, dacht dan neem ik het maar over.

Ik bedoel het allemaal niet zo verkeerd hoor @Poepiemonster ,als ik je Avatar bekijk dan vind ik je eigenlijk best lief (ondanks dat ik in jou ogen maar een gore kut-ecto ben :roflol:)

Lol!

Tip, als je geen rellen of trollen wilt in je log dan moet je er ook niet op ingaan.

Het zijn geen geweldige stats om te gaan kuren maar snap flex ergens wel omdat ie al 34 is en z'n streef niet natty haalbaar is.

Ik heb zeker niet het idee dat hij zomaar wat doet. En 7 weken winstrol, Ik heb wel veel gekkere dingen hier voorbij zien komen.

Snap de pl**ris uitbraak niet zo.

Staar jullie niet zo blind op die stats. Flex heeft, zo te lezen, al jaren ervaring en leeft toch wel voor de sport.

Als hij dan maar +-70kg weegt is dat allicht het teken dat hij genetisch niet blessed is en het dus moeilijk is om daar nog spiermassa bij te plakken.

Gezien zijn trainingservaring, leeftijd en kennis is het voor hem het goede moment om te kuren.

Bam! Dikke massa beuken met deze kuurtje Stanozolol toch. JWZ!!

Ik kan niet helemaal vrij reageren jongens. Sanca ligt op de loer om me weer eens te bannen.... Shhh niet bewegen dus

• Like
Waarderingen: Rain
Wat jij wil, kan mezelf wel allemaal gaan verdedigen, maar jij hebt toch al vooroordelen zonder dat je mijn verleden kent. Die 130 squat was voor mn blessures. Ben al blij dat ik nu kan squaten en nog steeds opbouwend.

Nee dankje hoef niet met haters te trainen, train alleen met mensen die mij respecteren.

Ik heb het idd niet in 1 nacht besloten. Hoeveel mensen beginnen er wel niet met kuren die nog lang niet aan zn natty max zitten. Je kan er van vinden wat je wilt maar jou gehaat veranderd niks.

Haha

Dit

Jaa, overdreven he.

Gezellig he

Juist!

Haha

Rellers blijf je toch wel houden.

Ja kom op gezellig mannen.

Leef je uit.

Gainsssss.

Welk leven?

Dat was ook de bedoeling, ik gebruik helemaal geen winny haha.(toch wel)

Ja jouwes valt niet zoveel meer te rellen, dacht dan neem ik het maar over.

Lol!

Was een grapje, mij boeit het echt helemaal niets wat een ander doet maar ik begrijp je keuze wel goed (rijmt ook nog).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven