- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha maak er maar een jaar cutten dan van. Op jouw BW 6000kcal wordt lachen, dan plof je uit elkaar. Hoe komt het dat je LB zo slap is tov je UB?
Heeeel slecht idee. DAt is leuk als je flink gaat kuren, maar zelfs dan kom je er niet mee weg denk..
Lol succes met cutten danOf ga je er iets lekkers bij zetten?
![]()
Godver je gaat mij toch niet vertellen dat je nu ineens, natural, op 6000 kcals gaat bulken?!![]()

Zou echt niet weten wat zo groot calorie-overschot meer massa op zou leveren ik denk alleen een hoop meer vet wat er ook weer af moet.
.Joh, zou je denken?.
Als je sterker wilt worden, dan vraag ik mij trouwens af waarom je niet voor een andere stijl van trainen kiest!

Sterker worden en groter worden overlapt toch wel voor minstens 70%?Omdat sterker worden niet het voornaamste doel is en ik fb saai vind en ub/lb ook op uitgekeken ben. Maar als ik weer meer ga eten komt de kracht ook wel weer. Maar grote kans da m'n trainingsschema ook aangepast wordt na de vakantie, to be continued![]()
En daar staat het antwoord...Had het eigenlijk ook niet verwacht van hem, misschien komt hij er wel mee weg, maar hij weegt ook nog 90kg op 1,70 ofzo en kuurt .
![]()

300-500 boven onderhoud is zat
Vvm gainen duurt nou eenmaal lang
Vet en vocht gainen kan wel snel gaan ja.
Vocht gainen houdt toch wel op na 2 dagen? Vet hou je langer vol
Sterker worden en groter worden overlapt toch wel voor minstens 70%?

Tadadadadadaddudummmmmmmm de apenkoppen komen uit de mouw

Work that core Flex! Ik zou ehm in jouw geval bijna prio geven boven benen (dus ervoor!), zodat uiteindelijk de squats e.d zwaarder kunnen..
Succes met de push training vandaag en alvast een goede vlucht en fijne vakantie! Geniet ervan kerel!![]()
, maar dat ik mn core moet blijven aanpakken staat voorop ja