- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Dat neem ik me ook vaak voor
Maar goed definieer.."normaal"
Prima training hoor Flex! Waarschijnlijk begint rug dan ook 1 van je betere spiergroepen te worden..althans..zo ervaar ik het ook. Spiergroepen die lekker groeien of dominant zijn train ik stiekem ook het liefst..
wanneer ging je ook alweer op vakantie? Best snel al toch?
Nou de "V" begint er goed in te komen en dikte wordt ook beter, zal binnekort eens een rugfoto posten want dat is ook alweer heel lang geleden.

Ik ga 3september op vakantie over 2weken dus al

Gisteren dus met @FREAKJAM ( ja, hij leeft nog
) bij shabu shabu in den haag wezen eten. Damn echt goeie sushi daar en wat gaat het daar snel, we hadden in een half uur al 2 rondes gehad en na 3 rondes zaten we ramvol omdat die sushi daar een stuk groter zijn dan de AYCE die ik gewend ben, naderhand nog wel desserts van het dessertbuffet gepakt,maar mn ogen waren weer groter dan mn maag en 2 stukjes spekkoek in een servet gerold en savonds thuis nog opgegeten
. De bedoeling was om savonds nog in eindhoven op stap te gaan, maar na 2 desperados op de bank, besloten om niet te gaan omdat we allebei kei gaar waren en ik zat nog steeds vol
.Vanmorgen werd ik half 8 wakker van de wekker maar ik draaide me nog een keer om en werd toen pas half 10 wakker, net nog bij muscle totaal getraind. Op de planning stond benen maar nog fucking spierpijn in mn hams van de rackpulls van vrijdag dus heb besloten om push te doen en dan dinsdag legs.
Training van net :
opwarmshizzle
Bp
10x40
5x65
5x5x77,5
Nice ging stuk vlotter dan die 75kg van donderdag
Incline db press
10x24
7x32,5
6x32,5
4x32,5 damn
Machine fly
12x41
10x53
10x53
10x53
Beetje last van bicepppees ofzo, had ik donderdag ook beetje tijdens MP, dus mp maar geskipt vandaag
DB Side raises ss Rope pushdown
12x7 12x23
11x9 9x29
10x9 8x29
10x9
Bench dips
18xbw +20
15xbw +40
14xbw +40
Heerlijk training, kracht zat er goed in, denk dat het sushi gains waren

)
...