Dumbel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is een aardig deficit ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een aardig deficit ja

Gebruik van Winstrol onder wielrenners?
Lijkt me heerlijk voor een duursporter. Met piepende en krakende gewrichten rondrijden. En kun je nagaan wat voor epische backpumps je krijgt als je een colletje over moet.

En het zelfs daarbij houden en nooit de naald erin rammen...Niks mis met winny als eerste kuur. Er zijn legio gasten hier op het forum die gestart zijn met orals/SARMs..
..het blijft daar uiteindelijk toch niet bij, dus snap de commotie niet zo..
Klopt..maar wel ieder jaar voor de zomer winny of anavar of een stack van vage SARM's..En het zelfs daarbij houden en nooit de naald erin rammen...
Niks mis met winny als eerste kuur. Er zijn legio gasten hier op het forum die gestart zijn met orals/SARMs..
..het blijft daar uiteindelijk toch niet bij, dus snap de commotie niet zo..
Oh. Nou, in dat geval is het een uitstekend idee uiteraard. Top bezig TS! Ik zou er alleen wat Clen bijgooien voor de feel.Klopt..maar wel ieder jaar voor de zomer winny of anavar of een stack van vage SARM's..
Oh. Nou, in dat geval is het een uitstekend idee uiteraard. Top bezig TS! Ik zou er alleen wat Clen bijgooien voor de feel.
5 euro als je gewoon eens je mond houd.Oh. Nou, in dat geval is het een uitstekend idee uiteraard. Top bezig TS! Ik zou er alleen wat Clen bijgooien voor de feel.
Ik wist niet dat legio gasten dat hier al gedaan hadden! Hoe staat jij tegenover DNP icm een T3 en ECA stekkie? Alleen voor de zomer uiteraard he.Mooi dat je je bekeerd hebt.
Voor die extra droge hard look? Helemaal mee eens! Gaan met die banaan!
Ben jij de Winny dealert toevallig?
Ik wist niet dat legio gasten dat hier al gedaan hadden! Hoe staat jij tegenover DNP icm een T3 en ECA stekkie?