- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Als dat effe kon, kan mijn lichaam niet meer aan in combinatie met m'n fysieke baan. Als ik nou kon stoppen met werken zou het wel gaan
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Yeah buddy!Vanmorgen 70,1kg 76cm buikomtrek, gewicht hetzelfde buikomtrek wel 1cm minder, NiceDenk voeding dus weer beetje omhoog, mag ook wel want heb nog steeds hele dag honger.

Lekker man. Voeding omhoog... nog 2 maanden en ik mag ook
, hoe ist met jou hongergevoel?
Ik zie weer PR's en VPR's! Trainingen gaan lekker of niet dan Flex!![]()

Respect! Mij niet gezien..Gaat zeker lekker!Krijg ook best veel complimenten dat ze echt verschil zien in mn fysiek, voelt goed! Gisteren bij vrienden geweest, weer hoop chips enz op tafel, later op de avond ook nog bittergarnituur, maar het deed me niks en heb niks gepakt![]()

Flexxen. Aka reverse marvinnen.
Nu maar hopen dat je ook een emoticon krijgt.
ben bang van niet, want dat is volgens de bodybuildingstandaard eigenlijk gewoon normaal..ben bang van niet, want dat is volgens de bodybuildingstandaard eigenlijk gewoon normaal..

Waarom helemaal niks gepakt? Je zit toch niet in prep?
Het is je vergeven..Oh ja.. Ik ben er met m'n hoofd even niet bij gezien de omstandigheden denk ik!![]()

Flexxen. Aka reverse marvinnen.
Nu maar hopen dat je ook een emoticon krijgt.

ben bang van niet, want dat is volgens de bodybuildingstandaard eigenlijk gewoon normaal..
Waarom helemaal niks gepakt? Je zit toch niet in prep?

Oh ja.. Ik ben er met m'n hoofd even niet bij gezien de omstandigheden denk ik!![]()

,gaat niet slecht nee.
, besloten om deze week sowieso 2deload trainingen te doen op 60% want lijkt me niet verstandig als ik vanavond bij therapeut ben geweest mn onderrug weer zwaar te gaan belasten.