Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flex' road to ultimate beachboy! :sd:

Lekker bezig Flexatron

Is het al vrijdag?

• Like
Waarderingen: Inb4
Klopt maar als je 200mg mast bij zet naast 500 mg test, dan heb je een kuur waarvan je 99% zeker bent dat er geen oestrogeen problemen zijn.

+ geen bijkomstige noemenswaardige negatieve bijwerkingen van masteron op die dosering. Het heeft enkel een gunstig effect tijdens je kuur :)

500 mg test is gewoon een lekkere dosering om te beginnen, die 200 mg mast moet je niet beschouwen als 'extra zwaar', is er vooral voor een goed a/e evenwicht. Masteron zorgt op zich namelijk niet echt voor extra winst op gebied van spiermassa.

Eens. 500 test. is niets teveel om te zetten als eerste kuur, en mast is een prima toevoeging om extra side's tegen te gaan. Nadeel is dat als je bijv. last krijgt van acné o.i.d, je niet weet of dit door de mast of test komt. Ik had op 750 mg. test en op 800 mg. mast veel last van acné. Op een gram test nergens last van. Ik gebruikte in beide gevallen vitamine b5 en pompoenpitolie en/of red mace.

Mast is inderdaad licht anabool uit eigen ervaring. Ik vind het een echte "feel-good"-compound, en je libido wordt gelanceerd naar de sterren. Ook een prima middel voor een goede a/e verhouding.

Oestrogeen is natuurlijk erg persoonsgebonden, waar de 1 al gyno krijgt van het kijken naar een vial test-e heeft een ander nergens last van op 1gr :o

Heb jij ooit last gehad van gevoelige tepels o.i.d op een hoge dosering test Punjab? (1 gram+) :)? Ik nooit. Androgenen beschermen op hun beurt ook je tepels. Dus vreemd genoeg op een gram test nergens last van, terwijl ik op 500 mg. test-only toch last had van gevoelige tepels (geen gyno).

Waarom gelijk zo 'hoog' beginnen?

Ik vind het niet hoog. Wie denkt veel massa te kunnen krijgen met een 250 mg./200 mg. mast of primo kuurtje komt vaak bedrogen uit. Als beginner is 500 mg. test met wat mast IMO een lekkere beginnerskuur.

Wel of niet blast cruisen, wil er op vakantie droog/ hard bijstaan en heel de zomer ook:p

YO Flexx, sorry man, maar heb weer dezelfde vraag: Hoeveel kg. ben je nu in totaal aangekomen, en binnen hoeveel tijd?
Je topic is nu wel enorm pagina's lang geworden, te moeilijk om het te.vinden.

Mijn 2e kuur was ik iets van 20weken on ofzo. Just saying :D je kan eerst ff off na je winnie kuur en dan op tijd beginnen om er in de zomer goed bij te staan.

YO Flexx, sorry man, maar heb weer dezelfde vraag: Hoeveel kg. ben je nu in totaal aangekomen, en binnen hoeveel tijd?
Je topic is nu wel enorm pagina's lang geworden, te moeilijk om het te.vinden.

Is idd jammer ja, moeilijk terug te vinden.
En toch zeker wel een topic om serieus te volgen.

Waarschijnlijk wordt het nu wat makkelijker te volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven