RellenJantje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 119
Heerlijk toch, een gast die net 3 weken fatsoenlijk traint en de 1e gains van z'n leven maakt op z'n 35e aanraden om te gaan blasten en cruisen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk toch, een gast die net 3 weken fatsoenlijk traint en de 1e gains van z'n leven maakt op z'n 35e aanraden om te gaan blasten en cruisen.

. Denk zaterdag en zondag per dag rond de 5000kcal gegeten en woog vanmorgen toch maar 72,4kg. Dus vanaf vandaag 4000kcal per dag.
On gaan > te veel volume draaien want je voelt je godlike > heavier weights > pijntjes> pats
On gaan > te veel volume draaien want je voelt je godlike > heavier weights > (KANS OP )LAST VAN JE GEWRICHTEN MET WINSTROL>pijntjes> pats

Huh..?
Wat is dit?
Geen rellen?
Er zijn 3 trainingen om op te zeiken..![]()

Is bij mij ook zo. Is nogal afhankelijk van het soort apparaat.Ik had bijvoorbeeld kunnen rellen over het feit dat een 3:1 leg extension/curl verhouding niet echt gezond is , maar doe ik dat? Nee.
Jullie denken alleen aan jullie eigen![]()

Noem jij flexx nu een mong**lIs bij mij ook zo. Is nogal afhankelijk van het soort apparaat.
Verder denk ik dat je makkelijk mongolenreps kunt doen op de extention dan op de curl..![]()
. Grapje want sewens nog rel 
Is bij mij ook zo. Is nogal afhankelijk van het soort apparaat.
Verder denk ik dat je makkelijk mongolenreps kunt doen op de extention dan op de curl..![]()

Ik heb even gegoogled, maar kan echt niks vinden