- Waardering
- 34.342
Omdat dat zo isik heb het over de laatste dagen, zit sinds maandag ronde de 72,8 ,maar oog vandaag harder dan maandag.
Haha oke snap hem

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat dat zo isik heb het over de laatste dagen, zit sinds maandag ronde de 72,8 ,maar oog vandaag harder dan maandag.

Is het al vrijdag??
Nice man die training! Shape zag er ook goed uit. Verhogen of niet vind ik lastig. Maar als je toch al weet dat je volgende kuur een cutkuur wordt met injects..dan maakt mogelijk iets meer vet ook niet uit![]()
Eerste kuur met injects ook een bulk pakken man, op naar de 85
Op 40mg zal het trouwens wel meevallen met je lever hoor, wordt hier altijd behoorlijk paniekerig over gegaan.
Enige oplossing en dan als je gaat cutten gewoon clen erin duwen, dan ga je wel weer de semi-natty kant op maarja.
Mijn zwager gaint nu massa in een behoorlijk deficit. Op genoeg gear cutten is IMO op het niveau van @flexx123 prima om droger en buffer te wordenInderdaad.
Ik vind een cutkuur in bijna alle gevallen onzin. Of in ieder geval nutteloos.
Kuren doe je om spiermassa aan te komen, tenzij je wedstrijden doet.
Cutten mbv spiermassa is niet overdreven ingewikkeld
En zeker in Flexx zijn geval zou ik altijd bulken.
Dit

Mijn zwager gaint nu massa in een behoorlijk deficit. Op genoeg gear cutten is IMO op het niveau van @flexx123 prima om droger en buffer te worden
Dit![]()

Mijn zwager gaint nu massa in een behoorlijk deficit. Op genoeg gear cutten is IMO op het niveau van @flexx123 prima om droger en buffer te worden
Dit![]()
Mijn zwager gebruikt momenteel enkel test-P en zeker geen gekke doseringen.
True..ook een goede optie..Dan snap ik nog niet waarom je geen bulkkuur zou doen, zeker met het fysiek van ts(geen aanval)
Bulkkuur en je vetpercentage in de gaten houden is beter.
Gaat Flexx powerliften? Heb ik iets gemist?Cutten.....
Je zou er het komende jaar niet eens over na moeten denken.