MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn geen geweldige stats om te gaan kuren maar snap flex ergens wel omdat ie al 34 is en z'n streef niet natty haalbaar is.

Ik heb zeker niet het idee dat hij zomaar wat doet. En 7 weken winstrol, Ik heb wel veel gekkere dingen hier voorbij zien komen.

Snap de pl**ris uitbraak niet zo.

Gelukkig is je streef wel haalbaar met Winny.
Dan is je huidige fysiek je streef dus. :)

wat nou als iedereen stopt met zeuren en hem zn ding laat doen? links of rechtsom gaat het toch gebeuren.

Gelukkig is je streef wel haalbaar met Winny.
Dan is je huidige fysiek je streef dus. :)
wat een achterlijke opmerking. je snapt best dat hij niet verwacht na 1kuur zn streeffysiek te halen. hij bedoeld gewoon dat zn streeffysiek niet naturel haalbaar is. kom op man.

wat een achterlijke opmerking. je snapt best dat hij niet verwacht na 1kuur zn streeffysiek te halen. hij bedoeld gewoon dat zn streeffysiek niet naturel haalbaar is. kom op man.

Achterlijke opmerking?
Hoezo?
Als je niet de discipline hebt om naturel je streeffysiek, of in ieder geval wat buffer te worden dan ts, vind ik aas ook dom.

Ik heb ook Winny gedaan en er aardig wat van overgehouden hoor.
Een spatader op mijn bal o.a. ;)

Achterlijke opmerking?
Hoezo?
Als je niet de discipline hebt om naturel je streeffysiek, of in ieder geval wat buffer te worden dan ts, vind ik aas ook dom.

Wie zegt dat iemand zijn streef haalbaar is als naturel. Nu doe je net overkomen alsof iedereen zijn streef haalbaar is als naturel. Beetje vaag imo.

Kennelijk heb je er ook een spatader in je brein aan over gehouden ;)

Achterlijke opmerking?
Hoezo?

als ik je moet uitleggen waarom het achterlijk is... haha oke. niveau is weer hoog.. hier komt dus dat "domme vleeskop" stereotiep vandaan....

heb je überhaupt gelezen wat ik typte?
ik zei letterlijk :"hij verwacht niet zijn streeffysiek te behalen met deze kuur."

maargoed jij hebt een plaat voor je kop dat is weer duidelijk. ik ken de ts toevallig. hij heeft een hart voor de sport en de juiste mentaliteit. is winny de juiste keuze? nee ik zou ook voor andere middelen gaan, maar dat geeft jouw geen reden om hem compleet af te zeiken.

'Spatader in je brein'.
Het Rich Piana niveau is weer hoog.
Wel allemaal elkaars reacties liken he!

Maar als je echt hart voor de sport hebt en de juiste mentaliteit, is 69+ kg ook makkelijk haalbaar zónder aas.
Niet meer en niet minder, that's it.

En dat ts helemaal zelf moet weten wat hij doet, hoef je mij niet te vertellen.
Maar dat je dan ook wat kritische opmerkingen kan verwachten,
… . tsja.
Teveel veren in je kont gaan kriebelen.

TS ziet eruit en weegt hetzelfde als een meisje van 12 dat aan ballet doet.... Maar hij is er klaar voor hoor!! Veel ervaring, perfect, leeft ervoor. Hij doet ook niet zomaar wat! Winny is weloverwogen en voor hem een uitstekende keuze. :lol:

---

Hou nou ff op zeg. Waar gaat dit nou over? Gaan we elkaar nou echt wijs proberen te maken dat dit geen complete farce is? En natuurlijk mag hij doen wat hij wil en ik wens hem zelfs oprecht alle succes. Dit is echter een forum. Dan zeggen andere mensen ook wat ze ervan vinden. Ook als dat geen gejuich is. Mijn excuses daarvoor aan TS en zijn vriendjes... Maar deal with it, of zet je shit niet op een openbaar forum als je het er lastig mee hebt.

Laatst bewerkt:
BringItOn-Blaine.gif

:popcorn::popcorn:

TS ziet eruit en weegt hetzelfde als een meisje van 12 dat aan ballet doet.... Maar hij is er klaar voor hoor!! Veel ervaring, perfect, leeft ervoor. Hij doet ook niet zomaar wat! Winny is weloverwogen en voor hem een uitstekende keuze. :lol:

---

Hou nou ff op zeg. Waar gaat dit nou over? Gaan we elkaar nou echt wijs proberen te maken dat dit geen complete farce is? En natuurlijk mag hij doen wat hij wil en ik wens hem zelfs oprecht alle succes. Dit is echter een forum. Dan zeggen andere mensen ook wat ze ervan vinden. Ook als dat geen gejuich is. Mijn excuses daarvoor aan TS en al vriendjes... maar deal with it, of zet je shit niet op een openbaar forum als je het er lastig mee hebt.
ik zou als ts zijnde het ook anders hebben aangepakt als ik hem was en eerst op natuurlijke wijze iets forser worden.

maar hoe jullie hier losbranden is wel kinderachtig. "een meisje van 12 dat aan ballet doet" komop man, hoe oud ben je zelf. kan je ook anders verwoorden. wie zeikt er over jouw 86kg met 48% vet.

ik zou als ts zijnde het ook anders hebben aangepakt als ik hem was en eerst op natuurlijke wijze iets forser worden.

maar hoe jullie hier losbranden is wel kinderachtig. "een meisje van 12 dat aan ballet doet" komop man, hoe oud ben je zelf. kan je ook anders verwoorden. wie zeikt er over jouw 84kg met 48% vet.
Is ondertussen gestegen naar 56%. Als je hem kent en het beste met hem voor hebt, dan hoor je dichter bij mijn bewoordingen te zitten dan die van jou. P.s. hoofdletters zijn niet verboden en ruim je kamer eens op!

Laatst bewerkt:
Is ondertussen gestegen naar 56%. Als je hem kent en het beste met hem voor hebt, dan hoor je dichter bij mijn bewoordingen te zitten dan die van jou. P.s. hoofdletters zijn niet verboden en ruim je kamer eens op!
zal ik doen papa, jij krijgt bij deze de 1e prijs voor dutch bodybuilding zieligert van het jaar. hang hem boven je bed en ben er trots op

Pesc en remon hebben natuurlijk wel een punt. Het feit dat flexx nog geen 70 weegt en niet al te sterk is, bewijst dat hij ergens iets niet goed doet. De basiskennis is dus kennelijk niet aanwezig. De trainingservaring en de kennis die hem worden toegedicht, zijn er dus niet. En dan is aas natuurlijk niet de oplossing. En al helemaal niet verstandig. Just my 2 cents.

Pesc en remon hebben natuurlijk wel een punt. Het feit dat flexx nog geen 70 weegt en niet al te sterk is, bewijst dat hij ergens iets niet goed doet. De basiskennis is dus kennelijk niet aanwezig. De trainingservaring en de kennis die hem worden toegedicht, zijn er dus niet. En dan is aas natuurlijk niet de oplossing. En al helemaal niet verstandig. Just my 2 cents.
mee eens. maar de manier waarop..... ik bedoel komop...

Als zij het op deze manier hadden verwoord ipv "fysiek van een balletmeisje" en "farce" had het denk ik nog ik niet deze reacties teweeg gebracht

Ik vind alles best hoor mannen. Maar dan ook NOOIT meer zeiken over welk AAS gerelateerd onderwerp dan ook...

Als zij het op deze manier hadden verwoord ipv "fysiek van een balletmeisje" en "farce" had het denk ik nog ik niet deze reacties teweeg gebracht
Zij?
Hoho, wil je mij niet vergelijken met Maarten van Rossem alsjeblieft.
Ik word altijd een beetje moe van de iets te positieve en/of optimistische reacties.

De meesten hier halen met behulp van aas toch hun streef fysiek niet.

Iets met leef en laat leven..

Het is niet alsof flex een festivalbodydildoer is die het doet omdat hij even "snel" wat wil. En overigens, zijn er hier op het forum tal van mensen die met een soortgelijk fysiek begonnen zijn met kuren/blasten en toen ze een proper fysiek opgebouwd hadden ineens respect kregen. Denk aan een nootmuskaatje no offence bro.

Scheef om op flex te haten voor zo'n reden.

Laatst bewerkt:
:popcorn:

We kunnen overigens over zijn stats vallen, buiten het feit dat dit natuurlijk enorm subjectief is, is flex wel iemand die niet overhaast de keuze heeft gemaakt en met verstand bewust die keuze maakt. Ik stel voor dat @pescatore en @flex123 en ondergetekende eens een keer samen gaan gymmen.

Waarom ik ook? Ik squat helemaal niet en juice al jaren :rolleyes:

Belangrijkste is niet of je wel of niet squat maar hoe je benen zijn ontwikkeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven