broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een DBB met enkel trollers is mijn natte droomVoor een handvol leden is dit zo maar het merendeel wordt hierdoor meer en meer weggejaagd met als resultaat dat alleen trollers actief blijven, ja, erg leuk dit.
.Zelfs Jason Genova heeft een imposanter fysiek dan TS en Jason is ook nog eens natty
Zelfs Jason Genova heeft een imposanter fysiek dan TS en Jason is ook nog eens natty
waarom duiken al die internethelden hier opeens op? mensen afzeiken om hun fysiek en zelf niets aan foto's posten. stoer man!.
Kun je mij uitleggen waarom je eerst een bepaalde fysiek moet hebben bereikt voordat je mag gaan gebruiken?Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.
heheh tipperoeHallo als je er na jaren trainen zo uitziet doe je gewoon iets principieel fout. Heeft niks met genen te maken. Ik zou het geld van de winstrol eerder steken in een extern iemand die je voeding en training eens doorlicht. Zo wordt het meer dweilen met de kraan open. Je hebt volgens mij niet eens écht een smal frame oid dus je zou door verstand te trainen en eten nog met sprongen vooruit kunnen. Overigens zitten er wat mij betreft best voordelen aan om niet gelijk te gaan kuren ondanks dat je weet dat je fysiek niet naturel haalbaar is (denk alleen al aan de sterkte van je pezen en je spierskelet, botdichtheid noem maar op). Anyways de keuze om on te gaan is al gemaakt dus ik zou zeggen laat je voeding/training nog eens goed doorlichten en succes.
Gewenning aan AAS bestaat niet. De gewenning die mensen denken te zien is enkel door de gewonnen spiermassa. Iemand van 90kg heeft uiteraard meer tijd en/of een hogere dosering nodig om 5kg te winnen dan iemand van 70kg bij dezelefde lengte.Is het niet zo dat als je al heel vroeg begint met kuren uiteindelijk eerder aan zware anabolen moet gaan omdat je lichaam went aan doseringen?
Je moet dan ook meer kuren omdat er meer kilo's bij moeten.
Dus het zou wel beter voor je gezondheid zijn, zou er nog een 10 kilo naturel bij zitten. Of is dit mierenneuken?
Onzin..Is het niet zo dat als je al heel vroeg begint met kuren uiteindelijk eerder aan zware anabolen moet gaan omdat je lichaam went aan doseringen?
Dus het zou wel beter voor je gezondheid zijn, zou er nog een 10 kilo naturel bij zitten. Of is dit mierenneuken?

En het zelfs daarbij houden en nooit de naald erin rammen...
Klopt..maar wel ieder jaar voor de zomer winny of anavar of een stack van vage SARM's..
Mannen zoals dit houden het forum leuk. Geef hem eens wat respect ipv afzeiken![]()

Voor een handvol leden is dit zo maar het merendeel wordt hierdoor meer en meer weggejaagd met als resultaat dat alleen trollers actief blijven, ja, erg leuk dit.
Goede topic. Graag meer of topic.
En flex123 als jij je er goed bij voel waarom niet jouw lijf jouw besluit. Bij spuiten werden er wel minder organen belast. Suc6 met je gainzz
Een DBB met enkel trollers is mijn natte droom.
OT: Ik volg hier ook, veel succes!
waarom duiken al die internethelden hier opeens op? mensen afzeiken om hun fysiek en zelf niets aan foto's posten. stoer man!.

Ik denk dat TS het nu ook wel weet wat sommige ervan vinden. Mischien moet iedereen hem nu gewoon lekker laten loggen en het niet gaan lopen verzieken.

Kun je mij uitleggen waarom je eerst een bepaalde fysiek moet hebben bereikt voordat je mag gaan gebruiken?
Is het niet zo dat als je al heel vroeg begint met kuren uiteindelijk eerder aan zware anabolen moet gaan omdat je lichaam went aan doseringen?

Gewenning aan AAS bestaat niet. De gewenning die mensen denken te zien is enkel door de gewonnen spiermassa. Iemand van 90kg heeft uiteraard meer tijd en/of een hogere dosering nodig om 5kg te winnen dan iemand van 70kg bij dezelefde lengte.
hey man, wat een dikke comeback van je! super relevant en zeker waar! ik wil dat ook kunnenMijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.
volgende kuur ja.
Mijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.