MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets met laat en laat leven..

Het is niet alsof flex een festivalbodydildoer is die het doet omdat hij even "snel" wat wil.
Oh. Hij wil langzaam en langdurig iets en vandaar de Winny? Kennelijk zijn er regels wanneer je een mening mag hebben of niet. Het blijkt dat ik dat DBB handboek niet grondig heb doorgelezen.

Beter zet je 300mg test naast dan heb je een degelijke kuur

Gelukkig is je streef wel haalbaar met Winny.
Dan is je huidige fysiek je streef dus. :)

Denk niveau is weer lachwekkend.

Hij moet ergens beginnen, en ik raad flex aan om hierna 6 of 7 weken test prop. met winstrol als 2e kuur te nemen, heerlijk kuurtje niks mis mee.

Hallo als je er na jaren trainen zo uitziet doe je gewoon iets principieel fout. Heeft niks met genen te maken. Ik zou het geld van de winstrol eerder steken in een extern iemand die je voeding en training eens doorlicht. Zo wordt het meer dweilen met de kraan open. Je hebt volgens mij niet eens écht een smal frame oid dus je zou door verstand te trainen en eten nog met sprongen vooruit kunnen. Overigens zitten er wat mij betreft best voordelen aan om niet gelijk te gaan kuren ondanks dat je weet dat je fysiek niet naturel haalbaar is (denk alleen al aan de sterkte van je pezen en je spierskelet, botdichtheid noem maar op). Anyways de keuze om on te gaan is al gemaakt dus ik zou zeggen laat je voeding/training nog eens goed doorlichten en succes.

• Topic Starter Topic Starter
Tip, als je geen rellen of trollen wilt in je log dan moet je er ook niet op ingaan.

Kan er wel om lachen:D

Gelieve geen tips meer te geven. :D

Jawel!!!

Het zijn geen geweldige stats om te gaan kuren maar snap flex ergens wel omdat ie al 34 is en z'n streef niet natty haalbaar is.

Ik heb zeker niet het idee dat hij zomaar wat doet. En 7 weken winstrol, Ik heb wel veel gekkere dingen hier voorbij zien komen.

Snap de pl**ris uitbraak niet zo.

Bij mij in de gym zijn er jongens die nog geen jaar trainen en al kuren dat vind ik veel erger.

Staar jullie niet zo blind op die stats. Flex heeft, zo te lezen, al jaren ervaring en leeft toch wel voor de sport.

Als hij dan maar +-70kg weegt is dat allicht het teken dat hij genetisch niet blessed is en het dus moeilijk is om daar nog spiermassa bij te plakken.

Gezien zijn trainingservaring, leeftijd en kennis is het voor hem het goede moment om te kuren.

Zo zo ik het dus ook.

Bam! Dikke massa beuken met deze kuurtje Stanozolol toch. JWZ!!

Ik kan niet helemaal vrij reageren jongens. Sanca ligt op de loer om me weer eens te bannen.... Shhh niet bewegen dus

Klaar met haten? Ok mag je nu oprotten.

Was een grapje, mij boeit het echt helemaal niets wat een ander doet maar ik begrijp je keuze wel goed (rijmt ook nog).

:)

Gelukkig is je streef wel haalbaar met Winny.
Dan is je huidige fysiek je streef dus. :)

Wat een rare onnozole opmerking.

wat nou als iedereen stopt met zeuren en hem zn ding laat doen? links of rechtsom gaat het toch gebeuren.

Dit, haters kunnen oprotten, mensen die het wel interessant vinden mogen blijven.

wat een achterlijke opmerking. je snapt best dat hij niet verwacht na 1kuur zn streeffysiek te halen. hij bedoeld gewoon dat zn streeffysiek niet naturel haalbaar is. kom op man.

Dit, beetje logisch nadenken is moeilijk voor sommige.

Achterlijke opmerking?
Hoezo?
Als je niet de discipline hebt om naturel je streeffysiek, of in ieder geval wat buffer te worden dan ts, vind ik aas ook dom.

Ik heb ook Winny gedaan en er aardig wat van overgehouden hoor.
Een spatader op mijn bal o.a. ;)

Mijn streeffysiek is natty niet haalbaar, ben je nou echt zo dom? En disipline is er zeker wel! Maar je zal het vast beter weten want je kent me zo goed he.

Wie zegt dat iemand zijn streef haalbaar is als naturel. Nu doe je net overkomen alsof iedereen zijn streef haalbaar is als naturel. Beetje vaag imo.

Kennelijk heb je er ook een spatader in je brein aan over gehouden ;)

Hahaha, als iedereen zn streef natty haalbaar is waarom wordt er dan gekuurd:)

als ik je moet uitleggen waarom het achterlijk is... haha oke. niveau is weer hoog.. hier komt dus dat "domme vleeskop" stereotiep vandaan....

heb je überhaupt gelezen wat ik typte?
ik zei letterlijk :"hij verwacht niet zijn streeffysiek te behalen met deze kuur."

maargoed jij hebt een plaat voor je kop dat is weer duidelijk. ik ken de ts toevallig. hij heeft een hart voor de sport en de juiste mentaliteit. is winny de juiste keuze? nee ik zou ook voor andere middelen gaan, maar dat geeft jouw geen reden om hem compleet af te zeiken.

Dit, en ik weet dat er betere middelen zijn maar toch voor winny gekozen.

'Spatader in je brein'.
Het Rich Piana niveau is weer hoog.
Wel allemaal elkaars reacties liken he!

Maar als je echt hart voor de sport hebt en de juiste mentaliteit, is 69+ kg ook makkelijk haalbaar zónder aas.
Niet meer en niet minder, that's it.

En dat ts helemaal zelf moet weten wat hij doet, hoef je mij niet te vertellen.
Maar dat je dan ook wat kritische opmerkingen kan verwachten,
… . tsja.
Teveel veren in je kont gaan kriebelen.

Wat is dat toch met dat gewicht. Ik heb ook ooit 80 gewogen op 18% ofzo. Was het dan wel goed geweest, jezus.

TS ziet eruit en weegt hetzelfde als een meisje van 12 dat aan ballet doet.... Maar hij is er klaar voor hoor!! Veel ervaring, perfect, leeft ervoor. Hij doet ook niet zomaar wat! Winny is weloverwogen en voor hem een uitstekende keuze. :lol:

---

Hou nou ff op zeg. Waar gaat dit nou over? Gaan we elkaar nou echt wijs proberen te maken dat dit geen complete farce is? En natuurlijk mag hij doen wat hij wil en ik wens hem zelfs oprecht alle succes. Dit is echter een forum. Dan zeggen andere mensen ook wat ze ervan vinden. Ook als dat geen gejuich is. Mijn excuses daarvoor aan TS en zijn vriendjes... Maar deal with it, of zet je shit niet op een openbaar forum als je het er lastig mee hebt.

Heb het er helemaal niet lastig mee maar als je je zegje hebt gedaan en door blijft zeiken ben je er alleen maar op uit om te rellen.

ik zou als ts zijnde het ook anders hebben aangepakt als ik hem was en eerst op natuurlijke wijze iets forser worden.

maar hoe jullie hier losbranden is wel kinderachtig. "een meisje van 12 dat aan ballet doet" komop man, hoe oud ben je zelf. kan je ook anders verwoorden. wie zeikt er over jouw 86kg met 48% vet.

Ja 48% man, vieze vuile dikke vetklep:p

:P

zal ik doen papa, jij krijgt bij deze de 1e prijs voor dutch bodybuilding zieligert van het jaar. hang hem boven je bed en ben er trots op

Lol

Ga nu maar weer lekker op Bodynet verder rellen.

of zijn jullie daar ook ongewenst?

Iets met leef en laat leven..

Het is niet alsof flex een festivalbodydildoer is die het doet omdat hij even "snel" wat wil. En overigens, zijn er hier op het forum tal van mensen die met een soortgelijk fysiek begonnen zijn met kuren/blasten en toen ze een proper fysiek opgebouwd hadden ineens respect kregen. Denk aan een nootmuskaatje no offence bro.

Scheef om op flex te haten voor zo'n reden.

Haters blijf je toch altijd houden.

Hallo als je er na jaren trainen zo uitziet doe je gewoon iets principieel fout. Heeft niks met genen te maken. Ik zou het geld van de winstrol eerder steken in een extern iemand die je voeding en training eens doorlicht. Zo wordt het meer dweilen met de kraan open. Je hebt volgens mij niet eens écht een smal frame oid dus je zou door verstand te trainen en eten nog met sprongen vooruit kunnen. Overigens zitten er wat mij betreft best voordelen aan om niet gelijk te gaan kuren ondanks dat je weet dat je fysiek niet naturel haalbaar is (denk alleen al aan de sterkte van je pezen en je spierskelet, botdichtheid noem maar op). Anyways de keuze om on te gaan is al gemaakt dus ik zou zeggen laat je voeding/training nog eens goed doorlichten en succes.

Ik heb de laatste 5maanden begeleiding gehad van een coach. Ben toen van 16,5 naar 8% gegaan. Durf te zeggen dat ik mn training en voeding op orde heb, voorheen deed ik te hoog in kcal bulken waardoor ik onnodig te vet werd en te laag in kcal cutten waardoor ik dus ook weer spiermassa verloor dus schoot niet echt op.

Hoho laat Bodynet er even buiten!

Nou ja ik heb zeker al 5 leden die ook op Bodynet actief zijn (of waren) gesignaleerd hier.

Waarvan er ook al minimaal 3 gereageerd hebben, dus ik kan de opmerking wel plaatsen.

Het ligt er (op zeker moment) ook wel dik boven op. Tenminste toch in elk geval voor de Dbb'ers die buiten dit forum ook actief zijn of waren.

• Like
Waarderingen: Inb4
Gek he dat alle logjes verdwijnen...wat een azijnzeikers zeg! Get a life !

Haters blijf je toch altijd houden.

Ik heb de laatste 5maanden begeleiding gehad van een coach. Ben toen van 16,5 naar 8% gegaan. Durf te zeggen dat ik mn training en voeding op orde heb, voorheen deed ik te hoog in kcal bulken waardoor ik onnodig te vet werd en te laag in kcal cutten waardoor ik dus ook weer spiermassa verloor dus schoot niet echt op.
Aan wat voor deficit moet ik denken bij het te laag in calorieën?

Iemand die er uitziet als een marathonloper afraden om een kuur te starten maakt je geen hater. Wat een enge club is het hier eigenlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven