Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeeee.... doet me eraan denken dat ik zondag weer een AYCE sushi avond heb!Ik eet eigenlijk helemaal niet veel zout, alleen als ik sushi eet![]()

Afgelopen zaterdag gehad als refeed. Blijft zoooooooo lekkeroeeee.... doet me eraan denken dat ik zondag weer een AYCE sushi avond heb!![]()

ik afgelopen vrijdag ook... en nu dus zondag weer.Afgelopen zaterdag gehad als refeed. Blijft zoooooooo lekker![]()
Sushi 
Ik vind iifym ook kut. Af en toe als het niet uitkomt prima... maar voor mij is het alleen maar stressen en obsessief bezig zijn met macros terwijl dat nou juist net niet de bedoeling van iifym is
Ik vind iifym ook kut. Af en toe als het niet uitkomt prima... maar voor mij is het alleen maar stressen en obsessief bezig zijn met macros terwijl dat nou juist net niet de bedoeling van iifym is
oeeee.... doet me eraan denken dat ik zondag weer een AYCE sushi avond heb!![]()
Afgelopen zaterdag gehad als refeed. Blijft zoooooooo lekker![]()

ik afgelopen vrijdag ook... en nu dus zondag weer.Sushi
![]()

Gelukkig helemaal geen last van. Probeer gewoon 80% van mn voeding te plannen en wat ruimte te houden voor zulke dingen.
Natuurlijk slim om het niet te doen op het moment dat het bij jou als persoon niet lukt/werkt!

Goeie training, lekkere dips!
Waarom niet gelijk wat core erbij gepakt dan?

. Met seafood is ook heerlijk!!
Mag geen varkensvlees ben moslim, haha nee allergisch voor varkensvlees, serieus![]()

Ook geen snert dus..!
Wat voor klachten krijg je van varkensvlees?
Rookworst gaat gek genoeg wel. Maar speklappen etc krijg ik uitslag van.
Wel van alle gril gerechten die ze daar vaak hebben..beef teriyaki, kipspiesjes etc..