XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een handvol leden is dit zo maar het merendeel wordt hierdoor meer en meer weggejaagd met als resultaat dat alleen trollers actief blijven, ja, erg leuk dit.
Een DBB met enkel trollers is mijn natte droom :trollface:.
OT: Ik volg hier ook, veel succes!

Ik ben ook benieuwd dus volg ook, veel succes!

Zelfs Jason Genova heeft een imposanter fysiek dan TS en Jason is ook nog eens natty

Ik denk dat TS het nu ook wel weet wat sommige ervan vinden. Mischien moet iedereen hem nu gewoon lekker laten loggen en het niet gaan lopen verzieken.

waarom duiken al die internethelden hier opeens op? mensen afzeiken om hun fysiek en zelf niets aan foto's posten. stoer man!.

Mijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.

Is het niet zo dat als je al heel vroeg begint met kuren uiteindelijk eerder aan zware anabolen moet gaan omdat je lichaam went aan doseringen?

Je moet dan ook meer kuren omdat er meer kilo's bij moeten.

Dus het zou wel beter voor je gezondheid zijn, zou er nog een 10 kilo naturel bij zitten. Of is dit mierenneuken?

Hallo als je er na jaren trainen zo uitziet doe je gewoon iets principieel fout. Heeft niks met genen te maken. Ik zou het geld van de winstrol eerder steken in een extern iemand die je voeding en training eens doorlicht. Zo wordt het meer dweilen met de kraan open. Je hebt volgens mij niet eens écht een smal frame oid dus je zou door verstand te trainen en eten nog met sprongen vooruit kunnen. Overigens zitten er wat mij betreft best voordelen aan om niet gelijk te gaan kuren ondanks dat je weet dat je fysiek niet naturel haalbaar is (denk alleen al aan de sterkte van je pezen en je spierskelet, botdichtheid noem maar op). Anyways de keuze om on te gaan is al gemaakt dus ik zou zeggen laat je voeding/training nog eens goed doorlichten en succes.
heheh tipperoe

Is het niet zo dat als je al heel vroeg begint met kuren uiteindelijk eerder aan zware anabolen moet gaan omdat je lichaam went aan doseringen?

Dus het zou wel beter voor je gezondheid zijn, zou er nog een 10 kilo naturel bij zitten. Of is dit mierenneuken?
Gewenning aan AAS bestaat niet. De gewenning die mensen denken te zien is enkel door de gewonnen spiermassa. Iemand van 90kg heeft uiteraard meer tijd en/of een hogere dosering nodig om 5kg te winnen dan iemand van 70kg bij dezelefde lengte.

Onzin..

• Topic Starter Topic Starter
Ga niet alles quoten, hoop kleuters hier op het forum, haters mogen vanaf nu wegblijven, rellers mogen alleen vrijdagmiddag komen rellen:P

Mijn eerste kuur was tren only op 600mg :trollface:

Haha lekker.

En het zelfs daarbij houden en nooit de naald erin rammen...

True, dat vind ik veel erger.

Klopt..maar wel ieder jaar voor de zomer winny of anavar of een stack van vage SARM's..

En dat zijn er veel die dat zo doen...

@flexx123 : je topic gaat lekker bro :p

Niets aantrekken van die commentaren, haters vind je overal...

Hahah doet me ook echt niks, ik doe toch wat ik zelf wil.

Mannen zoals dit houden het forum leuk. Geef hem eens wat respect ipv afzeiken :D

Juist!:)

Voor een handvol leden is dit zo maar het merendeel wordt hierdoor meer en meer weggejaagd met als resultaat dat alleen trollers actief blijven, ja, erg leuk dit.

Dat er af en toe getrolld word is nog niet zo erg, alleen die door blijven gaan is irritant.

Goede topic. Graag meer of topic.

En flex123 als jij je er goed bij voel waarom niet jouw lijf jouw besluit. Bij spuiten werden er wel minder organen belast. Suc6 met je gainzz

I know dat het slechter is voor je lever en nieren, maar ieder weekend je eigen kapot zuipen is misschien nog wel erger en dat doe ik niet.

Wow nog maar 1kg dan, top!

Een DBB met enkel trollers is mijn natte droom :trollface:.
OT: Ik volg hier ook, veel succes!

Ik ben ook benieuwd dus volg ook, veel succes!

Thanks en welkom beide

waarom duiken al die internethelden hier opeens op? mensen afzeiken om hun fysiek en zelf niets aan foto's posten. stoer man!.

En in real life zijn het van die mietjes die vroeger veel gepest werden:P

Ik denk dat TS het nu ook wel weet wat sommige ervan vinden. Mischien moet iedereen hem nu gewoon lekker laten loggen en het niet gaan lopen verzieken.

Goed verwoord:)

Kun je mij uitleggen waarom je eerst een bepaalde fysiek moet hebben bereikt voordat je mag gaan gebruiken?

Vind ik ook beetje rare beredenering.

Vind het niet echt logisch wat je zegt:P

Gewenning aan AAS bestaat niet. De gewenning die mensen denken te zien is enkel door de gewonnen spiermassa. Iemand van 90kg heeft uiteraard meer tijd en/of een hogere dosering nodig om 5kg te winnen dan iemand van 70kg bij dezelefde lengte.

Dit, daarom zal je na verloop van tijd ook meer anabolen moeten zetten om nog serieus te gainen.

Toen straks met Jasper Pull getraind:

Pwo: 1,5 scoop der hammer

Plate loaded row small
10x40
10x80
12x102,5
12x102,5
11x102,5

Pullups
12x
12x
11x

Plate loaded pulldown onderhands
12x40
12x60
10x70
9x70

Seated cable row
12x59
10x65
9x65

Db shrugs
15x27,5
3x12x37,5

Db curl
10x15
9x15
7x15

Hammer curl
2x12x12,5
10x12,5

Lekkere training, pomp was veel harder dan normaal.

P1010167.JPG

Dus. Ga je nou spuiten of niet?

Mijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.

Als dat jouw Instagram profiel is op de laatste pagina van je log moet je misschien eens in de spiegel naar je eigen fysiek gaan kijken :roflol::roflol::roflol:

En wat is het lang geleden dat ik zo'n lelijk persoon gezien heb, was bijna vergeten dat zulke lelijke personen nog bestonden.
Compensatie much?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven