AndroidHealthClinic

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het al vrijdag??

Nice man die training! Shape zag er ook goed uit. Verhogen of niet vind ik lastig. Maar als je toch al weet dat je volgende kuur een cutkuur wordt met injects..dan maakt mogelijk iets meer vet ook niet uit:roflol:

Eerste kuur met injects ook een bulk pakken man, op naar de 85 :D

Op 40mg zal het trouwens wel meevallen met je lever hoor, wordt hier altijd behoorlijk paniekerig over gegaan.

Is het al vrijdag??

Nice man die training! Shape zag er ook goed uit. Verhogen of niet vind ik lastig. Maar als je toch al weet dat je volgende kuur een cutkuur wordt met injects..dan maakt mogelijk iets meer vet ook niet uit:roflol:
Eerste kuur met injects ook een bulk pakken man, op naar de 85 :D

Op 40mg zal het trouwens wel meevallen met je lever hoor, wordt hier altijd behoorlijk paniekerig over gegaan.

Inderdaad.
Ik vind een cutkuur in bijna alle gevallen onzin. Of in ieder geval nutteloos.
Kuren doe je om spiermassa aan te komen, tenzij je wedstrijden doet.
Cutten mbv spiermassa is niet overdreven ingewikkeld
En zeker in Flexx zijn geval zou ik altijd bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Ok vast discussiepunt voor morgenmiddag, wat kan ik het beste doen na deze kuur. Met 1 voorwaarde dat ik in mei shredded ben.

Blasten en cruisen uiteraard, als je nu off gaat en dan straks bulk kuur, gevolgd door cut kuur kan je net zo goed gaan cruisen. Als het zelfs niet gezonder is

Easy gewoon blasten & cruisen

• Topic Starter Topic Starter
Na mn winny kuur voor altijd on blijven?:p

Inderdaad.
Ik vind een cutkuur in bijna alle gevallen onzin. Of in ieder geval nutteloos.
Kuren doe je om spiermassa aan te komen, tenzij je wedstrijden doet.
Cutten mbv spiermassa is niet overdreven ingewikkeld
En zeker in Flexx zijn geval zou ik altijd bulken.
Mijn zwager gaint nu massa in een behoorlijk deficit. Op genoeg gear cutten is IMO op het niveau van @flexx123 prima om droger en buffer te worden

Na mn winny kuur voor altijd on blijven?:p
Dit:exactly:

Mijn zwager gaint nu massa in een behoorlijk deficit. Op genoeg gear cutten is IMO op het niveau van @flexx123 prima om droger en buffer te worden

Dit:exactly:

Dan snap ik nog niet waarom je geen bulkkuur zou doen, zeker met het fysiek van ts(geen aanval)
Bulkkuur en je vetpercentage in de gaten houden is beter.

Mijn zwager gebruikt momenteel enkel test-P en zeker geen gekke doseringen.

Dus op een simpel Test-Mast of Test only kuurtje moet het IMO best lukken..

Het is nu niet of Flexx al 90kg weegt bij zijn lengte
Dan snap ik nog niet waarom je geen bulkkuur zou doen, zeker met het fysiek van ts(geen aanval)
Bulkkuur en je vetpercentage in de gaten houden is beter.
True..ook een goede optie..

Het zal altijd een eeuwige discussie blijven als je enkel een paar blasts doet ipv blasten-cruisen. Ga je cutten of bulken op gear?

Gewoon rustig bulken, test-mast geniet mijn voorkeur.

Op een eerste injectkuur ga je groeien en je moet al een slecht dieet hebben om vet te worden tijdens die eerste kuur.

Als je gaat cutten blijft er niets van je gains nu over.

Zou eerst eens gewoon gestaag verder bouwen als ik Flex was. Niet teveel aan bulken en cutten denken. Als je off gaat, dan zorgen dat je de gains behoudt zonder al te veel vet aan te zetten, dan daarna met eerste inject kuur gestaag verder bouwen. Je kunt prima langzaam aan groot worden zonder al te vet te worden. Neem gewoon je tijd ervoor.

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven