AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow! Nice man die dropset:fire:

Ga ik toch ook weer eens erin gooien binnenkort!:thumbs:

Prima beensessie flex lkkr volume op die legpress

• Topic Starter Topic Starter
#Trots!

Zo hoor je de leg press te doen haha

Is zeker een goeie! ga die leg press zo 1 keer in de maand doen denk ik

Sterke dips idd, ben wel jaloers :p

En heftige leg press ook :eek:

Wow! Nice man die dropset:fire:

Ga ik toch ook weer eens erin gooien binnenkort!:thumbs:

Prima beensessie flex lkkr volume op die legpress

Thanks guys! en dit was pas de 2e beentraining na een tijd geen benen hebben getraind, volgende week woensdag kan ik mn steunzolen ophalen en dan ga ik ook weer squaten!

Net schouders/ abs,core getraind

MP
15x20
12x30
5x40
5x50
5x50
5x50
10x40

Db side raises
12x7
10x8
8x9
8x9

Reverse flyes
15x20
12x35
11x45 pr
10x50 pr
9x50

Lying leg raises
3x10

Planks
45sec.
30sec.
30sec.

Nice! laatste setje 5x50 ging moeizaam,maar toch tevreden, ook blij dat ik weer eens een pr heb ,ook al is maar op een assistant oefening.

Stond mn shakebeker uit te spoelen in de kleedkamer,staat er een vent langs me te kotsen in de wasbak, gelukkig had ik mn shake al op, echt smerig.

Vanmiddag effe paar kilometer wandelen met mn hond en vanavond lekker all you can eat sushi:D

Lekkere pr's. Haha ranzig die gozer

lkkr 5x3x50 flex bouwt netjes op zo. en lekker pr erbij.

Smerige gozer man.

heb ook sushi op hnng:)

Kort maar krachtig :D
Ik kan helaas bijna nooit de motivatie vinden om nog los abs te doen :p

Lekkere pr's. Haha ranzig die gozer

Thanks, ja ech smerig haha

lkkr 5x3x50 flex bouwt netjes op zo. en lekker pr erbij.

Smerige gozer man.

heb ook sushi op hnng:)

Ja ging lekker:)

pff zit nu nog vol van de sushi,flink zitten bunkeren!

Kort maar krachtig :D
Ik kan helaas bijna nooit de motivatie vinden om nog los abs te doen :p

Ja schouders pak ik eigenlijk nooit zoveel volume op,omdat die toch wel goed groeien bij mij, denk dat ik die mp zelfde als jou op ga bouwen ene week 3x5 en week erop 3x3 alleen dan wel telkens 2,5kg verhogen anders loop ik te snel vast.

En doe ook nie graag abs,maarja aangezien ik nu niet squat en deadlift ,pak ik ze niet echt veel mee dus ik moet wel:D

Kijk aan! Mooie training weer Flex! Die all you can eat had je meer dan verdient!:thumbs:

Kijk aan! Mooie training weer Flex! Die all you can eat had je meer dan verdient!:thumbs:

Thanks marv! was ook weer zeer geslaagd de sushi:)

net beetje meal prep gedaan, bro foods to the max:cool: oja groente/ advocado voeg ik pas later toe.

IMG_20150309_123218_zpszpxnbmxr.jpg - 372208

Vandaag rustdag ,morgen borst/rug.

Net borst/rug

Back extension
14x20
10x30
10x30
10x30

Bench press
12x40
12x65
8x80
5x85
4x90

Machine pulldown
12x60
12x75
10x80
9x80

Incline db press
12x24
12x28
6x32
5x32

Bor
14x40
12x40
12x40

Machine fly
12x35
12x45
9x50
7x50

One arm low row
12x20
12x30

Hmm gemengde gevoelens bij deze training, eerste setje 32kg incline ging goed,maar 2e setje kreeg ik niet meer opgegooid, dus 2 man mij helpen daarna om dumbells in positie te brengen,maar ging niet van harte en kreeg toen pijn in mn onderrug, daardoor ging rest van de training kut en vooral rug, waardoor ik ook niet zwaarder durfde te gaan bij bor en bij 3e setje voelde ik het weer in mn onderrug dus maar mee gestopt, ik moet echt aan mn onderrug en core hard blijven werken want die is gewoon veel te zwak, hoop dat ik binnenkort weer rustig aan kan gaan deadliften en mn onderrug/core weer goed sterk wordt. Voel mn onderrug nu nog wel,maar hopelijk valt het allemaal mee.

---------- Toegevoegd 11 March 2015 om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 March 2015 om 20:52 ----------

Rug valt mee, morgen gewoon weer knallen!

Laatst bewerkt:
@karma: hehe was net bezig alles af te gaan, paar dagen niet kunnen kijken dus had een flinke achterstand opgelopen :o

@training: Misschien kun je pendlay rows doen? daar pak ik mijn onderrug ook altijd wel lekker mee naast mijn lats.
Verder sterke bench. Moet ook zeggen dat ik incline/seated dumbbells opgooien echt een ramp vind terwijl ik flat makkelijk de 50ers opgooi. 55 en 60 zal vast ook geen probleem zijn.

@karma: hehe was net bezig alles af te gaan, paar dagen niet kunnen kijken dus had een flinke achterstand opgelopen :o

@training: Misschien kun je pendlay rows doen? daar pak ik mijn onderrug ook altijd wel lekker mee naast mijn lats.
Verder sterke bench. Moet ook zeggen dat ik incline/seated dumbbells opgooien echt een ramp vind terwijl ik flat makkelijk de 50ers opgooi. 55 en 60 zal vast ook geen probleem zijn.

Bench gaat goed ja:) ,Binnenkort eens kijken of paar reps met 100kg lekker gaat. Denk dat ik voorlopig even Incline barbell press ga doen totdat mn core/onderrug weer wat aangesterkt is, geen zin om telkens te klote met die dumbells. pendlays is opzich misschien wel een idee, zat zelf aan rack pulls te denken.

Voeding sinds gisteren op 2800kcal, woog vanmorgen precies 74kg dus gaat weer de goeie kant op.
Vanavond triceps/ biceps!

net biceps/ triceps.

Weighted dips
15x bw +10
12x bw +20
12x bw +30
8x bw +40
7x bw +40

Barbell curl
12x22,5
10x32,5
10x32,5
10x32,5
4x37,5

Skullcrusher
12x27,5
12x32,5
10,35
9x35

Preacher db curl
12x12
10x16
10x16
5x18

one arm tricep pushdown
12x10
12x10
8x12,5
11x10

Cable hammer curl
14x15
11x20
10x20
8x22,5

Nice! Ging echt lekker, had ik niet verwacht,aangezien ik slecht geslapen had en zware dag op het werk had. Ga wel skullcrushers vervangen met een andere oefening want vind het gewoon een kut oefening.

Had trouwens 2 dagen droge volkorenpasta gegeten en kon het niet meer aan,dus gisteren eens in de supermarkt gekeken voor saus met goede voedingswaarde ,had ik een tomatensaus gevonden met 31kcal per 100gram ekv 1,5/5,1/0,1 ,wat italiaanse kruiden, peper en oregano toegevoegd en had toen een heerlijke gezonde saus, die tomatensaus heet Passata classica vellutata voor de geinteresseerde:).
Morgen rustdag en zaterdag benen.

Goeie dikke arm zie ik net nice train.

Nice dippings

Hnnnng lekkere beachboy faparm training :D

Gewoon een blik tomaat concasse gebruiken ;) Eventueel met wat geconcentreerde tomatenpuree. Kruiden erbij en klaar :)

Goeie dikke arm zie ik net nice train.

Thanks!

Gaat lekker ja:D

Hnnnng lekkere beachboy faparm training :D

:flexbiceps:

Gewoon een blik tomaat concasse gebruiken ;) Eventueel met wat geconcentreerde tomatenpuree. Kruiden erbij en klaar :)

Kan ook ja, komt denk ik ongeveer op hetzelfde neer.

Vanmorgen gewogen en woog weer 1kg minder dan gisteren??? ,grote kans dat ik kcal nog verder moet verhogen.

Zou niet van dag op dag kijken man. Keertje goed zweten 's nachts en een dikke drol kan al een wezen van verschil maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven