XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ook dat Flexx een permban moet krijgen als hij wél een test kuurtje gaat doen hierna.
Dbol, Tbol, Winny en Sarms zijn wel toegestaan. :)

Prima kuurtje hoor :)
 
2/3de ohp op bench is een normaal ratio, vandaar mijn vraag. Jouw ohp is seated dus daarin ben je gewoonlijk wel iets sterker dan standing, dus jouw ratio is gewoon goed hoor ;)[/QUOT

2\3 ratio klopt mis wel maar niet als je hem na een bench training doet
 
Zo ook vandaag weer in de gym. Een PT die een obese vrouw leg extensions laat doen terwijl ze het over haar voeding hebben.
Ik citeer de PT: "Ja, eet inderdaad vooral veel noten als snack. Dat verzadigd echt een stuk beter dan koolhydraat-rijke producten."

Dan vraag ik mij dus echt af waarom je het ten eerste over eten hebt terwijl je client aan het trainen is en daarnaast zal ik over het advies zelf niet eens uitspraken doen :P.



What's up?

Goed advies by the way
 
Ik vind ook dat Flexx een permban moet krijgen als hij wél een test kuurtje gaat doen hierna.
Dbol, Tbol, Winny en Sarms zijn wel toegestaan. :)

Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, als ik een voorspelling mag maken dan zeg ik dat flex het podium niet op gaat.
 
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, als ik een voorspelling mag maken dan zeg ik dat flex het podium niet op gaat.

Volgende kuur staat al gepland hoor:)
 
Ik ben weer terug van m'n 2 dagen 'vakantie', genoten van de laatste posts:roflol::roflol:
 
Flexx, hoeveel kg ben je nu in totaal bijgekonen? Ik weet dat ik dat ook kan opzoeken, maar 40 paginas is te veel....
 
Haha beter laat dan nooit :) misschien al gezegd, maar voor wanneer staat je volgende kuur gepland?

Februari is de bedoeling

Flexx, hoeveel kg ben je nu in totaal bijgekonen? Ik weet dat ik dat ook kan opzoeken, maar 40 paginas is te veel....

4,5 kg in 2,5week ongeveer

Laatste 2dagen is gewicht weer beetje gedaald, maar oog minder vochtig. Woog vanmorgen 72,1kg. Wat is wijsheid vanaf maandag naar 3700kcal of toch nog op 3500 blijven.

Gisteren benen:

Opwarmen

Squat
10x40
8x60
5x70
8x80
Stonden 2 meiden in powerrack ook met 80kg te squaten, wel maar 2rep maar ik dacht het kan toch niet zijn dat hun evenveel als mij squaten:P
5x90 nice!
8x80
8x80

Hacksquat plate loaded
10x70
10x100
10x120 pr
9x120
9x120

Rdl
10x60
8x80
9x92,5 pr
8x92,5
8x92,5
10x80 trage reps

Lying leg curl
12x47
12x47
10x47

Leg extension
15x90
12x100
12x120
10x140
8x160 pr

Standing calve raises
12x40
12x80
3x15x120
Al een week spierpijn in mn kuiten, zit goed vast ofzo, tpoch eens laten masseren volgende keer bij sportmasseur.

Lekker hoor! Wel beetje pijn in mn knieen maar is nu eigenlijk wel weer weg. Vanmiddag Pull en daarna AYCE sushi met FREAKJAM
 
Dat kan door de leg extensions komen.


Was daarvoor al:), tijdens hacksquat, maar laatste setje mn voeten hoger gezet en toen was druk ook stuk minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven