- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem even geëdit voor jeIk voel me altijd zo dik na de vakantie dat ik het idee heb te moeten cutten![]()

Het verschil is...ik doe wel gek op vakantie. Het is voornamelijk van alles teveel..teveel vreten..teveel zuipen..teveel zon..teveel neuken..Ik heb hem even geëdit voor je
Mijn AYCE vakantie trouwens niet echt veel gewicht bij gegaan, ook niet heel erg gek gedaan met eten op vakantie.
Merkte wel weer krachtgains omdat ik weer normaal at na de cut.
Dus je kunt er baat bij hebben!
Het verschil is...ik doe wel gek op vakantie. Het is voornamelijk van alles teveel..teveel vreten..teveel zuipen..teveel zon..teveel neuken..
wait whut?

Klopt..vaak veel vochtgains. Ik maak me ook niet druk, maar eigenlijk is het uberhaupt zond om te cutten voor de vakantie. Mijn shape verpest ik meestal al op dag 1 met McD op schiphol..Dat compenseert!
Jij haalt alles wat je tekort komt door je lage kcals en gemarvin gewoon lekker in op vakantie
Niks mis mee. Als ik het me goed herinner is het na 2 weken week -2,5cm taille en -2kg

Op de bulk na zeer herkenbaar!
Ik moet altijd direct weer cutten na mijn vakantie![]()

Ik heb hem even geëdit voor je
Mijn AYCE vakantie trouwens niet echt veel gewicht bij gegaan, ook niet heel erg gek gedaan met eten op vakantie.
Merkte wel weer krachtgains omdat ik weer normaal at na de cut.
Dus je kunt er baat bij hebben!
Het verschil is...ik doe wel gek op vakantie. Het is voornamelijk van alles teveel..teveel vreten..teveel zuipen..teveel zon..teveel neuken..
wait whut?

Dat compenseert!
Jij haalt alles wat je tekort komt door je lage kcals en gemarvin gewoon lekker in op vakantie
Niks mis mee. Als ik het me goed herinner is het na 2 weken week -2,5cm taille en -2kg

Klopt..vaak veel vochtgains. Ik maak me ook niet druk, maar eigenlijk is het uberhaupt zond om te cutten voor de vakantie. Mijn shape verpest ik meestal al op dag 1 met McD op schiphol..
Maar goed..als ik 3kg lichter weg ga dan mijn normale gewicht kan ik eerst 21000kcas eten en drinken voordat ik weer op dat normale gewicht ben..
@flexx123 sorry voor de logvervuiling..![]()

Goeie training meid
Op vakantie was ik na 2 dagen al een lopende vochtballon![]()

Ik ook...maar dat ontbijt is vaak bij McD op schiphol

Goeie training meid
Op vakantie was ik na 2 dagen al een lopende vochtballon![]()

Kijk aan! Goede training Flex!
Die legpresses op die wijze zijn aardig zwaar of niet?

Dat gaat de goede kant op kerel. Mooie training neergezet![]()

Ik ook...maar dat ontbijt is vaak bij McD op schiphol![]()

Ik zou je ook niet adviseren om calve raises te doen op je powerlift schoenen.

Hardcore op sokken

Dat neem ik me ook vaak voor