- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Wel of niet blast cruisen, wil er op vakantie droog/ hard bijstaan en heel de zomer ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pff jullie maken het me wel erg moeilijk, iedereen zegt wat anders![]()

Zoals Seth Feroce zou zeggen:
Wel of niet blast cruisen, wil er op vakantie droog/ hard bijstaan en heel de zomer ook![]()
Zoals Seth Feroce zou zeggen:
'No motherfucker that ain't a cruise. You are ON!'
Klopt maar als je 200mg mast bij zet naast 500 mg test, dan heb je een kuur waarvan je 99% zeker bent dat er geen oestrogeen problemen zijn.
+ geen bijkomstige noemenswaardige negatieve bijwerkingen van masteron op die dosering. Het heeft enkel een gunstig effect tijdens je kuur
500 mg test is gewoon een lekkere dosering om te beginnen, die 200 mg mast moet je niet beschouwen als 'extra zwaar', is er vooral voor een goed a/e evenwicht. Masteron zorgt op zich namelijk niet echt voor extra winst op gebied van spiermassa.
Oestrogeen is natuurlijk erg persoonsgebonden, waar de 1 al gyno krijgt van het kijken naar een vial test-e heeft een ander nergens last van op 1gr![]()
? Ik nooit. Androgenen beschermen op hun beurt ook je tepels. Dus vreemd genoeg op een gram test nergens last van, terwijl ik op 500 mg. test-only toch last had van gevoelige tepels (geen gyno).
Pics van je vrouw?
Wel of niet blast cruisen, wil er op vakantie droog/ hard bijstaan en heel de zomer ook![]()
YO Flexx, sorry man, maar heb weer dezelfde vraag: Hoeveel kg. ben je nu in totaal aangekomen, en binnen hoeveel tijd?
Je topic is nu wel enorm pagina's lang geworden, te moeilijk om het te.vinden.