MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die extra kcals gaan je goed doen. De motivatie en inzet zijn wel op orde, je moet er nu alleen nog even voor zorgen dat je lichaam voldoende energie voorhanden heeft ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
Zo dan kerel. Je zit in een lekkere flow!

Gaat best goed ja:)

Die extra kcals gaan je goed doen. De motivatie en inzet zijn wel op orde, je moet er nu alleen nog even voor zorgen dat je lichaam voldoende energie voorhanden heeft ;)

En mag maandag weer beetje verhogen:). Energie komt ook wel goed. Morgen nog een ub deload training en dan 3dagen rust.

Training van toen straks LB deload:

Plate loaded Legpress
12x40
12x80
4x10x120

Seated leg curl
3x10x41

Leg extension
3x10x59

Walking barbell lunges
3x12x 18,5
Bench split squat
2x12,x18,5
Wow pomp in mn quad, die moet ik vaker doen.

Standing plate loade calve raise
12x40
3x12x80

Hyper extension
12xbw
3x10xbw +5

Planks
3x 40sec

Tja wat moet ik ervan zeggen. Deload is saai maar af en toen nodig, wel beter gefocust op de mmc ala @Skatermarvin .

Morgen nog een ub deload training en dan pas maandag weer een fb training want ga weekend weg met mn vriendin en de hond naar de veluwe omdat we 5jaar samen zijn zondag.

Ik heb ook een gymshark legging waarin ik benen train. Wel een andere, maar bevalt prima!

Leggings wtf??? /out :D

• #2.907
Ik heb ook een gymshark legging waarin ik benen train. Wel een andere, maar bevalt prima!

Ik had er 1 van Reebok, maar wat een kutkwaliteit, deze is echt goed!

Nou dit red je niet met een *nohomo* tag.... :D

Haters:)

Bene trainen in lange broek vind ik kut, korte broek vin ik nu te koud en voel ik me nie op m'n gemak in. Genoeg buffe gasten in legging bij ons in de gym.

Het is je vergeven Flexxie :P!

Haters:)

Bene trainen in lange broek vind ik kut, korte broek vin ik nu te koud en voel ik me nie op m'n gemak in. Genoeg buffe gasten in legging bij ons in de gym.
Was maar aan het grappen hoor. Ik vind mijn benen gewoonweg niet buff genoeg voor een legging..

Buffe gasten kunnen toch ook gewoon homo zijn???

Wat voor een is deze dan en hoeveel kost hij? Is het echt een legging die vrij strak zit ook?

Moet je voor een training die voornamelijk met machines gedaan wordt ook een deload nemen dan?

• #2.913
Was maar aan het grappen hoor. Ik vind mijn benen gewoonweg niet buff genoeg voor een legging..

Weet ik, gekke is dat ik m'n benen groter vind lijken in legging dan korte broek.

Buffe gasten kunnen toch ook gewoon homo zijn???

Dat kan ja:)

Wat voor een is deze dan en hoeveel kost hij? Is het echt een legging die vrij strak zit ook?

Deze
https://eu.gymshark.com/products/gymshark-apex-leggings-black

Zit wel strak ja, onder zitten ritsjes dat is dan wel weer fijn.

Moet je voor een training die voornamelijk met machines gedaan wordt ook een deload nemen dan?

Normaal niet nee, en ik deload normaal ook amper, maar m'n onderrug zeurt alweer best lang dat ik het niet verstandig vind om zwaar te trainen. Even rustig aan en volgende week weer knallen.

• #2.915
Die oefeningen doe ik al maanden.

Even bewerkt @BelowZero

Deze link die jij gaf is wel een andere die @Basma me ooit gaf. Ik ga eens een schematje maken voor die oefeningen en consequent elke ochtend doen, want laatste tijd niet consequent gedaan. Bedankt!

Laatst bewerkt:
  • #2.916
Training van net UB:

Bp
opwarmen
4x10x60

Seated cable row
3x10x41

Seated db shoulder press
3x12x15

Db row
3x12x22,5

Machine fly
3x12x29

Seated db curl ss Rope pushdown
15x9 15x17
15x9 15x17

Db side raises
3x12x7,5

Hanging knee raises
15x
14x
12x

Lightweight buddy! Alles extra langzaam uitgevoerd ( tut mmc ala @Skatermarvin JWT)

Nu lekker 3dagen rust en lekker met mn schatje genieten van het weekend.

In b4: @flexx123 maakt die gains van zijn leven door maximale TUT en mmc..

Veel plezier met je weekendje weg!

Hopelijk heb je energie voor extra cardio, nu je 3 dagen niet lift.:grinny:

Je voelt je niet fijn in een korte broek maar wel in een legging lol?

Ik train er zelf ook in daar niet van(vaak wel met broekje er over lelll anders ziet iedereen mijn BBC)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven