- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Nope Kilo
plate loaded.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plate loaded.Ben nu al benieuwd of je dan zwaar genoeg bent om te mogen kuren van de medemens hier

Ben nu al benieuwd of je dan zwaar genoeg bent om te mogen kuren van de medemens hier![]()
Laatste 2dagen is gewicht weer beetje gedaald, maar oog minder vochtig. Woog vanmorgen 72,1kg. Wat is wijsheid vanaf maandag naar 3700kcal of toch nog op 3500 blijven.
3700 op jou gewicht vind ik best wel veel man, wat doe je in het dagelijks leven?

3700 op jou gewicht vind ik best wel veel man, wat doe je in het dagelijks leven?

En hoe ging de RDL? Op zich een net gewicht, goed voor de rug kracht![]()
Ben nu al benieuwd of je dan zwaar genoeg bent om te mogen kuren van de medemens hier![]()

Ik ben bang dat daar de meningen over zullen verschillen..........

Dat is idd veel maar de regel is dat als je gewicht te lang stabiel blijft of daalt dat je de kcal moet uppen natuurlijk![]()

Momenteel ? Orals slikken en Quoten in mijn Log op Dbb![]()

, zal wel iets hoger zijn,maar denk dat vorige meting niet echt goed was want toen was het 11%. Naja kcal gaat iig omhoog naar 3700 vanaf maandag
je kan veel meer gewicht gebruiken bij die rackpulls. Ik zou werken naar 1 topset ipv 4 xhetzelfde gewicht. je hoeft niet veel reps te doen, het gaat om de stretch. Tenminste, ik ga er vanuit dat je rackpulls voor je traps doet.
bijvoorbeeld
5 x 120
3 x 150
3 x 180
1 x 200 lanng vasthouden
Ik heb 't niet helemaal afgekeken maar die hoogte rond 2.50 min schiet toch ook niet op.
je kan veel meer gewicht gebruiken bij die rackpulls. Ik zou werken naar 1 topset ipv 4 xhetzelfde gewicht. je hoeft niet veel reps te doen, het gaat om de stretch. Tenminste, ik ga er vanuit dat je rackpulls voor je traps doet.
bijvoorbeeld
5 x 120
3 x 150
3 x 180
1 x 200 lanng vasthouden
Die manlet heeft als natty grotere traps dan de meeste roiders hier, dus waarom zou het niet werken volgens jou?Ik heb 't niet helemaal afgekeken maar die hoogte rond 2.50 min schiet toch ook niet op.
Ik ben nog steeds op zoek naar zijn traps.Die manlet heeft als natty grotere traps dan de meeste roiders hier, dus waarom zou het niet werken volgens jou?
Geen idee waarom je dit zegt, maar als jij dat vindt kan ik daar weinig aan veranderen. Maakt mij verder ook weinig uit.