Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die extra kcals gaan je goed doen. De motivatie en inzet zijn wel op orde, je moet er nu alleen nog even voor zorgen dat je lichaam voldoende energie voorhanden heeft![]()
. Energie komt ook wel goed. Morgen nog een ub deload training en dan 3dagen rust.
*nohomo*
Ik heb ook een gymshark legging waarin ik benen train. Wel een andere, maar bevalt prima!

Was maar aan het grappen hoor. Ik vind mijn benen gewoonweg niet buff genoeg voor een legging..Haters
Bene trainen in lange broek vind ik kut, korte broek vin ik nu te koud en voel ik me nie op m'n gemak in. Genoeg buffe gasten in legging bij ons in de gym.
Was maar aan het grappen hoor. Ik vind mijn benen gewoonweg niet buff genoeg voor een legging..

Wat voor een is deze dan en hoeveel kost hij? Is het echt een legging die vrij strak zit ook?
Moet je voor een training die voornamelijk met machines gedaan wordt ook een deload nemen dan?
Het probleem is dat een deload jouw zeurende onderrug niet laat weg gaan.Normaal niet nee, en ik deload normaal ook amper, maar m'n onderrug zeurt alweer best lang dat ik het niet verstandig vind om zwaar te trainen. Even rustig aan en volgende week weer knallen.