XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ok,heb het em gevraagd en het is gedeeltelijk zoals ik dacht omdat ik heel gevoelig ben voor vocht vasthouden op te hoog in carbs, en plantaardige eiwitten tellen eigenlijk niet mee omdat die een ander aminoprofiel hebben.

Oke, va dat eerste was ik al op de hoogte inderdaad. Echter denk ik niet dat je ineens veel vochtiger wordt door carbs met 10% te verhogen. Bovendien, wat boeit het ook in de bulk. Meer vocht, meer pomp!! :D

Plantaardige eiwitten lekker meetellen zolang je alle aminozuurtjes verder maar binnen krijgt bro ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002
Oke, va dat eerste was ik al op de hoogte inderdaad. Echter denk ik niet dat je ineens veel vochtiger wordt door carbs met 10% te verhogen. Bovendien, wat boeit het ook in de bulk. Meer vocht, meer pomp!! :D

Plantaardige eiwitten lekker meetellen zolang je alle aminozuurtjes verder maar binnen krijgt bro ;)

Ik heb een hekel aan veel vocht vasthouden, heb het nu redelijk onder controle, en zit zo veel beter in mn vel. En dat eiwitten verhaal Tja heb er geen last van, beter wat teveel dan te weinig:). Carbs zullen ook nog wel wat omhoog. Einde van bulk is voorlopig nog niet in zicht.:D

Ik heb een hekel aan veel vocht vasthouden, heb het nu redelijk onder controle, en zit zo veel beter in mn vel. En dat eiwitten verhaal Tja heb er geen last van, beter wat teveel dan te weinig:). Carbs zullen ook nog wel wat omhoog. Einde van bulk is voorlopig nog niet in zicht.:D
Ben wel benieuwd hoe je voeding er ongeveer uit ziet om aan de 270g eiwit te raken..

• #3.004
80gr casseine
30gr whey
350gr kip
200gr mager gehakt
Rest van eiwitten komt ut bulgar, Rice powder, macaroni enz

• #3.006
Jij kent je lichaam het beste natuurlijk. En iedereen is anders en reageert er anders op :)

Ach joh, zo lang je nu lekker progressie maakt is er toch niks aan de hand ;) Ik wou het gewoon ff gezegd hebben, zodat je er in toekomst eens mee kunt expirimenteren.

• #3.016
Ach joh, zo lang je nu lekker progressie maakt is er toch niks aan de hand ;) Ik wou het gewoon ff gezegd hebben, zodat je er in toekomst eens mee kunt expirimenteren.

Waardeer ik ook wel hoor, maar is meer iets waar ik in de cut rekening mee moet houden denk ik.

Zout is heel erg afhankelijk van de persoon.
Ik eet veel teveel zout :o maar vocht.. nul komma noppes... Maar ik eet ook elke dag gewoon veel zout. :D
Bloeddruk hoef ik me niet druk om te maken.. is toch te laag.

Toch eens kijken hoeveel zout ik echt eet..

Gewoon lekker vreten als het goed gaat jonge! IIFYM is the way to go :p Zeker als je je er goed bij voelt en het het gewenste effect geeft.

• #3.020
Jij kent je lichaam het beste natuurlijk. En iedereen is anders en reageert er anders op :)

Valt nog steeds veel te leren over mn lichaam, maar leer het wel steeds beter kennen ja.

Carbs? Ophogen dus die handel :D

Volgens mij hadden we het over zout:cool:

Zout is heel erg afhankelijk van de persoon.
Ik eet veel teveel zout :o maar vocht.. nul komma noppes... Maar ik eet ook elke dag gewoon veel zout. :D
Bloeddruk hoef ik me niet druk om te maken.. is toch te laag.

Toch eens kijken hoeveel zout ik echt eet..

Ik eet eigenlijk helemaal niet veel zout, alleen als ik sushi eet :P

Gewoon lekker vreten als het goed gaat jonge! IIFYM is the way to go :p Zeker als je je er goed bij voelt en het het gewenste effect geeft.

Ik ben juist van IIFYM afgestapt omdat het vaak niet meer in mn macros pasten. Ja zo af en toe in het weekend ben ik wel wat losser met mn voeding, maar dat zijn meestal ingeplande cheats. Mn vorige bulk was ik zo 8kg aangekomen in 3maanden, na cut kwam ik erachter dat ik amper massa had gewonnen:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven