AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Uiteraard bedoelde ik ook core op niet LB dagen en niet voor je squats ;)

Nogmaals een fijne vakantie!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Zooo, laatste dagje op Ibiza, vlieg vanavond terug naar NL. Vakantie was heerlijk, eten in hotel zeer matig, is de eerste en laatste keer dat ik all-in pak. Want we zijn nog bijna elke dag uitete n geweest. Heb het gevoel dat ik ben afgevallen. Morgevroeg eens kijken wat de schade is. Heb niet getraind hier, had daar totaal geen zin in haha maar heb wel het gevoel dat een weekje rust me goed heeft gedaan. Morgenvroeg pull in de gym! En dan smiddags boodschappen, nieuw voedingsschema en trainingsschema maken!

All in is een concept wat ik helemaal nooit zou doen.. vaak valt het eten zo tegen. En daarbij.. lokale tenten bieden zoveel lekkers voor niet veel geld. :)
Een weekje rust kan zomaar veel goed doen. Goede reis terug en dan weer lekker knallen morgen!

• #2.664
All in is een concept wat ik helemaal nooit zou doen.. vaak valt het eten zo tegen. En daarbij.. lokale tenten bieden zoveel lekkers voor niet veel geld. :)
Een weekje rust kan zomaar veel goed doen. Goede reis terug en dan weer lekker knallen morgen!

True maar het prijsverschil was maar 150 euro voor 2, dus we hebben het er wel uit gegeten en gedronken. En ik vond lokale tenten best wel prijzig hier. Maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten:)

True maar het prijsverschil was maar 150 euro voor 2, dus we hebben het er wel uit gegeten en gedronken. En ik vond lokale tenten best wel prijzig hier. Maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten:)
Dat ken ik wel.... ooit op Sicilië geweest en we wilden het hotel zonder diner... was 50 euro duurder dan met diner :p
dus met diner genomen.. 1 x in de vreetschuur geweest en daarna alleen nog maar uit eten.
Ik weet het prijsniveau van het eten op Ibiza niet.. maar op Tenerife, Mallorca, Lanzarote en Sicilië kon je voor een 15 euro klaar zijn met een wijntje erbij. :D

Dat is Ibiza he ;)

All in lijkt me ook helemaal niks :)
Al weer geknald vandaag?

• #2.668
Ik stop voorlopig met loggen. Blijf wel gewoon 4x per week trainen en serieus met m'n voeding. Maar heb ff geen zin meer om te loggen, denk over paar maandjes weer. Zal nog wel zo nu en dan bij andere reageren!

Succes man !

Jammer...succes man!

Jammer maar succes!

Succes!

• #2.673
thanks allemaal, voor diegene die me op instagram volgen daar blijf ik wel actief:P

Dan maar af en toe op je instagram kijken :)

Voor als je weer terug gaat loggen, IN!

Soms wel even lekker om even niet te loggen! Blijven knallen de komende tijd!

• #2.677

Thanks allen!

Dan maar af en toe op je instagram kijken :)

Niet daar ik daar zoveel post haha.

Voor als je weer terug gaat loggen, IN!

Welkom, kom t wel weer:)

Soms wel even lekker om even niet te loggen! Blijven knallen de komende tijd!

Jaaa, nu mn vriendin volgende week weer geopereert wordt heb ik het daar ook druk zat mee enz. Maar knallen blijf ik sowieso. Maat van me is PT en die begeleid me nu, Train nu 4x per week ub/lb met een stuk minder oefeningen dan dat ik gewend was maar de intensiteit ligt stuk hoger en minder rust. Vanmorgen toevallig met hem getraind. 3e oefening legpress 145kg, bij de 12e rep wilde ik stoppen maar ik moest doorgaan uiteindelijk toch 15 kunnen doen, toen nog 160 11reps en 140 10reps, telkens maar een minuut rust. Nou die voelde ik goed! Helaas wel weer wat last van mn onderrug na het squaten dus maandag weer eens therapeut bellen. Qua voeding zal ik maar licht boven onderhoud gaan zitten, ik ga voor slow en steady progress. Ik ga jullie verbazen, 100% motivatie is aanwezig!

Ik vermoedde al dat dat de oorzaak was! Take care en wens haar een goede en voorspoedige operatie toe!

Sterkte met de operatie van je vriendin!

Sterkte met de operatie van je vriendin!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven