MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou eerst eens gewoon gestaag verder bouwen als ik Flex was. Niet teveel aan bulken en cutten denken. Als je off gaat, dan zorgen dat je de gains behoudt zonder al te veel vet aan te zetten, dan daarna met eerste inject kuur gestaag verder bouwen. Je kunt prima langzaam aan groot worden zonder al te vet te worden. Neem gewoon je tijd ervoor.

Hier sluit ik me bij aan. Kleine toevoeging: zsm met HGH beginnen:trollface:

:roflol: vergeet de insuline niet ook meteen dan :o

• Like
Waarderingen: Vonk
Hoe ist, zo rijk ben ik niet.

Insuline is volgens mij niet zo duur hoor, GH is idd een ander verhaal.

Simpel houden met test only ?

Zou idd gewoon test only doen de eerste keer en daarna pas gaan stacken, zo kun je elk middel classificeren voor jezelf, maar ook de sides ervaren en refereren aan een bepaalde stof. Als je gelijk gaat stacken dan weet je niet welke sides bij welk middel horen.

Simpel houden met test only ?

Dat is idd DE beginnerskuur die door iedereen wordt aangeraden maar ik vind dat zelf tegenvallen. Ik heb mijn eerste kuurtjes test only gedaan en steeds na 6-8 weken meer vetgains en libido naar beneden. Ik heb zelf sterk het vermoeden dat dat door oestrogeen kwam want als ik er simpel 200mg mast e bij nam, dan had ik dat probleem niet... Iets met een betere A/E verhouding :p

Vandaar raad ik nu toch steeds test/mast (of primo) aan als eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Blast 500 test 200 mast, cruise 250 test 100 mast?

Oestrogeen is natuurlijk erg persoonsgebonden, waar de 1 al gyno krijgt van het kijken naar een vial test-e heeft een ander nergens last van op 1gr :o

Oestrogeen is natuurlijk erg persoonsgebonden, waar de 1 al gyno krijgt van het kijken naar een vial test-e heeft een ander nergens last van op 1gr :o

Klopt maar als je 200mg mast bij zet naast 500 mg test, dan heb je een kuur waarvan je 99% zeker bent dat er geen oestrogeen problemen zijn.

+ geen bijkomstige noemenswaardige negatieve bijwerkingen van masteron op die dosering. Het heeft enkel een gunstig effect tijdens je kuur :)

Waarom gelijk zo 'hoog' beginnen?

500 mg test is gewoon een lekkere dosering om te beginnen, die 200 mg mast moet je niet beschouwen als 'extra zwaar', is er vooral voor een goed a/e evenwicht. Masteron zorgt op zich namelijk niet echt voor extra winst op gebied van spiermassa.

Laatst bewerkt:
Blast 500 test 200 mast, cruise 250 test 100 mast?

Je gaat toch zeker niet blast & cruise doen? Daar zou ik als ik jou was over 2 jaar pas gaan nadenken..

Probeer in februari eerst 7 weken test prop met ananvar of iets dergelijks.
Daarna 8 weken test e met mast ergens volgend jaar augustus/sept

Zou de stappen rustig nemen en zorgen dat je niet te veel verliest na je kuur, veel belangrijker.

Je gaat toch zeker niet blast & cruise doen? Daar zou ik als ik jou was over 2 jaar pas gaan nadenken..

Probeer in februari eerst 7 weken test prop met ananvar of iets dergelijks.
Daarna 8 weken test e met mast ergens volgend jaar augustus/sept

Zou de stappen rustig nemen en zorgen dat je niet te veel verliest na je kuur, veel belangrijker.
Prop als eerste prikkuur is ook gedurft :P

Gelijk lang kuren zou ik niet doen. Ik heb ook eerst een 8 weken test/deca kuurtje gedaan met 450/200. Eerst even kijken hoe het herstel verloopt na een korte periode. Als het herstel van 8 weken echt shet zou zijn dan zou ik niet gaan bcen.

Jij bent dan ook nog eens wat ouder dan ik. Beter eerst 10 weken proberen met test of test mast en dan even kijken hoe het voelt om off te gaan na zo'n periode. Dat gaat niet bij iedereen al te soepel.

• Topic Starter Topic Starter
Pff jullie maken het me wel erg moeilijk, iedereen zegt wat anders:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven